Szerző Téma: Emil Frey - Budapest  (Megtekintve 135207 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Emil Frey - Budapest
« Válasz #60 Dátum: 2006.08.14 14:24:36 »
Ma garis szervízen voltam. Zörgött a rádió környéke, illetve a bal elsõ dobbetét alja nem volt helyen. Gyors, pontos, korrekt, kedves. Hibátlan lett. :10:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

AA.Lipi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Emilnél jártam, többet nem szertnék
« Válasz #61 Dátum: 2006.10.16 14:29:40 »
1. Idõpont kérés személyesen (Szerda)
  Hápogás, fejvakarás.... jelentõségteljes nézés egy lemondott helyre beraknak...
2. A gk. átvétele (Csütörtök)
  Udvarias, kérésre meghallgatja az általam jelzett zajt. Együttérzõ, viszi a kocsit a mûhelybe
3. Értesítés telefonon (csütörtök)
 Csak a kocsi bontása után tudnak valamit mondani, de erre most nem számítottak, vigyem az autót.
4. Személyes elbeszélgetés (csütörtök)
  Garira csak szóban igérgetnek, ha esetleg a jelzett, de nem megállapított hiba miatt nagyobb bibi történne.
  Autó marad, alkudni nem lehet csak a következõ héten állnak neki
  Csere autó 5500+ÁFA/nap az 5. naptól ingyenes
5. Telefon, kész az autó ("kuplung központosítás") (PÉNTEK)
  Nem hiszem el, csoda történt.
  Átvételkor nagy bizalmasság, személyesen a próbaútra.
  A hangot nem halani, de van kattanás amikor felengedem a kuplungot, azt monja az ember ez természetes.
  Próbaút, mondom eddig sem hallottam csak csendes helyen állóhelyzetben, alapjáraton.
  Nincs hang, de mondja az ember hétfõre már betervezték a szétszedést????
6. Fogom az autót menekülünk, a hang megszünt, de mi történt valójában????

Az egész nagyon átverõsnek tûnik, rosszul éreztem és érzem magam. Nehezen kezelem ezeket a helyzetket.

Ide töbet nem megyek!!!!!
Lipi

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Emil Frey - Budapest
« Válasz #62 Dátum: 2006.10.17 09:17:31 »
ezek a sztorik annyira elkeseritõek.  :turelmetlen:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

u_istvan

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Emilnél jártam, többet nem szertnék
« Válasz #63 Dátum: 2006.10.18 00:19:17 »
Idézetet írta: "T.Y.Lipi"
1. Idõpont kérés személyesen (Szerda)
  Hápogás, fejvakarás.... jelentõségteljes nézés egy lemondott helyre beraknak...
2. A gk. átvétele (Csütörtök)
  Udvarias, kérésre meghallgatja az általam jelzett zajt. Együttérzõ, viszi a kocsit a mûhelybe
3. Értesítés telefonon (csütörtök)
 Csak a kocsi bontása után tudnak valamit mondani, de erre most nem számítottak, vigyem az autót.
4. Személyes elbeszélgetés (csütörtök)
  Garira csak szóban igérgetnek, ha esetleg a jelzett, de nem megállapított hiba miatt nagyobb bibi történne.
  Autó marad, alkudni nem lehet csak a következõ héten állnak neki
  Csere autó 5500+ÁFA/nap az 5. naptól ingyenes
5. Telefon, kész az autó ("kuplung központosítás") (PÉNTEK)
  Nem hiszem el, csoda történt.
  Átvételkor nagy bizalmasság, személyesen a próbaútra.
  A hangot nem halani, de van kattanás amikor felengedem a kuplungot, azt monja az ember ez természetes.
  Próbaút, mondom eddig sem hallottam csak csendes helyen állóhelyzetben, alapjáraton.
  Nincs hang, de mondja az ember hétfõre már betervezték a szétszedést????
6. Fogom az autót menekülünk, a hang megszünt, de mi történt valójában????

Az egész nagyon átverõsnek tûnik, rosszul éreztem és érzem magam. Nehezen kezelem ezeket a helyzetket.

Ide töbet nem megyek!!!!!

Nem értelek, kaptál másnapra egy idõpontot az utcáról beesve. A hibát megszüntették, próbaúton kipróbálhattad, ami megmaradt kattanás arra további javítási lehetõséget kínáltak. Kaphattál csereautót is, ha kértél. Mi a gond?! Hogy "csoda történt" és megjavult az autó?
István
Toyota Avensis 1,6 Linea Terra wagon '98

AA.Lipi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re: Emilnél jártam, többet nem szertnék
« Válasz #64 Dátum: 2006.10.24 11:51:13 »
Idézetet írta: "u_istvan"
Idézetet írta: "T.Y.Lipi"


Az egész nagyon átverõsnek tûnik, rosszul éreztem és érzem magam. Nehezen kezelem ezeket a helyzetket.

Ide töbet nem megyek!!!!!

Nem értelek, kaptál másnapra egy idõpontot az utcáról beesve. A hibát megszüntették, próbaúton kipróbálhattad, ami megmaradt kattanás arra további javítási lehetõséget kínáltak. Kaphattál csereautót is, ha kértél. Mi a gond?! Hogy "csoda történt" és megjavult az autó?


Hát akkor mondom tovább..... vagy is inkább nem írnék kisregényt.
Az egész történetben sok az ellentmondás. Ha az egész az elsõ alkalommal (amikor egy teljes napig vizsgálták az autót) lezárul, a személyes megbeszélésen történt udvarias, de kényelmetlen szóváltásra nem kerül sor stb., most nem lenne negatív megitélésem, nem tartanám "csodának", hogy az 1 nap alatt megállapíthatatlannak tartott hibát, másnap egy kb. 20 perces mûvelettel orvosolták.
Lipi

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Emil Frey - Budapest
« Válasz #65 Dátum: 2006.10.24 20:46:08 »
Röviden:
soha nem akarok többé ide menni. Remélem a garanciális munkákat más kereskedõ is megcsinálhatja.
zegény vagyok

u_istvan

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Emil Frey - Budapest
« Válasz #66 Dátum: 2006.10.25 23:23:21 »
Idézetet írta: "gyulagy"
Röviden:
soha nem akarok többé ide menni. Remélem a garanciális munkákat más kereskedõ is megcsinálhatja.
A megoldás valószínûleg egyszerû, csak nehezen kommunikálható. Pl. elsõ nap nem értek rá vele foglalkozni érdemben vagy egy rutintalanabb szerelõ kapta meg, másnap meg aki megkapta egybõl belenyúlt és megoldotta. Az ilyen valami zörög néha valahol típusú hibák mindig a szerelõk rémálma.
De mindegy, mindenki oda viszi javítani az autóját ahová akarja.
István
Toyota Avensis 1,6 Linea Terra wagon '98

AA.Lipi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Emil Frey - Budapest
« Válasz #67 Dátum: 2006.10.26 11:02:08 »
Idézetet írta: "u_istvan"
Pl. elsõ nap nem értek rá vele foglalkozni érdemben vagy egy rutintalanabb szerelõ kapta meg, másnap meg aki megkapta egybõl belenyúlt és megoldotta. Az ilyen valami zörög néha valahol típusú hibák mindig a szerelõk rémálma.
De mindegy, mindenki oda viszi javítani az autóját ahová akarja.


Szóval... az idõpontot szerintem azért kapja az ember, mert akkor tudnak foglalkozni az autóval.
A rutintalanabb szerelõrõl én nem szeretnék tudni ez a szervíz belsõ ügye amit a vevõ nem érezhet meg!!!!!!

Az emlitett hiba valóban a rémálom kategória, de ezt is lehet jól kommunikálni.

Sok sok éve dolgozom egy szolgáltatásokat nyújtó cégnél, van tapasztalatom mit hogyan kell megfelelõ módon
az ügyfelekkel elfogadtatni.
Apróbb problémák mindenütt adódhatnak, ha kellõ öszinteséggel és hangnemben, a megfelelõ idõben közlik azt a vevõvel, az esetek nagy részében megértõ reagálás várható.

Elképzelhetõnek tartom, hogy nem a legrátermetteb ember az aki az ügyfelekkel kommunikál, de ez is elég a bizalom és az ügyfél elvesztéséhez.
Lipi

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Emil Frey - Budapest
« Válasz #68 Dátum: 2006.10.27 08:56:30 »
Nekem az a bajom, hogy mikor kifizetem az autót utána sz@rtak rám. Mikor átvettem az A oszlop kárpitja levolt szedve . Átadás elõtt egy új autót azért illene átnézni. 10 nap múlva a kuplungon a holtjáték túl nagyvolt 30 percig állítólag csinálták ,de semmit sem változot , majd azt mondták , hogy ha ez így nekem nem jó akkor ez egy több órás munka. Szerintem valami vagy jó vagy nem, azért ez egy új autó.
zegény vagyok

Csehga

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Emil Frey - Budapest
« Válasz #69 Dátum: 2007.02.15 16:35:42 »
ma bementünk a kollégámmal a szalonba.
15 perc nézelõdés után sem talált oda hozzánk senki, hogy ugyan miért jöttünk be.
a kávézónál és az ügyfélszolgálati pultnál kedélyesen beszélgetett egy-két alkalmazott.
személy szerint semmit nem fogok ott venni.

baru

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 512
Emil Frey - Budapest
« Válasz #70 Dátum: 2007.02.21 19:25:08 »
Idézetet írta: "Csehga"
ma bementünk a kollégámmal a szalonba.
15 perc nézelõdés után sem talált oda hozzánk senki, hogy ugyan miért jöttünk be.
a kávézónál és az ügyfélszolgálati pultnál kedélyesen beszélgetett egy-két alkalmazott.
személy szerint semmit nem fogok ott venni.

Nem sokat változtak.
Yaris Blue Ice 1.0

Prof

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
    • http://www.prof.hu
Elsõ körös (érdeklõdõ) tapasztalatok
« Válasz #71 Dátum: 2007.07.02 17:46:49 »
Szevasztok!

Elsõ körben tudni kell, hogy a cégünknek kifejezetten velük, illetve a Toyota hazai pénzügyi cégével van szerzõdése, vagyis ha céges juttatásként akarok autót, máshova nem is nagyon mehetek (bár ezek a szabályok az utóbbi idõben valamelyest enyhültek).

Elsõ találka: pultos hölgy kérdezi, mit szeretnék, mondom (Auris prosik, árlista, megtekintés, esetleg próbaút). 1 perc és szól egy értékesítõnek. Szólt. Kaptam papírt, kimentünk és beültünk egy autóba. Eladott konkrétan. Egyetlen dologra nem tudott érdemi választ adni, ez pedig a hátsó felfüggesztés kérdése (merevtengely, torziós tengely stb.). Kb. 15 perc volt az egész.

Második találka, néhány e-mailes egyeztetést követõen: két apró gond volt, az egyik, hogy nem volt bent az a bizonyos autó, amit kipróbáltam volna (új Corolla 2.0 D-4D), helyette egy Avensist adtak, ugyanezzel a motorral (jó volt). Kicsit hüppögött, hogy az autópályára ki akarok menni vele, de belement. Második kör: Auris 1.4 D-4D. Itt a futómû és a fék is kapott, szó nélkül türte a
megpróbáltatásokat.

Speciális mûszaki kérdésekben nem tudott felvilágosítást adni egyedül. A finanszírozás kérdésébe mélyen nem mentünk bele, mert alapvetõen kvázi ajándékba kapom majd a kocsit, tehát nem az én fejem fog fájni miatta. Ami felmerült kérdésként (saját finanszírozás kapcsán), minden tekintetben korrekt választ kaptam.

Itt tartunk most.

Egy használtautó-vásárlás tekintetében érdeklõdtem ma (nem nekem), itt sem volt gond, a második/sokadik kört a héten fogjk megfutni, én a saját autómat legkorábban november-december körül tudom majd átvenni.


Végülis amit eddig tapasztaltam, az nagyjából annyi, amennyit én egy autókereskedés képviselõjétõl elvárok.


U.i.: Hozzá kell tennem, hogy a Toyota Motor Hungary többszöri e-mailben feltett kérésemre SEM volt képes egy tesztvezetés-egyeztetéssel kapcsolatos visszahívásra.



Üdv,

Prof

Prof

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
    • http://www.prof.hu
Emil Frey - Budapest
« Válasz #72 Dátum: 2007.07.02 17:57:12 »
Hali!

Idézetet írta: "Csehga"
ma bementünk a kollégámmal a szalonba.
15 perc nézelõdés után sem talált oda hozzánk senki, hogy ugyan miért jöttünk be.


Érdekes dolog ez. Miért mentetek be? Nézelõdni?

Ha én valahova konkrét vásárlási szándékkal megyek be, és nem kezdenek el kiszolgálni 5 percen belül, akkor nemes egyszerûséggel megkérdezem az elsõ eladót, hogy mennyi jutalékot kap egy-egy eladott termék után, majd kellemes (bocsánat) nyasgem mosoly kíséretében megkérdezem tõle, hogy milyen érzés számára, hogy ezt a pénzt épp az elmúlt öt percben nem kereste meg. Elég furcsán szoktak nézni.


Üdv,

Prof

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Emil Frey - Budapest
« Válasz #73 Dátum: 2007.07.02 20:12:22 »
Idézetet írta: "Prof"
megkérdezem az elsõ eladót, hogy mennyi jutalékot kap egy-egy eladott termék után, majd kellemes (bocsánat) nyasgem mosoly kíséretében megkérdezem tõle, hogy milyen érzés számára, hogy ezt a pénzt épp az elmúlt öt percben nem kereste meg.


és ha azt válaszolja, hogy kb. 5000 forintot? :nana:
music     

Prof

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
    • http://www.prof.hu
Emil Frey - Budapest
« Válasz #74 Dátum: 2007.07.02 20:31:40 »
Szia!

Idézetet írta: "music"
és ha azt válaszolja, hogy kb. 5000 forintot? :nana:


Heti két ilyen ügyfél egy hónapban 40 ezer forint. Megengedheti magának azt a luxust, hogy ezt ne keresse meg?
Az 5000 Ft alapban nem nagy pénz, ettõl függetlenül szerintem hülyeség nem felvenni a földrõl, ha ott van.
A legutolsó ilyen válasz a kérdésemre 2001-ben egy mûszaki boltban 40 ezer forint volt.
Akkor elég keményen hápogott az ember, merthogy neki nagyon nem érte meg akkor nem figyelni.

Ha egy autó értékesítésébõl az értékesítõnek 5000 Ft jutaléka van, hm. Nem megyek autószalonba dolgozni. :-)


Prof