Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1438614 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #555 Dátum: 2007.03.08 08:26:57 »
Sziasztok!

Tegnap túlestünk az elsõ közös zöldkártyánkon. Sikeres volt, semmi gond a járgánnyal. 2 évre kaptam meg.

Viszont volt meglepõ ára.
Azt mondta a mester, hogy azért annyi, mert a common-rail rendszerû autóknél nem lehet egyszerû
mûszerrel megmérni a fordulatszámot, hanem csak speciálissal, rezgéses elven , a generátorról levett
feszjellek vagy a nyomócsõre helyezett "nyomás(csõtágulás)érzékelõvel" lehet mérni.
Plusszban rájönnek a bürokratikus terhek, és még valami mérûmûszer használati díj.
Mindezért 9700 huf-fal megkönnyítettek.

0-6 éves korig 3 évre, 6-8 éves korig 2-re, felettte évente kell vinni.
Apám benzines Corollájára is hasonló árvetést mondott (98-as "béka"), mert ugye az is 2 trafós már,
tehát ott sem lehet egyszerûen mérni a ford.számot.

RABLÁS!!!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
D4D
« Válasz #556 Dátum: 2007.03.08 14:03:14 »
most komolyan az a kb. 1000 Ft fáj, amivel többe kerül, mint a "normál" zöldkártya??
music     

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #557 Dátum: 2007.03.09 12:25:49 »
Nem 1000 hanem a 9700. "Nem kapsz" érte semmit, csak lerabolnak.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26346
D4D
« Válasz #558 Dátum: 2007.03.09 23:24:43 »
Idézetet írta: "bubu"
Nem 1000 hanem a 9700. "Nem kapsz" érte semmit, csak lerabolnak.

Dehogynem, 2 évig békén hagynak. :ordog:
music     

VDaNi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 385
    • http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=1200
D4D
« Válasz #559 Dátum: 2007.03.10 00:56:13 »
Idézetet írta: "bubu"
Nem 1000 hanem a 9700. "Nem kapsz" érte semmit, csak lerabolnak.


Miért amúgy ingyen van? :)

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #560 Dátum: 2007.03.27 07:11:08 »
T. Cartársak!

A szerelõ ismerõsöm ajánlott egy a  :toy:  által kifejlesztett befecskendezõ tisztító adalékot D-4D-be.
Állítása szerint tisztítja a befecskendezõ rendszert, a szelepeket, kiszedi az üzemanyagrendszerbõl a lerakódásokat,
piszkokat. A srác egy Rav 4-en tesztelte, aminek a porlasztói olyannyira lekoszolódtak, hogy már alapjárata sem volt. Beletette a löttyöt,
elhasználta és állítólag +gyógyult az autó.
Szalonokban +vásárolható. Nekem 3600 huf-ért mérték. 1/2 tankba javallották beönteni és minél hamarabb kihajtani,
mert állítólag leszedi a tank belsejérõl a festéket is.
No én teszteltem. Szolnok oda vissza 5 személlyel. Tehát "maradéktalanul" elhasználtam.
Úgy vettem észre, utána kevesebbet fogyaszt a szerkezet és talán kicsivel jobban is húz.
Akinek "öregebb" a szerkezet és talán már begyûjtött némi nemodavalót az üzemanyagrendszerébe, annak segítségére lehet a tisztításban.
Kérdeztem, hogy adagolósba is jó-e, de nem tudtak rá mit mondani. Utánakérdeznek.
Benzineshez is van egy másik fajta, ami az injektorokat hivatott tisztítani.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D4D
« Válasz #561 Dátum: 2007.03.27 10:24:42 »
Most megyek szervízre, én is rákérdezek, mit mondanak.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D4D
« Válasz #562 Dátum: 2007.03.27 10:37:21 »
Elolvastam ezt:
http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/

És azon gondolkozom, hogy van-e részecskeszûrõ a gépjármûvemben. Németországban hozták forgalomba, tehát még lehet is benne :)
Jah és a legnagyobb hidegben sem volt indításkor egy picit sem sötétebb színe a kipufogó gázoknak.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
D4D
« Válasz #563 Dátum: 2007.03.28 22:57:04 »
Idézetet írta: "bubu"
T. Cartársak!

A szerelõ ismerõsöm ajánlott egy a  :toy:  által kifejlesztett befecskendezõ tisztító adalékot D-4D-be.
Állítása szerint tisztítja a befecskendezõ rendszert, a szelepeket, kiszedi az üzemanyagrendszerbõl a lerakódásokat,
piszkokat. A srác egy Rav 4-en tesztelte, aminek a porlasztói olyannyira lekoszolódtak, hogy már alapjárata sem volt. Beletette a löttyöt,
elhasználta és állítólag +gyógyult az autó.
Szalonokban +vásárolható. Nekem 3600 huf-ért mérték. 1/2 tankba javallották beönteni és minél hamarabb kihajtani,
mert állítólag leszedi a tank belsejérõl a festéket is.
No én teszteltem. Szolnok oda vissza 5 személlyel. Tehát "maradéktalanul" elhasználtam.
Úgy vettem észre, utána kevesebbet fogyaszt a szerkezet és talán kicsivel jobban is húz.
Akinek "öregebb" a szerkezet és talán már begyûjtött némi nemodavalót az üzemanyagrendszerébe, annak segítségére lehet a tisztításban.
Kérdeztem, hogy adagolósba is jó-e, de nem tudtak rá mit mondani. Utánakérdeznek.
Benzineshez is van egy másik fajta, ami az injektorokat hivatott tisztítani.

Bubu!
 Ha a dolog igaz, ez egy csodaszer!
Lehet, hogy én egy defetista mandarin vagyok, de a csodákban nem hiszek.
A fogysztáscsökkenés és teljesítménynövekedés érzete inkább pszichológiai szokott lenni.
Hirdetnek ámerikai cégek adalékokat, amelyek betöltése után a motorba akár homokot is lehet tölteni, mégis tökéletesen mûködik a gép, olaj sem kell, meg hûtõvíz sem!!
Nos én nem loptam az autómat, úgyhogy teszek bele olajat (amilyet kell), hûtõfolyadékot és kímélem ahogy csak lehet, ami nem jelenti, hogy néha-néha nem szpídingel az ember fia!
És láss csodát, az autó nem eszi az olajat, mert nincs széthajtva, nem fogyaszt fölös benyát, mert az elektronika adja a befecskendezett mennyiséget. A tank festéke nyilván magas energiatartalmú, de sztem olyan agresszív oldószerekkel "turbózott" adalékokkal amelyikek a gyári festékeket is oldják nem nagyon kellene próbálkozni, mert esetleg más értékesebb alkatrészekben is kárt okozhatnak.
Ha az anyag Toyota ajánlású, kérlek oszd meg velünk a forrást mert mi is szeretjük a kicsi fogyi- nagy teljesítmény összetételt!

Üdv
Lévai Béla
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
D4D
« Válasz #564 Dátum: 2007.03.28 23:05:26 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Elolvastam ezt:
http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/

És azon gondolkozom, hogy van-e részecskeszûrõ a gépjármûvemben. Németországban hozták forgalomba, tehát még lehet is benne :)
Jah és a legnagyobb hidegben sem volt indításkor egy picit sem sötétebb színe a kipufogó gázoknak.

Sajna nincs benne és az évjárat miatt nem is lehet, akkor még és még egy jó évig ott sem volt a szûrõ széria.
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #565 Dátum: 2007.03.29 05:44:17 »
Lévai Béla!

Tisztelt kétkedõ ÚR!

Kérem olvassa el figyelmesen mégegyszer a hozzászólásomat!

Én beletettem, úgy érzem talán jobb lett, de ez az én autómra vonatkozik! Szigorúan!
Lehet, a benzines szerkezetek "tankfestékekkel" is üzemelnek, az enyémbe gázolaj és
 :toy: gyár által kifeljesztett és ajánlott TISZTÍTÓ adalék került EGYSZERI alkalmazásra.
Utána már csak a benzinkutaknál nyerhetõ színtiszta gázolaj.

England

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
D4D
« Válasz #566 Dátum: 2007.03.29 06:49:12 »
Tisztelt Tagtársak!

Az adalék kapható bármelyik Toyota Kereskedésben:PZ46300PC004 cikkszámon fut a diesel üzemanyag rendszer tisztitó.Hosszú út elõtt betöltendõ a tankba majd rátankolni és usgyi!Sokat segit mert a városi használat eléggé lekormositja a rendszert.Nálunk az ára 3590 ft bruttó

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
D4D
« Válasz #567 Dátum: 2007.03.29 17:40:56 »
Kedves bubu!
Változatlanul nem hiszek az adalékok mítoszában.
De ha úgy látod, hogy neked bevált ez az adalék és England HSZ-a is ezt erõsíti meg, akkor az én kétkedésem igazán mellékes és persze a megjegyzésem jogtalan is, te használod és érzed az autót, nem én.
A tankfesték ügyben kérlek te is figyelmesen olvasd a HSZ-t, mert én csak az agresszív oldószer esetleges káros hatására akartalak figyelmeztetni (szándékom szerint)!
Nekem a benzines kocsijaimnál a tisztító adalékok nagyon nem váltak be, gyakorlatilag pénzkidobás volt az egész, a dieselemet meg megzavartam egy kicsit és a fogyi és füstölés visszaállt a normálisra.
Ha a megszólításban kiabálsz, az olyan mintha idézõjelbe tetted volna, ez bizony egy "kicsit" sért!!!
Remélem csak a Caps/Lock ragadt be.

Üdv

Lévai Béla
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

England

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
D4D
« Válasz #568 Dátum: 2007.03.29 20:35:29 »
Helló Mindenki!

Ez az adalék létezik benzinesben is.Egyébként ez a tank festékes dolog szerintem hülyeség.Szerintetek pont erre nem gondoltak a fejlesztõk? a benzineshez is ugyan annyiba kerül mint a dizelhez.

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
D4D
« Válasz #569 Dátum: 2007.03.29 22:21:30 »
Idézetet írta: "England"
Helló Mindenki!

Ez az adalék létezik benzinesben is.Egyébként ez a tank festékes dolog szerintem hülyeség.Szerintetek pont erre nem gondoltak a fejlesztõk? a benzineshez is ugyan annyiba kerül mint a dizelhez.

És Toyota!
Talán erõszakot teszek az "elveken" ha szükség lesz rá!
Meg tudod adni a címkén feltüntetett összetevõket?
Ha nincs a közelben ilyen adalék, a következõ szerviznél meglesem az anyagot Mayeréknál.
A festékmarás jobban belegondolászva tényleg butiság!
Nem sok olyan 15 éven belül gyártott autó van a melyiknek fém tankja lenne, meg lennék lepve ha több mint öt (mármint a komoly márkák között) a belsejük azoknak sem sokszor volt festett! Az olajszármazékok vízmentes közegben elég jól passziválnak, nem kell a fösték!

Hogyan bizonyítja a termék gyártója, hogy nem elég hamar égette ki a kuncsaft a terméket?
Sehogy!
Inkább az lehet a háttérben, hogy magas motorhõmérsékletû használattal egy "antikoksz" mûködtetést kérnek (adalékkal az égési hõfokot meg lehet emelni, ez a kormot leégeti, esetleg egy katalizátorvegyület segítségével, de a szeleptányérok/ülékek lerakódások miatti deformáltságát már nem korrigálja).
Az üzemanyagellátó rendszert is puculhatja, de inkább csak a vizes lerakódásokat (ha ezeket kiszedi akkor már megérheti).
Szóval, jól eltémázgattunk a tankfestéken! :tonqe:
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013