Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1375035 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1905 Dátum: 2013.02.08 11:39:07 »
Nagy a boldogság....kigördültem! Nagyon-nagyon-nagyon remek a dolog (mondjuk az első 100km-en mi más is lenne). Ez a Touch&Go téma nagyon odaver, profi cucc; üvegtető is phasza....ahhh nem lehet végigsorolni de ez így hibátlan! A kerék 18as, télire 17es van de azzal is mutatós! :) https://www.box.com/s/b4db29hzh3q3ovovb8aj

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1906 Dátum: 2013.02.11 23:08:37 »
Nagy a boldogság....kigördültem! Nagyon-nagyon-nagyon remek a dolog (mondjuk az első 100km-en mi más is lenne). Ez a Touch&Go téma nagyon odaver, profi cucc; üvegtető is phasza....ahhh nem lehet végigsorolni de ez így hibátlan! A kerék 18as, télire 17es van de azzal is mutatós! :) https://www.box.com/s/b4db29hzh3q3ovovb8aj

Nagyon szép. Gratulálok! Vigyázzatok egymásra, balesetmentes éveket! :clap:
/majd idővel tudjuk már meg mi is milyen az érzés!/

mormogi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1907 Dátum: 2013.02.15 13:02:40 »
Sziasztok!
Vennék egy d-4d avensis-t,1999-st vagy 2000-s évjáratut.Mire érdemes figyelnem a megnézéskor,mit  érdemes megkérdezni?

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1908 Dátum: 2013.02.15 16:30:43 »
Én amit vettem ( facelift 2.0D4D) így nzétem meg:
képek : nem sárosan,mocskosan állt a képeken és nem is egy útszéli tanyán ,szerintem ez is sok mindent elárul,hogy hogy tálalják a kocsit
Képekről már sok mindent ki lehet szűrni,ha az eleje és a hátulja évjárat idegen dolgokat tartalmaz akkor az már baj, ugyanez a belső térre. Oldalnézetből nem sok minden látszik,talán csak a kis D4D felirat a sárvédőn,az legyen meg.
Élőben: az autó kiállása, ne lógjon a hátulja,ne lapos gumikkal,ne álljon el semmilyen karosszériaelem. Benéztem a pótkerék környékére,hogy nincs-e ott javítgatás nyoma. Szélvédők,oldalüvegek lehetőleg toyota-emblémásak legyenek vagy ne legyen kavicsos vészes helyen az első pl. Én figyelmtem az első lámpákra is,ha gyári akkor benne van a Toyota felirat,meg amúgy a többiben is. Lökhárító is másabb a facelift-eseken. Motortérben minden a helyén legyen,minden cső meglegyen. Ehhez néz meg jó sok képet róluk a neten,vagy kérj akár innen. Én pl megnéztem egy olyat,aminek a kiegyenlítő tartályáról hiányzott vmi kis gumicső,amit aztán a szerencsés példányon már megtaláltam. Motortéri csavarok a karosszéria színéban vannak! Homlokfalon ne legyen friss csavarok,meg ilyen olyan horpadások nem oda illő dolgok. Olajfolyás a motoron, olaj szint. Minden olyan többi,amit más autón is megnéznél. Motor indítása után egyenletesen járjon hidegen is,füstje ne legyen hidegen se ( pici persze van ),de kormot ne nyomjon hidegen se. Leállítás is egyenletes legyen,ha egy csattanással áll le ,akkor lendkerék. Menetrpróbán figyelj a hangokra zörejekre, egyenletesen húzzon,ne süvítsen a turbó,próbáld ki a klímát is,nagyon hatásos már kezdettől! Pl ha hátulról apró kopogó hangot hallasz,ilyen tompát,akkor valszág a stabilizátor szilentek fáradtak el.
Hirtelen ennyi :)
Egésztsétek ki vagy javítsátok kollégák :)
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

mormogi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1909 Dátum: 2013.02.16 20:38:56 »
Köszönöm a választ,remélem sikerül majd megegyeznem az eladóval.Eddig még nem volt toyotám,de sok jót halottam róla,remélem beválik.

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1910 Dátum: 2013.02.19 11:16:34 »
Még mindig parádés a vas...a héten lesz egy hosszabb 1200km autópályázás, úgy érzem végleg vége lesz a bejáratós időszaknak, meg kiderül a fogyasztás is pályán! viszont van egy jelenség ami nekem elég fure, talán találkozott már vele valaki; reggel sajnos csillaggarázsbóll indulok, így hideg, max 1-2 perc járatás, de min. fél perc, utána indulok. 13 km a munkahely, ebből 8km autópálya ahol 100-120 max, ahogy melegszik be. Nyilván nem húzatva max. 2000-2200 fordulat. Amikor beérek, leparkolok már meleg a motr, de mégis az alpjáratot felnyomja 1200ra, amit nem értek.... Kuplung kinyom vagy sem tökmindegy bármit lehet csinálni csak tartja az alapjáratot így magasan....várok is vele, ma volt hogy percekig de semmi.... ötlet?!?! A részecskeszűrő nem tudom elképzelni, egyrészt új is, meg a beletett 1700 km-ből, kb 1400 autópálya, országút volt! Vagy ez nem baj, csak nekem fura....?!

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1911 Dátum: 2013.02.19 11:20:24 »
Még mindig parádés a vas...a héten lesz egy hosszabb 1200km autópályázás, úgy érzem végleg vége lesz a bejáratós időszaknak, meg kiderül a fogyasztás is pályán! viszont van egy jelenség ami nekem elég fure, talán találkozott már vele valaki; reggel sajnos csillaggarázsbóll indulok, így hideg, max 1-2 perc járatás, de min. fél perc, utána indulok. 13 km a munkahely, ebből 8km autópálya ahol 100-120 max, ahogy melegszik be. Nyilván nem húzatva max. 2000-2200 fordulat. Amikor beérek, leparkolok már meleg a motr, de mégis az alpjáratot felnyomja 1200ra, amit nem értek.... Kuplung kinyom vagy sem tökmindegy bármit lehet csinálni csak tartja az alapjáratot így magasan....várok is vele, ma volt hogy percekig de semmi.... ötlet?!?! A részecskeszűrő nem tudom elképzelni, egyrészt új is, meg a beletett 1700 km-ből, kb 1400 autópálya, országút volt! Vagy ez nem baj, csak nekem fura....?!

Kikapcsolt fűtőventillátornál is megemeli az alapjáratot?

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1912 Dátum: 2013.02.19 14:23:23 »
Kikapcsolt fűtőventillátornál is megemeli az alapjáratot?

Ugyanezt csinálja az enyém is 7fok alatt. Amint kikapcsolom visszaáll normális hidegjárati alapjáratba.
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1913 Dátum: 2013.02.19 16:22:45 »
Ugyanezt csinálja az enyém is 7fok alatt. Amint kikapcsolom visszaáll normális hidegjárati alapjáratba.

+1

Kapcsold ki a fűtést és visszaejti az alapjáratot.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1914 Dátum: 2013.02.19 22:36:03 »
Ugyanezt csinálja az enyém is 7fok alatt. Amint kikapcsolom visszaáll normális hidegjárati alapjáratba.
Ugy érted amig hideg a motor? :hmmmm:
Mert a venti önmagában is megemeli az alapjáratot. :yes:

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1915 Dátum: 2013.02.20 11:07:15 »
Igazatok volt, kikapcsolva egyből visszaejtette...a tudatlanságomból fakadt a probléma.... Kössszi!

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1916 Dátum: 2013.02.20 18:52:46 »
Igazatok volt, kikapcsolva egyből visszaejtette...a tudatlanságomból fakadt a probléma.... Kössszi!

Ez egy intelligens autó, nem hagyja, hogy megfagyjon a gazdája!  :yes:
 

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1917 Dátum: 2013.02.20 19:19:05 »
Ugy érted amig hideg a motor? :hmmmm:
Mert a venti önmagában is megemeli az alapjáratot. :yes:
Persze,míg hideg a motor.
Megfigyeléseim szerint viszont +7 fok felett nem csinálja ezt :D
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1918 Dátum: 2013.02.20 19:51:04 »
Még mindig parádés a vas...a héten lesz egy hosszabb 1200km autópályázás, úgy érzem végleg vége lesz a bejáratós időszaknak, meg kiderül a fogyasztás is pályán! viszont van egy jelenség ami nekem elég fure, talán találkozott már vele valaki; reggel sajnos csillaggarázsbóll indulok, így hideg, max 1-2 perc járatás, de min. fél perc, utána indulok. 13 km a munkahely, ebből 8km autópálya ahol 100-120 max, ahogy melegszik be. Nyilván nem húzatva max. 2000-2200 fordulat. Amikor beérek, leparkolok már meleg a motr, de mégis az alpjáratot felnyomja 1200ra, amit nem értek.... Kuplung kinyom vagy sem tökmindegy bármit lehet csinálni csak tartja az alapjáratot így magasan....várok is vele, ma volt hogy percekig de semmi.... ötlet?!?! A részecskeszűrő nem tudom elképzelni, egyrészt új is, meg a beletett 1700 km-ből, kb 1400 autópálya, országút volt! Vagy ez nem baj, csak nekem fura....?!


Az érdekes, hogy 13km megtétele után, még mindig emeli az alapjáratot.
Motormelegedést segítő "olajkályha" PWR van benne?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 19:54:31 írta Egükém »

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1919 Dátum: 2013.02.20 20:22:56 »
Persze,míg hideg a motor.
Megfigyeléseim szerint viszont +7 fok felett nem csinálja ezt :D

Az enyém is ugyan ezt csinálja (2006 évjárat Rav4). Én 9 km kell megtegyek a házamtól egy egysávos úton (max. harmadik seb.fok.-ban) a főútvonalig, ahol elsőbbség adás kötelező tábla van a főútra való felhajtásnál. Nekem még ott is emelt fordulaton jár. Soha nem figyeltem mikor áll vissza normál alapjáratra, de majd ezentúl figyelem.  :)