Igen, szerintem is a rögzítő fék miatt. Az Octavián is tekerni kellet, ott nem is lehetett nyomni. Itt is megpróbáltam egy szorítóval, de nem tudtam. Ott az elsőre már nem emlékszem, pedig azt is cseréltem.
A fékolajszint jó kérdés. Bevallom, visszanyomatás közben nem figyeltem a szintet. Aztán mikor kész voltam, akkor nyitottam fel a motorteret, hogy visszategyem az előző művelet miatt levett motorvédő fedelet. Nem folyt ki, de szerintem csak szerencsém volt. A kérdés tanulságos, ellenőrizni kell a szintet. Szerintem műszaki előtt, le fogom cserélni a fékolajat. Szervizkönyv szerint valamikor cserélték, de ki tudja igaz-e. Nem szeretnék ABS-t javítani, az egy kisebb kategóriás autó ára. Az Ignisnél is csak a kocka lett volna 60 ezer fölött, szerelés és olaj nélkül.
Amúgy ez a kaszni jó merev. Ahogy meg volt emelve a hátulja egy oldalon, minden ajtó tökéletesen nyílt, záródott. Valahogy ez nem csavarodik, pedig nem pehelysúly kategória.