Voltam náluk a közelmúltban. Vegyesek a tapasztalataim.
E-mailben jelentkeztem be, rövid időn belül hívtak telefonon (Mayernek ehhez 4 napra volt szüksége), egyeztettünk időpontot.
Bementem, leadtam az autót, otthagytam, nem tudtam megvárni. Felhívtak, elmondták, mi a szituáció, ez teljesen korrekt volt.
Mivel alkattrészre volt szükség, ami nem volt raktáron, pár nappal később vissza kellett vinnem.
Amikor másodszor mentem, bementem. Kicsit várnom kellett a munkafelvételre, mivel csak egy ember dolgozott ott, és éppen volt nála egy ügyfél. Kibírtam, bár nem örültem neki. De ami ezután jött... Az ipse kérdezte, hogy ki vagyok, és kb. mit akarok itt. Nézegette a számítógépét, és ő kérdezgette tőlem, hogy milyen alkatrészeket kellett rendelni, meg, hogy mennyibe fog kerülni. Mondta, hogy nem tudja, a szükséges alkatrészeket mengrendelte-e egyáltalán valaki, de hagyjam itt az autót, majd biztos kiderül.
Végül egyébként megvoltak az alkatrészek.
Este megyek vissza az autóért, sehol senki. Ültem ott vagy 20 percet, mire előkerült egy ember, aki végül átadta az autómat, meg ami ehhez tartozik.
Na most, jeleztem 4 problémát. Ebből megoldottak kettőt, a másik kettőről nagyvonalúan hallgattak. Amikor az első vizsgálat után jeleztem, hogy a 4 észrevételemből kettőre nem is reagáltak, akkor megnyugtattak, hogy azok is el lesznek intézve. Nem lettek. Becsületükre legyen mondva, ki sem számlázták, de én azért azt várnám egy autószervíztől, hogy ha jelzek feléjük egy problémát, akkor minimum mondják azt, hogy ezt nem tudják megcsinálni, vagy valami.
Meg kb. négyszer megkérdezték, hogy a kiszerelt alkatrészeket kérem-e, mindannyiszor megmondtam, hogy nem kérem, ennek ellenére, amikor átadták az autót, ott figyelt egy dobozban minden. MOndtam az ipsének, hogy ezt vigye innen, mert semmi szükségem rá, akkor kelletlenül kivette.
Összességében amit csináltak, azzal meg vagyok elégedve, az rendben van. De azért maradt bennem hiányérzet bőven.