Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 574248 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

apaarpi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • http://www.horvathpince.hu
D4D
« Válasz #15 Dátum: 2004.11.26 13:13:13 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ludi"
Legújabb infók szerint az új Ave dízel 2.2l-es lesz és nem 180 hanem 170 Le körül. Ez tuti belső info. A TMH oktatásán mondták.

Ennyit még elnézünk neki.
A 2.0 D-t nem akarják egy kicsit izmosítani?

Most akkor hol mondanak igazat ? Azt olvastam több helyen, hogy lesz egy 150 és egy 180 lóerős verzió.
paarpi    Avensis II D4D Sol Elegant

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
D4D
« Válasz #16 Dátum: 2004.11.26 19:01:44 »
Idézetet írta: "kishaver"
Hi!

Skacok van köztünk szerencsés? Akinek ilyen gépe van (Avensis 2,0 D4D)? Csak azt szeretném megkérdezni a boldog tulajtól, hogy nem kevés ide ez a moci? A corollát is ezzel szerelik, ha jól tudom és szerintem ahhoz a tömeghez való igazán, nem egy ekkora csatahajóhoz. De jó lenne egyszer egy ilyet vezetni, de vagy 2,5 D4D-vel vagy az új 2,0 D4D- vel, ami 183 paci és 400 Nm. Lehet, hogy ez a moci miattatok lett kifejlesztve? Vagy a VW konszern tagjaiba szerelt 1,9 PDTDi ellenfelének szánták? esélyük sincs. :lol:  :lol:


A jelenlegi Avensis dízel teljesítménye teljesen OK ebben a kategóriában (értsd : "középkategóriás autó ésszerű dízel motorizációval" című kategória) : Alfa 156 1.9 JTD 8V : 115 LE , Audi A4 1.9 TDI : 115 LE , BMW 318d 115 LE , Citroen C5 HDi 110 : 109 LE , Ford Mondeo 2.0 TDCi : 115 LE , Mazda 6 2.0 CD : 121 LE , Mercedes C 200 CDI : 122 LE , Nissan Primera 1.9 dCi : 120 LE , Opel Vectra 1.9 CDTI : 120 LE , PUG 407 HDi 110 : 109 LE , Renault Laguna 1.9 dCi : 120 LE , Saab 9-3 1.9 TiD : 120 LE . Egy csomó gyártónak (Ford , Opel , Renault , VW) van gyengébb dízele is ebben a kategóriában , pl. Ford Mondeo 2.0 TDDi 90 LE !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
D4D
« Válasz #17 Dátum: 2004.11.26 19:04:05 »
Idézetet írta: "apaarpi"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ludi"
Legújabb infók szerint az új Ave dízel 2.2l-es lesz és nem 180 hanem 170 Le körül. Ez tuti belső info. A TMH oktatásán mondták.

Ennyit még elnézünk neki.
A 2.0 D-t nem akarják egy kicsit izmosítani?

Most akkor hol mondanak igazat ? Azt olvastam több helyen, hogy lesz egy 150 és egy 180 lóerős verzió.


Mondani mondanak sokmindent . Biztos csak akkor lesz , ha már hivatalosan nyilvánosságra hozták ;) ... De lesz egy 180 LE körüli dízel , az biztos .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24928
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
D4D
« Válasz #18 Dátum: 2004.11.27 23:57:41 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A jelenlegi Avensis dízel teljesítménye teljesen OK ebben a kategóriában (értsd : "középkategóriás autó ésszerű dízel motorizációval" című kategória) : Alfa 156 1.9 JTD 8V : 115 LE , Audi A4 1.9 TDI : 115 LE , BMW 318d 115 LE , Citroen C5 HDi 110 : 109 LE , Ford Mondeo 2.0 TDCi : 115 LE , Mazda 6 2.0 CD : 121 LE , Mercedes C 200 CDI : 122 LE , Nissan Primera 1.9 dCi : 120 LE , Opel Vectra 1.9 CDTI : 120 LE , PUG 407 HDi 110 : 109 LE , Renault Laguna 1.9 dCi : 120 LE , Saab 9-3 1.9 TiD : 120 LE . Egy csomó gyártónak (Ford , Opel , Renault , VW) van gyengébb dízele is ebben a kategóriában , pl. Ford Mondeo 2.0 TDDi 90 LE !

Ez igaz, de a felsoroltak szinte kivétel nélkül mind rendelkeznek egy ennél 20-30 LE-vel erősebb variánssal is :!: A Toyotánál pedig jelenleg ez a max.
music      

ylahim

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
D4D
« Válasz #19 Dátum: 2005.04.29 10:21:50 »
Sziasztok!

Én itt új vagyok, így nem ismerem a helyi szokásokat. Szóval, ha valamit nem jól csinálok: Bocsesz!

Apósomnak van egy új 2.0 D4D Avensis-e és érdeklődik azon apró beállítások iránt, amik az én .... típusú autómon is megvannak. Az én kocsim egy kategória az Avensis-szel és a felszereltsége is hasonló. Nálam be lehetett állítani a következőket:

- a távirányító nyitó gombját egyszer megnyomva csak a bal első ajtó nyílik ki, majd másodikra a többi is,

- záráskor az elektromosan behajtható tükröket automatikusan becsukja,

- gyújtáskapcsoláskor felkapcsolja a világítást, annak elvételekor pedig lekapcsolja azt,

- induláskor 3 km/h után bereteszeli az ajtókat

A tiszteletteljes kérdésem az volna, hogy lehet-e ilyen beállításokat az Avensisen is csinálni, és ha igen, hogyan?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
D4D
« Válasz #20 Dátum: 2005.04.29 15:01:29 »
Idézetet írta: "ylahim"
Sziasztok!

Én itt új vagyok, így nem ismerem a helyi szokásokat. Szóval, ha valamit nem jól csinálok: Bocsesz!

Apósomnak van egy új 2.0 D4D Avensis-e és érdeklődik azon apró beállítások iránt, amik az én .... típusú autómon is megvannak. Az én kocsim egy kategória az Avensis-szel és a felszereltsége is hasonló. Nálam be lehetett állítani a következőket:

- a távirányító nyitó gombját egyszer megnyomva csak a bal első ajtó nyílik ki, majd másodikra a többi is,

- záráskor az elektromosan behajtható tükröket automatikusan becsukja,

- gyújtáskapcsoláskor felkapcsolja a világítást, annak elvételekor pedig lekapcsolja azt,

- induláskor 3 km/h után bereteszeli az ajtókat

A tiszteletteljes kérdésem az volna, hogy lehet-e ilyen beállításokat az Avensisen is csinálni, és ha igen, hogyan?


Szia!

Üdv. a Fórumon!
Az automatikus zárreteszelés riasztó függő a Toyotánál. Mivel az
Magyarországon nem gyári, hanem utólagosan beszerelt. Ezért
attól függ, milyen típus van benne.
A gyújtásra bekapcsolódó lámpa a Corollánál felszereltség függő, gondolom
ez az Avensisnél is így van. (Ezt majd valaki megmondja pontosan.)
A tükör behajtása ha jól tudom, csak a tükörállító gomb melletti kapcsolóval
lehetséges. A központizár nem vezérli azt.
Az ajtót meg nem tudom sajna.

Avensis tulajok, HELP!!

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #21 Dátum: 2005.04.29 15:09:01 »
Az ajtót bezárni is a riasztó szokta.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
D4D
« Válasz #22 Dátum: 2005.04.29 15:12:40 »
Idézetet írta: "Ear"
Az ajtót bezárni is a riasztó szokta.


No jó, de lehet csak a vezetőoldalit nyitni?

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #23 Dátum: 2005.04.29 15:24:54 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Ear"
Az ajtót bezárni is a riasztó szokta.


No jó, de lehet csak a vezetőoldalit nyitni?


Én se hallottam ilyenröl még. De tuti ez is riaszto fuggö.
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #24 Dátum: 2005.04.29 18:30:11 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Ear"
Az ajtót bezárni is a riasztó szokta.


No jó, de lehet csak a vezetőoldalit nyitni?


???

Én arra gondoltam, hogyha beindult az autó automatikusan bezárja az ajtókat.

Az egy nyomás, két nyomás funkciókon túl ezt is a távirányító tudja.

A Csaszi

  • Vendég
D4D
« Válasz #25 Dátum: 2005.04.29 18:45:04 »
Idézetet írta: "ylahim"


- induláskor 3 km/h után bereteszeli az ajtókat

A tiszteletteljes kérdésem az volna, hogy lehet-e ilyen beállításokat az Avensisen is csinálni, és ha igen, hogyan?


Szia,

A többieken túl én ehhez tudok annyit hozzászólni, hogy ha pl. Amax riasztója van, akkor abban olyat lehet beállítani, hogy "a gyújtás ráadása után  (3 sec múlva) a készülék a centrálzárat lezárja. A gyujtás levételével egyidőben a centrálzárat nyitja."  Ez mondjuk nem hangzik olyan jól, mint a sebességfüggő zárás-nyitás, de mint alternatív lehetőség nem rossz.

Úgyhogy én is azt gondolom, hogy az ilyen dolgok főként a riasztótól függnek. Mondjuk a gyújtáskor bekapcsolódó helyzetjelző/fény/refi az inkább az autó egyéb feature-e lehet.

Remélem valamit segítettem/tünk/ünk
:-)

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1592
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
D4D
« Válasz #26 Dátum: 2005.04.29 20:53:57 »
Idézetet írta: "A Csaszi"
"a gyújtás ráadása után  (3 sec múlva) a készülék a centrálzárat lezárja. A gyujtás levételével egyidőben a centrálzárat nyitja."


Ehhez van egy történetem.
A párom szüleinek a Corollájában tudta ezt a riasztó. Szitu: lenn vagyunk Debrecen mellett, egy téli reggelen épp temetés előtt. Mivel az autó kinn aludt, jó hideg volt, kimentem beindítottam a motort, hogy melegedjen. Kiszállok, ajtót becsapom, hopp mondom ez automatikusan bezár, nyúlok hogy kinyissam, de pont mielőtt nyitnám bezárt...

Háát másfél óra múlva jött egy ürge aki az ajtószigetelés mellett be tudott valamivel nyúlni, és kinyitni a zárt. Hogy hogy azt nem tom, mert én akkor pont nem voltam ott. Jah és persze a pótkulcs Pesten maradt.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

A Csaszi

  • Vendég
D4D
« Válasz #27 Dátum: 2005.04.29 20:57:49 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Idézetet írta: "A Csaszi"
"a gyújtás ráadása után  (3 sec múlva) a készülék a centrálzárat lezárja. A gyujtás levételével egyidőben a centrálzárat nyitja."


Ehhez van egy történetem.
A párom szüleinek a Corollájában tudta ezt a riasztó. Szitu: lenn vagyunk Debrecen mellett, egy téli reggelen épp temetés előtt. Mivel az autó kinn aludt, jó hideg volt, kimentem beindítottam a motort, hogy melegedjen. Kiszállok, ajtót becsapom, hopp mondom ez automatikusan bezár, nyúlok hogy kinyissam, de pont mielőtt nyitnám bezárt...

Háát másfél óra múlva jött egy ürge aki az ajtószigetelés mellett be tudott valamivel nyúlni, és kinyitni a zárt. Hogy hogy azt nem tom, mert én akkor pont nem voltam ott. Jah és persze a pótkulcs Pesten maradt.


Naigen, ez pont olyan helyzet, amire előre a fene se gondolna.. énse.

Mondjuk én nem aktíváltam ezt a funkciót, mer magamtól is meg tudom nyomni a door lock-ot, ha akarom.. csak elvi síkon elmélkedtem, hogy akár még jó is lehet. Ezexerint jó, csak azért vannak veszélyei is. :)

Amúgy azt a másfélórát a hidegben kellett amúgy tölteni vagy volt valami házikó?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
D4D
« Válasz #28 Dátum: 2005.04.29 21:43:11 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Ehhez van egy történetem.
A párom szüleinek a Corollájában tudta ezt a riasztó. Szitu: lenn vagyunk Debrecen mellett, egy téli reggelen épp temetés előtt. Mivel az autó kinn aludt, jó hideg volt, kimentem beindítottam a motort, hogy melegedjen. Kiszállok, ajtót becsapom, hopp mondom ez automatikusan bezár, nyúlok hogy kinyissam, de pont mielőtt nyitnám bezárt...

Háát másfél óra múlva jött egy ürge aki az ajtószigetelés mellett be tudott valamivel nyúlni, és kinyitni a zárt. Hogy hogy azt nem tom, mert én akkor pont nem voltam ott. Jah és persze a pótkulcs Pesten maradt.


Ez igen kellemes lehetett...
Nekem szinte naponta van ilyen szitum, családi ház, kiállok a garázsból, közben kapu nyit. Kiszállok, garázst bezárom, kocsiajtó becsukódik. Meg is bolondulnék, ha ilyennel szembesülnék...
Inkább nem kérek ezekből a funkciókból, az autóból tényleg csak egy gombnyomás a LOCK, és máris nyit/zár mindegyik ajtó. Nekem bőven elég.
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #29 Dátum: 2005.04.30 09:29:07 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Bicskei"
Ehhez van egy történetem.
A párom szüleinek a Corollájában tudta ezt a riasztó. Szitu: lenn vagyunk Debrecen mellett, egy téli reggelen épp temetés előtt. Mivel az autó kinn aludt, jó hideg volt, kimentem beindítottam a motort, hogy melegedjen. Kiszállok, ajtót becsapom, hopp mondom ez automatikusan bezár, nyúlok hogy kinyissam, de pont mielőtt nyitnám bezárt...

Háát másfél óra múlva jött egy ürge aki az ajtószigetelés mellett be tudott valamivel nyúlni, és kinyitni a zárt. Hogy hogy azt nem tom, mert én akkor pont nem voltam ott. Jah és persze a pótkulcs Pesten maradt.


Ez igen kellemes lehetett...
Nekem szinte naponta van ilyen szitum, családi ház, kiállok a garázsból, közben kapu nyit. Kiszállok, garázst bezárom, kocsiajtó becsukódik. Meg is bolondulnék, ha ilyennel szembesülnék...
Inkább nem kérek ezekből a funkciókból, az autóból tényleg csak egy gombnyomás a LOCK, és máris nyit/zár mindegyik ajtó. Nekem bőven elég.


Jaja. Kell a tehénnek hogy bezárja a kulcsot,  eleve nekem idaig a potkulcsok a kesztyutartoban voltak. :D
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97