Izso, nem az a fontos, hogy nagyot húzzon, hanem az, hogy úgy húzzon, ahogy kell. Szerinted normális, hogy a 150 lovas dízel 2300-tól kezd élni? Ez kb. olyan, ha 5 kg ruhát mosnál, vennél 10 kg-os mosógépet, mert a 7 kg-os alkalmatlan rá. Érzed a lényeget?
Miért vennék 170 lovast, mikor nem használom ki. Csupán azt szeretném, ha tudná az autó, az eredeti menetdinamikát. A mostani gyorsulása, nagyjából megegyezik a 110 lovas tdi-vel, csak az 1500-nál belenyomott az ülésbe és nem volt chippelve. Ha kipróbálnád az autómat, meglepődnél, mennyire nem megy.
Vd1234, igen, műveleti erősítővel. Van itthon 5 voltos rail-to-rail IC. Ezeket használom a harmonika fújtató dinamikájához is.
Viszonylag egyszerű kapcsolás, egy potival beállítom az erősítést, jelen esetben csillapítást, másikkal az indulási feszültséget.
Véleményem szerint, itt már nem lehet más gond, csak a turbó nyomás. A régi és új turbó között, nem érzek semmi változást. A geometria szépen mozog, de valamiért nem úgy nyit, ahogy kellene. Tehát szenzor, vagy ECU. Lehet még megpróbálom fix vákuummal, csak nagyon vigyázni kell, nehogy túlpörgessem a turbót.