Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1373542 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4080 Dátum: 2018.10.20 20:42:54 »
Sziasztok!
Aposom nezett maganak egy 2009-es automata valtos Avensis kombit, 2.2-es dizel motorral. Nem tudtam valaszt adni a kerdesere, ami ugy hangzott, hogy azt hallotta, ekkora motor es valto kombohoz elfer-e a kettos tomegu lendkerek, mert amennyiben nem, az tetszene neki, mivel ha azt cserelni kell, ugy eleg draga mulattsag lenne. Ez tartja vissza az azonnali megveteltol. Illetve, hogy lanchajtasa van-e.
Tudnatok par szot mondani az autorol, elonyok-hatranyok, mire kell odafigyelni?
Elore is koszonom a segitsegeteket! ::)
Minden nagy dieselben 2-östömegű van, csak a kicsi 1,4-esben nincs.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4081 Dátum: 2018.10.21 10:51:32 »
Ha érdekel valakit, megoldódott a légtömegmérő kitakarításával.
Ha még nem volt, akkor az egr szelepet is érdemes kitisztítani, akár olajcserénként. Van olyan szervíz, ahol ezt meg is csinálják automatikusan.
'08 RX400h
'09 Prius 3

koluT

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4082 Dátum: 2018.10.21 10:58:07 »
Minden nagy dieselben 2-östömegű van, csak a kicsi 1,4-esben nincs.
Koszonom a segitseget! Csak ugy hallotta, hogy mivel olyan olyan nagy meretu...ezert nem fer el benne.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4083 Dátum: 2018.10.22 17:22:16 »
Koszonom a segitseget! Csak ugy hallotta, hogy mivel olyan olyan nagy meretu...ezert nem fer el benne.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Automata váltót írtál. Mit keresne egy normális automatában kettőstömegű lendkerék?
Még jó, hogy egyébként így helyeselnek a többiek...

koluT

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4084 Dátum: 2018.10.22 17:23:51 »
Automata váltót írtál. Mit keresne egy normális automatában kettőstömegű lendkerék?
Még jó, hogy egyébként így helyeselnek a többiek...
Nem tudom, ezert kerdeztem[emoji28][emoji57]


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4085 Dátum: 2018.10.25 07:50:17 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy T27 2.0D-4D Avensis kombit (2018/11).A másik fórumon már érdeklődtem,hogy honnan tudom kideríteni,hogy van e benne DPF?Euro4-es motor.A másik,hogy van benne egy gyári fejegység,W53828.Ha kiveszem az aksit,kér valamilyen kódot?Mert hál istennek persze azt nem tudom.Köszi,ha valaki tudna segíteni.

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4086 Dátum: 2018.10.25 07:57:46 »
Még annyi,hogy megnéztem tegnap alulról az autot haver garázsában,középtájt van egy bazi nagy henger,a motor alatt egy kisebb.Eléggé vak vezet világtalan volt.Ja,és a Toyotánál telefonon azt mondták(motor,alvázszám),ebbe nincs PDF,de szerintem elég lerázósak voltak.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4087 Dátum: 2018.10.25 08:07:21 »
Az EU-ban 2009-től minden dízel üzemű kocsiban kötelező elem a részecskeszűrő, anélkül nem helyezhető forgalomba. A Toyota Avensis T27-et 2009-től forgalmazzák, így kizárásos alapon benne van. Örülj neki.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10251
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4088 Dátum: 2018.10.25 12:49:17 »
Még annyi,hogy megnéztem tegnap alulról az autot haver garázsában,középtájt van egy bazi nagy henger,a motor alatt egy kisebb.Eléggé vak vezet világtalan volt.Ja,és a Toyotánál telefonon azt mondták(motor,alvázszám),ebbe nincs PDF,de szerintem elég lerázósak voltak.
Szerintem ide írd be az alvázszámot és nézd meg, hogy van-e benne DPF szűrő.

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4089 Dátum: 2018.10.30 09:48:17 »
Tegnap voltam a Toyota Mayernél,megnézték,van benne DPF.Viszont az olaj,amit beleraktam,meg nem jó szerintük,mert nem C2 besorolású.Ti (2.0D-4D) milyen olajat használtok?Mikor rákérdeztem az emberre,hogy lehet kinyírom a részecskeszűrőt ezzel,azt mondta az nem az olaj miatt lesz.Mivel eléggé elvitte a verda a pénzem,arra gondoltam,megyek vele így ,aztán kb ötezernél cseréltetem.De ha meg azt veszem,hogy 600E forintot mondtak a szűrőre,ha bedöglik,szóval végképp nem tudom.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4090 Dátum: 2018.10.30 11:56:25 »
Olajon nem érdemes spórolni, szinte semmibe nem kerül, viszont a motor hosszútávú életében fontos. Ha tolni akarod, akkor a hideg időszak végéig érdemes, mert addigra savas irányba eltolódhat kicsit a téli használat miatt.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4091 Dátum: 2018.10.30 15:53:00 »
Tegnap voltam a Toyota Mayernél,megnézték,van benne DPF.Viszont az olaj,amit beleraktam,meg nem jó szerintük,mert nem C2 besorolású.Ti (2.0D-4D) milyen olajat használtok?Mikor rákérdeztem az emberre,hogy lehet kinyírom a részecskeszűrőt ezzel,azt mondta az nem az olaj miatt lesz.Mivel eléggé elvitte a verda a pénzem,arra gondoltam,megyek vele így ,aztán kb ötezernél cseréltetem.De ha meg azt veszem,hogy 600E forintot mondtak a szűrőre,ha bedöglik,szóval végképp nem tudom.
Az elf sxr 5-30w olaj specifikációja ACEA A5/B5, API SL/CF. Nyugodtan benne hagyhatod. Igaz, hogy nekem nincs túl nagy bizodalmam a Total iránt (ha jól tudom övék az Elf), de ez olyan, mint a foci szurkolás, vagy a politika: ki miben/kiben hisz...
(1 adott problémát egy topicban dobj csak fel, mert így szétszórtak lesznek az információk. Az itt bóklászó cartársak úgyis mindent elolvasnak. :yes: )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4092 Dátum: 2018.10.30 16:25:33 »
Az elf sxr 5-30w olaj specifikációja ACEA A5/B5, API SL/CF. Nyugodtan benne hagyhatod. Igaz, hogy nekem nincs túl nagy bizodalmam a Total iránt (ha jól tudom övék az Elf), de ez olyan, mint a foci szurkolás, vagy a politika: ki miben/kiben hisz...
(1 adott problémát egy topicban dobj csak fel, mert így szétszórtak lesznek az információk. Az itt bóklászó cartársak úgyis mindent elolvasnak. :yes: )
A Total - szerintem - jó olajokat gyárt, megbizható. Azt nem tudom, hogy az ELF is az övék.

Igen, az a néhány ember, aki még itt van, szinte mindet  olvas (nem sok az sem  :D )

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4093 Dátum: 2018.10.30 22:12:59 »
A Total - szerintem - jó olajokat gyárt, megbizható. Azt nem tudom, hogy az ELF is az övék.

Igen, az a néhány ember, aki még itt van, szinte mindet  olvas (nem sok az sem  :D )
Utána kívácsiskodtam: a Total, PetroFina és az Elf 2003 óta Total csoport néven fut.
(A mazdámba való 0-20w-s mazda gyári olajat is a Total gyártja.)

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4094 Dátum: 2018.10.31 18:06:12 »
Ma ismét olajat cseréltem,totalt vettem ACEA C2-est.Mint utána olvastam,Low Saps,vagy mid saps olajat lehet csak használni DPF-es autókba.Ezeknek alacsony a hamutartalma,nem rakódik rá annyi a szűrőre.A hamu eltömiti a cuccot,a korom meg nem tud kiégni,eltömődik.Nem voltam túl boldog,hogy láttam kifolyni az új olajat,de inkább mint aztán baj legyen.Spórolni akartam,gondoltam nem kell nekem márkaszervíz,most meg többe vagyok,mintha odavittem volna.Tanulópénz.