Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1354978 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #105 Dátum: 2005.06.07 11:55:36 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Idézetet írta: "Szeke"
Tényleg kezdenek benzinesre hasonlítani a dízelek is...
SŐT!
Valamelyik rádióműsorban hallottam (talán a Csúcsforgalomban), hogy a jövőben a benzinmotorok terén várható technológiai áttörés, már ami a dízelhez hasonló tulajdonságokat illeti (szerintem nyomaték ill. fogyasztás). Szerintem jó is lenne, ha a két technológia közelítene egymáshoz.
Ez furcsa, mert én meg azt hallottam, hogy a benzines technológia már elérte a fizikai teljesítés határait és a gázolajban meg még vannak tartalékok. Mondjuk ha azt nézem, hogy az F1 autók mit művelnek vagy a Wankel motoros csodák, akkor tényleg elérte a benzin a teljesítés határait, de ha azt nézem, hogy az off dacia loganba 8 szelepes motort szerelnek, de az off Golf V-be is, akkor még tényleg várható azért valami fejlődés.....

Nekem furcsa lesz, ha a diesel autóknál csak 2500-3000 felett jön meg a nyomaték, de ha ezt úgy oldják meg, hogy a fogyi barátságos marad, akkor mindegy. Elforgatom én, ha kell.
Üdv: Kishaver 74

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #106 Dátum: 2005.06.07 12:35:29 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Idézetet írta: "Szeke"
Tényleg kezdenek benzinesre hasonlítani a dízelek is...

SŐT!
Valamelyik rádióműsorban hallottam (talán a Csúcsforgalomban), hogy a jövőben a benzinmotorok terén várható technológiai áttörés, már ami a dízelhez hasonló tulajdonságokat illeti (szerintem nyomaték ill. fogyasztás).
Szerintem jó is lenne, ha a két technológia közelítene egymáshoz.


Már elég közel van a 2 technologia teljesítményben 1máshoz sztem, diesel már le is pipálta... De ezt kifejtettük egyik topicban már...
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D4D
« Válasz #107 Dátum: 2005.06.07 22:16:36 »
Én pedig épp a benzines turbókról hallottam hogy arra kacsingatnak a gyártók, bár egy haverommal megvitattuk, hogy a szívódízelhez képest sokkal jobb a turbó, míg a benzinesnél nem annyira...
Viszont emléxem az off Daihatsu Charade 1.0 GTti-re, ami 1 literes benzines turbós volt valami 100 ló körül :) na az teccet.
Ugyanakkor meg az off Ferrari is elhagyta a turbót az F40 után és inkább a nagyobb lökettérfogatra szavazott.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #108 Dátum: 2005.06.08 00:15:54 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Én pedig épp a benzines turbókról hallottam hogy arra kacsingatnak a gyártók, bár egy haverommal megvitattuk, hogy a szívódízelhez képest sokkal jobb a turbó, míg a benzinesnél nem annyira...
Viszont emléxem az off Daihatsu Charade 1.0 GTti-re, ami 1 literes benzines turbós volt valami 100 ló körül :) na az teccet.
Ugyanakkor meg az off Ferrari is elhagyta a turbót az F40 után és inkább a nagyobb lökettérfogatra szavazott.


Charadebol volt ugyanakkora TD ben is :D
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D4D
« Válasz #109 Dátum: 2005.06.11 21:13:38 »
Eszembe jutott még egy érv a 170 lovas D-CATos Avensis ellen: a 20 ft-al drágább kénmentes gázolaj mehet csak bele...
A 150 lovas 2.2 D-4D nem D-CATos, az sokkal jobb választás lehet.  :!:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #110 Dátum: 2005.06.12 11:34:19 »
Idézetet írta: "Szeke"
Eszembe jutott még egy érv a 170 lovas D-CATos Avensis ellen: a 20 ft-al drágább kénmentes gázolaj mehet csak bele...
A 150 lovas 2.2 D-4D nem D-CATos, az sokkal jobb választás lehet.  :!:


Gyártó által előírt, hogy kénmentest kell bele tankolni?
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D4D
« Válasz #111 Dátum: 2005.06.12 17:02:00 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Gyártó által előírt, hogy kénmentest kell bele tankolni?

Gondolom... Mivel a D-CAT nélkülibe nem kell, ebből szűrtem le azt, h a D-CATos annyira érzékeny, hogy nem lehet akármilyen gázolajat beleönteni.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
D4D
« Válasz #112 Dátum: 2005.06.12 20:43:08 »
Idézetet írta: "Szeke"
Eszembe jutott még egy érv a 170 lovas D-CATos Avensis ellen: a 20 ft-al drágább kénmentes gázolaj mehet csak bele...
A 150 lovas 2.2 D-4D nem D-CATos, az sokkal jobb választás lehet.  :!:

Na hallod, ha ennyi pénzem lenne, hogy vegyek ilyen kocsit, akkor tankolnék is bele jó benyát :D
Laco 73 :D

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
kénmentes
« Válasz #113 Dátum: 2005.06.12 21:10:37 »
Pont forditva, a D-CAT nem igényel kénmentest.

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #114 Dátum: 2005.06.13 08:33:43 »
Idézetet írta: "Szeke"
Eszembe jutott még egy érv a 170 lovas D-CATos Avensis ellen: a 20 ft-al drágább kénmentes gázolaj mehet csak bele...
A 150 lovas 2.2 D-4D nem D-CATos, az sokkal jobb választás lehet.  :!:
Na ezt nem nagyon akarom elhinni. Csak nem így megy ez..... Járjatok utána, ha épp ráértek. Én is kérdezem, ha olyan helyen vagyok, ahol tudnak válaszolni......
Üdv: Kishaver 74

aki27

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
D4D
« Válasz #115 Dátum: 2005.06.13 14:29:52 »
igen, nekem is már felhíták a figyelmemet arra, hogy csak kénmentes olajat tankoljak a kocsiba :!: a D-CAT-os hoz sajna csak azt lehet és a garanciát is csak úgy vállaják a D-CAT renszerre :!: MOL EVO DIESEL, SHELL V-POWER DIESEL -t ajánlotta a toyota magyarország :!:

állítolag a héten megjön a vas :P  :P  :P és a toyota talira elviszem, már szabit is kértem :D
dv: ÁKOS

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #116 Dátum: 2005.06.13 14:40:14 »
Idézetet írta: "aki27"
igen, nekem is már felhíták a figyelmemet arra, hogy csak kénmentes olajat tankoljak a kocsiba :!: a D-CAT-os hoz sajna csak azt lehet és a garanciát is csak úgy vállaják a D-CAT renszerre :!: MOL EVO DIESEL, SHELL V-POWER DIESEL -t ajánlotta a toyota magyarország :!:

állítolag a héten megjön a vas :P  :P  :P és a toyota talira elviszem, már szabit is kértem :D
Kösz az infót!!! Nem hittem volna.

Grat a kocsihoz!! Hozzál sok textil kesztyűt a talira, mert tapogatni fogunk ám!!! :lol:  :lol:
Üdv: Kishaver 74

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
D4D
« Válasz #117 Dátum: 2005.06.13 15:09:32 »
Idézetet írta: "aki27"
igen, nekem is már felhíták a figyelmemet arra, hogy csak kénmentes olajat tankoljak a kocsiba :!: a D-CAT-os hoz sajna csak azt lehet és a garanciát is csak úgy vállaják a D-CAT renszerre :!: MOL EVO DIESEL, SHELL V-POWER DIESEL -t ajánlotta a toyota magyarország :!:

állítolag a héten megjön a vas :P  :P  :P és a toyota talira elviszem, már szabit is kértem :D

Helló!
Lehet, hogy feleslegesen szólok bele, de ha magánszemélyként használod a verdát, akkor is mindig kérj számlát a tankolásaidról, hogy utólag nehogy lerázzanak egy esetleges garanciális probléma esetén.
Egyébként minden jót kívánok a szép új járgányhoz! :D
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

aki27

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
D4D
« Válasz #118 Dátum: 2005.06.13 17:47:19 »
Köszönöm a jókivánságokat remélem annyit fog tudni a gép mint amennyit írtak róla a tesztekben :!:  :!:

a tankolásról mindig számlát kérek, mer már volt problémám egy benzines avensisel, meghaltak az injektorok és a toyota nem akarta gariba cserélni mer azt mondták rossz volt az üzemanyag :!: szerncsémre D.A.S. jogvédelem alatt ált az autóm és beperelte a toyotát és a shell-t, aztán eltelt 3 hónap és kicserélték az autót egy új 1.6 sol elegantra minimális ráfizetéssel :!:  úgyhogy jól is jártam :P

A DAS jogvédelmi biztosítót tudom ajánlani mindenkinek :!: németországban volt egy kis koccanásom és a helyszínelő rendőr mikor meglátta a DAS feliratot a kocsin nem nevezet meg hibásnak hanem azt írta a jegyzőkönyvre, hogy nem megállapítható ki volt a hunyó :shock:  mivel állítólag még a rendőrt is beperli a DAS ha rosszul itéli meg a helyzetet :roll:  :!:
dv: ÁKOS

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
D4D
« Válasz #119 Dátum: 2005.06.13 23:26:30 »
Idézetet írta: "aki27"
igen, nekem is már felhíták a figyelmemet arra, hogy csak kénmentes olajat tankoljak a kocsiba :!: a D-CAT-os hoz sajna csak azt lehet és a garanciát is csak úgy vállaják a D-CAT renszerre :!: MOL EVO DIESEL, SHELL V-POWER DIESEL -t ajánlotta a toyota magyarország :!:
D

A "kénmentes" üzemanyagok 10ppm ként tartalmaznak. Ellentétben a normállal aminek a kéntartalma 50ppm.