A 2.2-es motor a Toyota szégyene! Gondolkodtam, hogy leírjam e , most megteszem. Először is hatalmas a szórás a tartósság tekintetében. Vannak 4-600 ezret futott példányok , sőt olvastam egy holland autóról -ami az egymillión túllépett -eredeti blokkal.Röviden az én történetem. Egy éve vettem -egygazdás -nyugdíjas osztrák mérnöktől ,szervizkönyvvel, 136 ezer km.-el. 89 ezernél motorcsere volt -a Toyota rendszerben leinformálva. Azt nyilván nem tudhatom , hogy mennyire kímélte hidegen , optikailag szinte makulátlan állapotban van. 140 ezernél hengerfejes lett újra -a motorcserét is ez indokolta 7 éves korában. Ami nagyjából annyit jelent, hogy elismerték , hogy gyári , konstrukciós a hiba. Most meg van javítva -egyenlőre hibátlan -de a nagy összegű javítás miatt csak nagy veszteséggel tudnám eladni. Úgyhogy marad .És még egy adalék. Az előző tulajdonos új DPF t tetetett bele Ausztriában 1500 Euro értékben.Ennyi.