Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1373954 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re: Tolatóradar
« Válasz #210 Dátum: 2005.07.08 16:39:01 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "ave"
2-3 órába belefér hogy megfúrják a lökhárítót és megberhelik az elektronikát, hogy hátramanetben kapcsolja be őket?

Bele kellene. Nekem a hatérzékelőset (elöl kettő hátul négy) szerelték be 3 óra alatt. Igaz, ketten csinálták. Viszont több is volt a meló, mert le kellett szedni az első lököst is és onnan is kellett vezetékelni.


Nagyon indiszkrét vagyok ha megkérdem mennyibe került és hogy hol csinálták, mármint ha elégedett voltál velük?
Az első mire indul be? 1-es fokozat?
ePe

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re: Tolatóradar
« Válasz #211 Dátum: 2005.07.08 17:04:28 »
Idézetet írta: "ave"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "ave"
2-3 órába belefér hogy megfúrják a lökhárítót és megberhelik az elektronikát, hogy hátramanetben kapcsolja be őket?

Bele kellene. Nekem a hatérzékelőset (elöl kettő hátul négy) szerelték be 3 óra alatt. Igaz, ketten csinálták. Viszont több is volt a meló, mert le kellett szedni az első lököst is és onnan is kellett vezetékelni.


Nagyon indiszkrét vagyok ha megkérdem mennyibe került és hogy hol csinálták, mármint ha elégedett voltál velük?
Az első mire indul be? 1-es fokozat?


Na erre én is kíváncsan várom a választ.  :yawinkle:

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: Tolatóradar
« Válasz #212 Dátum: 2005.07.08 19:00:08 »
Idézetet írta: "Ear"
Na erre én is kíváncsan várom a választ.  :yawinkle:

 :D  :D   8)
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: Tolatóradar
« Válasz #213 Dátum: 2005.07.08 19:04:35 »
Idézetet írta: "ave"
Nagyon indiszkrét vagyok ha megkérdem mennyibe került és hogy hol csinálták, mármint ha elégedett voltál velük?
Az első mire indul be? 1-es fokozat?

Kiskőrösön csinálták, a szerelés nekem ingyen volt és elégedett vagyok vele :wink:  (nézz be a Márkakereskedők/M+F topicba)
Amúgy a szerelés kb 10-15ezer+áfa lenne. A tolatóradar auchangazdaságos Brees H-006, bővebbet róla ITT olvashatsz.
Tolatáskor mind a hat érzékelő működik, a kis kijelző mutatja, melyik érzékelő érzékel akadályt - emellett mutatja a távolságot. Előremenetben egy kapcsolóval aktiválni kell a radart, ilyenkor mind a hat működik szintén. Ha végeztél az előremeneti parkolással, szépen kikapcsolod, és akkor nem fog normál menetben állandóan csipogni a menetszél miatt  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re: Tolatóradar
« Válasz #214 Dátum: 2005.07.09 21:40:11 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "ave"
Nagyon indiszkrét vagyok ha megkérdem mennyibe került és hogy hol csinálták, mármint ha elégedett voltál velük?
Az első mire indul be? 1-es fokozat?

Kiskőrösön csinálták, a szerelés nekem ingyen volt és elégedett vagyok vele :wink:  (nézz be a Márkakereskedők/M+F topicba)
Amúgy a szerelés kb 10-15ezer+áfa lenne. A tolatóradar auchangazdaságos Brees H-006, bővebbet róla ITT olvashatsz.
Tolatáskor mind a hat érzékelő működik, a kis kijelző mutatja, melyik érzékelő érzékel akadályt - emellett mutatja a távolságot. Előremenetben egy kapcsolóval aktiválni kell a radart, ilyenkor mind a hat működik szintén. Ha végeztél az előremeneti parkolással, szépen kikapcsolod, és akkor nem fog normál menetben állandóan csipogni a menetszél miatt  :wink:


Benéztem a javasolt topicba. Jól érzem, hogy az M+F-et erősíted :-)?
A radar után a színrefújás gondolom nincs benne a 10-15 + áfába, vagy igen? Mennyi lehet azzal együtt és hogy tudok erről ajánlatot kérni.
Az első radar jó ötletnek tűnik.
Csak pénteken veszem át az autót, de viszonylag hamar szeretném megcsináltatni, hogy minél nyugisabb legyen a parkolás. Előbb utóbb minden nagy térről és sportpályáról letiltanak majd a nagy óvatoskodásban :wink:
Augusztusban úgyis lesz egy kis szabim, akkor le tudnék menni, főleg ha tényleg néhány óra alatt megvan.
Köszi!
PePe
ePe

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re: olivazöld
« Válasz #215 Dátum: 2005.07.09 21:51:03 »
Idézetet írta: "ave"
Idézetet írta: "Batyuka"
Idézetet írta: "ave"
Sziasztok!

Egy talan kicsit mulatságos :D  kérdésem van: nincs valakinek egy fényképe az új olivazöld Avensisről?
A héten rendelték meg a feleségemék és eddig nem sikerült találnom képet róla. Állítólag szebb mint az ezüst, de a toyota honlap mütyür képeiről ez nem állíptható meg. Persze a jövő héten valamelyik szalonban meg tudom nézni, de addig is ha valaki tud ilyet, akkor azt megköszönném.

PePe

Ui.: elnézést mindenkitől akinek ezüstszürkéje van (nekem speciel tetszik és a viharszürke is), a kocsit-motort én választottam közös megegyezéssel;-), a belsőt a gyerekhez mértük (bézs kizárva:-), a külső a párom reszortja volt, és ez be szokott jönni...


Vegre valaki akinek az oliv jobban bejon mint az ezust, udv az asszonypajtasnak!!!! Fenykepem csak annyi amennyi az avataron latszik (nem mellekesen ha lenne sem tudnek berakni, tekintve a totalis IT analfabetizmusomat) de ha esetleg penteken ott leszel a mikrotalin megmutatom a Nagylanyt...



Köszi! Ezek szerint Neked bejött ez a szín. Mi a jövő pénteken megyünk átvenni. Már 2* voltam szalonban megnézni, egyszer meg az úton beálltam követőre egy 2.0 -as mögé. Még azért szoknom kell... mert szép szép, de azért a zöld sose tartozott a kedvenceim közé. No mindegy, visszaút nincs és ami belül van az számít:-) az meg az 1.6-os benzines 307 után csak jobb lehet...


A héten sikerült többször is megnéznem az olivzöldet. (Szerintem ebben a cikkben egyébként ez a szín látszik: http://www.a5.hu/cgi-bin/a5/page.cgi?db=news&page=nyomtatas&table=hirek&ID=10964) Szép, minél többet látom annál inkább, csak akkor van gond ha kezd kimenni a fejemből és néhány egyéb márka más zöldjeit látva elkezdek izgulni, hogy ugye az oliv nem ilyen... Sebaj a következő 4-5 évben majd mindennap látni fogom és az csak segít a gyógyulásban :P .
Ui.: asszonypajtás pedig köszöni a támogatást:-)
ePe

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
150 vs. 177
« Válasz #216 Dátum: 2005.07.09 22:07:07 »
Ismét "komoly" dilemmával zörgetek a digitális üzenőfalon. Ráadásul mivel ez is rendelés utáni, nekem már csak eső után köpönyeg típusú, de lehet, hogy valakinek még hasznos vélemények gyűlhetenek össze.

A szín után, most a motor kezdett el foglalkoztatni. Az olvasott cikkekben a 177-ről áradoznak, a 150-et gyorsan átlépik. Nos ebből már érezhető, hogy én a 150-esbe húztam bele. Vélemény?

A történethez tartozik, hogy egy 110 LE-s P307-ből ez is nagyobb lépésnek tűnt, mint amit eredetileg terveztem/terveztünk és sokáig a Mondeo 130 LE dízel és a Mazda hasonló paraméterű gépei szerepeltek a befutó helyeken, de aztán konszenzusos alapon hirtelen beelőzött az Avensis lesöpörve minden matematikát.

Ui.: és teljesen igaza van mindenkinek, aki szerint a probléma a "nem tudja mit csináljon jódógában" paraméterekkel írható le röviden...
ePe

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
D4D
« Válasz #217 Dátum: 2005.07.09 22:18:36 »
Azzal nyugtasd magad, hogy a 177lovas a D-cat szűrő miatt inkább kénmentest kér a hosszú élettartamhoz, a 150 lovas, meg elvan a hormál olajjal is!

(Aztán ha kevés atz erő, későb egy chiptuningal bőven fölé mehetsz a 177 lónak is :) )
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
D4D
« Válasz #218 Dátum: 2005.07.09 22:21:12 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Azzal nyugtasd magad, hogy a 177lovas a D-cat szűrő miatt inkább kénmentest kér a hosszú élettartamhoz, a 150 lovas, meg elvan a hormál olajjal is!

(Aztán ha kevés atz erő, későb egy chiptuningal bőven fölé mehetsz a 177 lónak is :) )


Meg aztán az összes újságírónak a nagyobbra fájt a foga és arról írtak, azzal mentek, ezért csak említik a 150-est.
Nagyon jó az a gép is :)

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
D4D
« Válasz #219 Dátum: 2005.07.09 22:53:54 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Azzal nyugtasd magad, hogy a 177lovas a D-cat szűrő miatt inkább kénmentest kér a hosszú élettartamhoz, a 150 lovas, meg elvan a hormál olajjal is!

(Aztán ha kevés atz erő, későb egy chiptuningal bőven fölé mehetsz a 177 lónak is :) )


Na igen, a kénmentesre már gondoltam én is, igaz az 100.000km alatt kb 120eFt különbség. /Sőt az EU miatt lehet, hogy hamarabb meg is szűnik a kénes./
Mindenestre köszi!
ePe

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
D4D
« Válasz #220 Dátum: 2005.07.09 23:08:13 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
Idézetet írta: "Tamás69"
Azzal nyugtasd magad, hogy a 177lovas a D-cat szűrő miatt inkább kénmentest kér a hosszú élettartamhoz, a 150 lovas, meg elvan a hormál olajjal is!

(Aztán ha kevés atz erő, későb egy chiptuningal bőven fölé mehetsz a 177 lónak is :) )


Meg aztán az összes újságírónak a nagyobbra fájt a foga és arról írtak, azzal mentek, ezért csak említik a 150-est.
Nagyon jó az a gép is :)


Köszi!
Ebben is van ráció:-)
ePe

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: Tolatóradar
« Válasz #221 Dátum: 2005.07.09 23:46:17 »
Idézetet írta: "ave"
Benéztem a javasolt topicba. Jól érzem, hogy az M+F-et erősíted :-)?

Igen  :wink:

Idézetet írta: "ave"
A radar után a színrefújás gondolom nincs benne a 10-15 + áfába, vagy igen? Mennyi lehet azzal együtt és hogy tudok erről ajánlatot kérni.

Ez tényleg nincs benne. Viszont nem minden radar fújható ha jól tudom - márpedig ha az igaz, akkor ez az olcsó fajta tuti nem. Ha rendes márkásat akarsz, az valószínűleg igen. Hétfőn mindenezekre választ adok.

Idézetet írta: "ave"
Az első radar jó ötletnek tűnik.

Igen, tényleg hasznos ilyen hosszú orral rendelkező kocsiknál, főleg, ha nem is látod az elejét  :wink:

Idézetet írta: "ave"
Augusztusban úgyis lesz egy kis szabim, akkor le tudnék menni, főleg ha tényleg néhány óra alatt megvan.


OK. Persze előtte legalább 1 héttel szólni kellene, hogy a srácoknak ne adjunk más munkát.  Meg meg kéne akkor beszélni, pontosan milyen radart szeretnél beszereltetni. Ha fújatni is szeretnél, az is megoldható, de akkor az persze sokkal több idő!
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

NoGun

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 585
    • http://www.nogun.hu
D4D
« Válasz #222 Dátum: 2005.07.09 23:48:35 »
Szerintem a 110-es PUG után akár az én 90 LE-s Picnicem is felüdülés lenne neked.

Ugyanis a nyomaték számít igazán, az meg lesz elegendő a 150-esben is.
Én a 205-tel (2000-nél, palaczk szerint ennyit tud) is jól megvagyok.
HORDD EL MAGADON!
____ www.nogun.hu ______

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: 150 vs. 177
« Válasz #223 Dátum: 2005.07.09 23:52:30 »
Idézetet írta: "ave"
én a 150-esbe húztam bele. Vélemény?

A 150 lovas még nem piezoelektromos befecskendezésű, azaz hagyományos common rail. A 170 lovas már a 3. generációs, piezos fajta - szóval elég sok különbség van köztük. A hagyományos mellett szól a kiforrottság és az olcsóbb üzemanyag, emellett persze az olcsóbb vételár. Én próbáltam mindkét fajtát. A 150 lovas egyenletesen húz minden fordulatszám-tartományban. A 170 lovas 2800 és 3800 között rúg egy nagyot és ott jobban húz. Alatta és felette kb. mint a 150 lovas.
Szerintem nem jársz rosszul ezzel a 150-essel. Nincs benne annyi újítás, mint a nagytestvérében, cserébe viszont olcsóbb hozzá az alkatrésztől kezdve az üzemanyagig minden  :wink:  A teljesítménye pedig felettébb meggyőző ennek is :D
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
D4D
« Válasz #224 Dátum: 2005.07.10 01:22:30 »
Hogy még bonyolultabb legyen a helyzet, a COV-ba pedig 136 lovas dízel is kerül a 177 lovas mellett...
music