Én amit vettem ( facelift 2.0D4D) így nzétem meg:
képek : nem sárosan,mocskosan állt a képeken és nem is egy útszéli tanyán ,szerintem ez is sok mindent elárul,hogy hogy tálalják a kocsit
Képekről már sok mindent ki lehet szűrni,ha az eleje és a hátulja évjárat idegen dolgokat tartalmaz akkor az már baj, ugyanez a belső térre. Oldalnézetből nem sok minden látszik,talán csak a kis D4D felirat a sárvédőn,az legyen meg.
Élőben: az autó kiállása, ne lógjon a hátulja,ne lapos gumikkal,ne álljon el semmilyen karosszériaelem. Benéztem a pótkerék környékére,hogy nincs-e ott javítgatás nyoma. Szélvédők,oldalüvegek lehetőleg toyota-emblémásak legyenek vagy ne legyen kavicsos vészes helyen az első pl. Én figyelmtem az első lámpákra is,ha gyári akkor benne van a Toyota felirat,meg amúgy a többiben is. Lökhárító is másabb a facelift-eseken. Motortérben minden a helyén legyen,minden cső meglegyen. Ehhez néz meg jó sok képet róluk a neten,vagy kérj akár innen. Én pl megnéztem egy olyat,aminek a kiegyenlítő tartályáról hiányzott vmi kis gumicső,amit aztán a szerencsés példányon már megtaláltam. Motortéri csavarok a karosszéria színéban vannak! Homlokfalon ne legyen friss csavarok,meg ilyen olyan horpadások nem oda illő dolgok. Olajfolyás a motoron, olaj szint. Minden olyan többi,amit más autón is megnéznél. Motor indítása után egyenletesen járjon hidegen is,füstje ne legyen hidegen se ( pici persze van ),de kormot ne nyomjon hidegen se. Leállítás is egyenletes legyen,ha egy csattanással áll le ,akkor lendkerék. Menetrpróbán figyelj a hangokra zörejekre, egyenletesen húzzon,ne süvítsen a turbó,próbáld ki a klímát is,nagyon hatásos már kezdettől! Pl ha hátulról apró kopogó hangot hallasz,ilyen tompát,akkor valszág a stabilizátor szilentek fáradtak el.
Hirtelen ennyi
Egésztsétek ki vagy javítsátok kollégák