Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1375762 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
D4D
« Válasz #225 Dátum: 2005.07.10 19:17:22 »
Idézetet írta: "music"
Hogy még bonyolultabb legyen a helyzet, a COV-ba pedig 136 lovas dízel is kerül a 177 lovas mellett...


A cikk szerint 136 lovas is a 2.2-es motorból jön ki és ennek is 310 lesz a nyomtéka, mint a 150-esnek. Ki érti ezt?
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=6294
ePe

NoGun

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 585
    • http://www.nogun.hu
D4D
« Válasz #226 Dátum: 2005.07.10 22:24:27 »
Már megfigyeltem, hogy szinte az összes 1.6-os motornak a Lóereje eléggé szór, de a nyomatéka nem, valaki biztos levezeti ezt nekünk, de azt hiszem nyomatékcsinálásban kevesebb bűbáj létezik ... de végül is ez a fontosabb.
HORDD EL MAGADON!
____ www.nogun.hu ______

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D4D
« Válasz #227 Dátum: 2005.07.11 00:22:27 »
Idézetet írta: "ave"
Idézetet írta: "music"
Hogy még bonyolultabb legyen a helyzet, a COV-ba pedig 136 lovas dízel is kerül a 177 lovas mellett...


A cikk szerint 136 lovas is a 2.2-es motorból jön ki és ennek is 310 lesz a nyomtéka, mint a 150-esnek. Ki érti ezt?
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=6294


A 136 lovas a németeknek kell. 136LE = 100 kW, ha jól vágom. Náluk az adószabályok kW alapján vannak megszabva.

Gondolom chiptuning segít majd a 136 paci feltornázásában ;)
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
D4D
« Válasz #228 Dátum: 2005.07.11 01:32:02 »
Idézetet írta: "Bicskei"
A 136 lovas a németeknek kell. 136LE = 100 kW, ha jól vágom. Náluk az adószabályok kW alapján vannak megszabva.

Régebben így volt, de most már mintha nem így lenne. Egyébként akkor  85/115-nél illetve 110/150-nél volt kategóriahatár.
music     

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Re: 150 vs. 177
« Válasz #229 Dátum: 2005.07.11 09:01:15 »
Idézetet írta: "ave"
Ismét "komoly" dilemmával zörgetek a digitális üzenőfalon. Ráadásul mivel ez is rendelés utáni, nekem már csak eső után köpönyeg típusú, de lehet, hogy valakinek még hasznos vélemények gyűlhetenek össze.

A szín után, most a motor kezdett el foglalkoztatni. Az olvasott cikkekben a 177-ről áradoznak, a 150-et gyorsan átlépik. Nos ebből már érezhető, hogy én a 150-esbe húztam bele. Vélemény?

A történethez tartozik, hogy egy 110 LE-s P307-ből ez is nagyobb lépésnek tűnt, mint amit eredetileg terveztem/terveztünk és sokáig a Mondeo 130 LE dízel és a Mazda hasonló paraméterű gépei szerepeltek a befutó helyeken, de aztán konszenzusos alapon hirtelen beelőzött az Avensis lesöpörve minden matematikát.

Ui.: és teljesen igaza van mindenkinek, aki szerint a probléma a "nem tudja mit csináljon jódógában" paraméterekkel írható le röviden...
Nem ám most megbánod a döntést, mert 27 lóval kevesebb eszik nálad!!!! Én PL a 150-est próbáltam ki és nagyon ügyes volt. Semmi bajod nem lesz vele, mert ez már egy kiforrott technológia. Én a gyártásban dolgozok és tudom, hogy az egyes szériák lefutása közt egyre kevesebb hiba fordul elő az idő teltével. Ez elkerülhetetlen. Ezért vannak folyamatos változtatások a Toyotákon. Nincs két egyforma az tuti. Ezt már nem egy autószerelőtől hallottam. Hozzáteszem, hogy inkább legyenek különbözőek az autók, mint rájönnek egy apró hibára és hagyják úgy ahogy van. Ez egyébként úgyanígy van a bútorok esetében is. Csak nincs annyi hibalehetőség!

Ja!!! ...és a gázolaj.... jobb, hogy nem kell figyelni, hogy a hülye kutas mit akar rádtukmálni. Ha jobbat tesz bele, az csak jó, de nem lehet tudni, hogy ha 177-es normál gázolajat kap, akkor mi lesz. Nyilván nem sok minden, de azért biztos nem szereti.
Üdv: Kishaver 74

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D4D
« Válasz #230 Dátum: 2005.07.11 09:01:51 »
ave!

Nem minden radar alkalmas színrefújásra, csak a drágábbak (ez várható volt  :?  ). A Toyotának vannak ilyenjei biztosan. A fújás 15ezer forint körül van és két napot vesz igénybe (azaz mondjuk hétfőn hozod, szerdán viheted).
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #231 Dátum: 2005.07.11 11:33:45 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Bicskei"
A 136 lovas a németeknek kell. 136LE = 100 kW, ha jól vágom. Náluk az adószabályok kW alapján vannak megszabva.

Régebben így volt, de most már mintha nem így lenne. Egyébként akkor  85/115-nél illetve 110/150-nél volt kategóriahatár.


Biztosításnál is használják a teljesítményhatárokat - ezért van egy csomó minden a német piacra alulspecifikálva.

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re: 150 vs. 177
« Válasz #232 Dátum: 2005.07.11 22:01:26 »
Idézetet írta: "kishaver"
Én PL a 150-est próbáltam ki és nagyon ügyes volt. Semmi bajod nem lesz vele, mert ez már egy kiforrott technológia.

Köszi Kishaver!
... és mindenki másnak is a pozitív visszajelzésket. Most hogy már a szín és a motor is sínen vannak már nagyon várom a pénteket! :roll:
ePe

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
D4D
« Válasz #233 Dátum: 2005.07.11 22:02:32 »
Idézetet írta: "Szeke"
ave!

Nem minden radar alkalmas színrefújásra, csak a drágábbak (ez várható volt  :?  ). A Toyotának vannak ilyenjei biztosan. A fújás 15ezer forint körül van és két napot vesz igénybe (azaz mondjuk hétfőn hozod, szerdán viheted).

Köszi!
Mondjuk az otthagyós esetben már macerás lesz levinni és értemenni.
ePe

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
D4D
« Válasz #234 Dátum: 2005.07.11 22:39:26 »
Idézetet írta: "Ear"
Biztosításnál is használják a teljesítményhatárokat - ezért van egy csomó minden a német piacra alulspecifikálva.

Arra gondoltam tulajdonképpen (kötelező biztosítás). De mintha azt olvastam volna valahol, hogy áttértek más szisztémára - noha sztem a teljesítményarányos megoldás a korrektebb. A felső sávhatárok pedig - legalábbis 8-10 éve - így néztek ki, lóerőben megadva: 45/60/75/90/115/150/192/ 192+
music     

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D4D
« Válasz #235 Dátum: 2005.07.12 10:46:36 »
Végülis a lényeg, hogy a németek miatt fojtják vissza 136 pacira a COV motorját.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10684
Re: Tolatóradar
« Válasz #236 Dátum: 2005.07.12 11:24:00 »
Idézetet írta: "ave"
Sziasztok!

Hol érdemes parkradart beépítettni az Avensisbe? gondolok itt elsősorban az árra?
3, vagy 4 szenzorosat?
Jól gondolom, hogy elvileg semmi akadálya, hogy az átvétel után néhány héttel-hónappal később csináltassam meg?

Előre is köszi!

PePe


Nekem 4 szenzoros van, Spal gyártmány és kijelző is van hozzá (külön színes oszlopokban mutatja az egyes érzékelőket, és még cm-ben is külön jelzi a távolságot). Ha jól emlékszem olyan 3 óra alatt megvolt az egész, bár én egy picivel többet fizettem, 45 ezret.
A kijelzőt nagyon tudom ajánlani, beszerelésnél először anélkül próbáltuk, de csak a csipogásra figyelni nagy macera. Legalábbis nekem az volt, figyelni, hogy mikor változik a csipogás üteme... Így meg kijelzi a távolságot, és az is nagy segítség, hogy jelzi, hogy éppen melyik szenzor érzékel akadályt.
Az volt a mázlim, hogy mivel az autó eleve fekete, ezért tökéletesen passzolt az összképhez az érzékelő, nem kellet színre fújni.
Nagyon meg vagyok elégedve vele, egy hatalmas áldás a szerkezet.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Tolatóradar
« Válasz #237 Dátum: 2005.07.12 12:37:24 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Nagyon meg vagyok elégedve vele, egy hatalmas áldás a szerkezet.

Mi a legkisebb távolság és a legnagyobb amit még mér?
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10684
Re: Tolatóradar
« Válasz #238 Dátum: 2005.07.12 19:47:54 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "Xtrem"
Nagyon meg vagyok elégedve vele, egy hatalmas áldás a szerkezet.

Mi a legkisebb távolság és a legnagyobb amit még mér?


Ha jól emlékszem akkor 40 centi, és már kb 3 méternél elkezd jelezni, ha valamit észlel (persze ilyenkor szerencsére még nem sípol).
A talin szívesen megmutatom ha érdekel valakit.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Tolatóradar
« Válasz #239 Dátum: 2005.07.13 17:17:22 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Ha jól emlékszem akkor 40 centi, és már kb 3 méternél elkezd jelezni, ha valamit észlel (persze ilyenkor szerencsére még nem sípol).
A talin szívesen megmutatom ha érdekel valakit.

Remélem ott leszek, ezt szivesen megvizslatnám...
Attila 31
  - Avensis
- Prius