Szerző Téma: Repülés  (Megtekintve 214810 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Repülés
« Válasz #600 Dátum: 2012.07.02 23:15:44 »
Zoli egyvalami van, amire viszont oda kell figyelned. 1 darab kézipoggyászt vihetsz fel. Tehát az egy táska. Ez a nőknél probléma, mert van egy táska meg egy retikül. Az már kettő. Amit a reptéren vásárolsz azt is bele kell tenni a hátizsákba. Egyszer Easyjeten szivattak ezzel, de a Ryanair a legnagyobb mestere a mindenféle lehúzásnak. Viszont a zsebeidet púposra tömheted!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

TZoli

  • Vendég
Re:Repülés
« Válasz #601 Dátum: 2012.07.02 23:33:15 »
Köszi.
Semmit nem fogunk venni a reptéren szerintem, legalábbis nekem nem kell. Meg az utazás is messze van még, csak nem voltam tisztába a feladós poggyász tartalmával.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 23:35:25 írta TZoli »

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Re:Repülés
« Válasz #602 Dátum: 2012.07.04 13:28:56 »
Alább a BRITISH AIRWAYS bőrönd + kézipoggyásszal kapcsolatos információi :

Bőrönd
- a feladásra kerülő bőrönd max. méretei: 90cm x 75 cm x 43cm;( a fogantyúk + kerekek is beleértendők ).
- a feladásra kerülő bőrönd max. súlya: 23 kg.
   
Kézipoggyász
- 1 db laptop táska max. méretei:    45cm x 36cm x 20cm   ( a fogantyú és a zsebek is beleértendők )
- 1 db  kabinbőrönd/hátizsák stb. max.méretei : 56 cm x 45cm x 25 cm ( a fogantyú + zsebek + kerekek beleértendők ).
(ez utóbbi súlya max: 23  kg és be kell férnie az utas előtti ülés alá.)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Repülés
« Válasz #603 Dátum: 2012.07.04 13:49:49 »
De ez BA, a fapadosok sokkal szigorúbbak.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re:Repülés
« Válasz #604 Dátum: 2012.09.16 00:19:03 »
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 00:21:08 írta Ear »

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Repülés
« Válasz #606 Dátum: 2012.11.09 21:09:41 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Repülés
« Válasz #607 Dátum: 2012.11.09 23:22:17 »
hoppá
http://www.auto2.hu/olvas/1290-egy-szarnnyal-landol-a-kisrepulogep
Műrepülő gép... Nagyon erős motor, ahhoz képest nagyon kis tömeg. Mondjuk, ránézésre nekem elég fura ez a videó... Főleg ahogy hirtelen egyszer csak a földön terem a gép... Nomeg mégis mitől vált le a szárnya?!

Nade EZ a nem mindegy!!!



Izraeli F-15-ös... Gyakorló légi harcban, ütközés miatt elveszítette az egyik szárnyát... Utána hazarepült szépen, és leszállt. Még ki is javították később a gépet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 23:28:54 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Corolla 1,4 VVT-i 2005

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Repülés
« Válasz #609 Dátum: 2012.11.13 09:05:01 »
kisa
born to ride

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Repülés
« Válasz #610 Dátum: 2012.11.20 20:14:34 »
F-35, különleges állásszögek tesztelése... Érdekes dolgokat művel  :sorcerer:

[ Invalid YouTube link ]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Repülés
« Válasz #611 Dátum: 2012.11.20 21:07:12 »
Itt meg egy kis info az orosz Raptorról :)

http://attraktor.blog.hu/2012/11/20/van_amiben_jobb_az_orosz_lopakodo?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_11_20&utm_campaign=index

Az eredeti(ausztrál) oldalon egész részletes tudományos elemzés van  :) Persze hogy mi áll benne azt nem tudom :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Repülés
« Válasz #612 Dátum: 2012.11.20 23:17:30 »
Nagy kérdés, hogy a T-50 mikor kerülhet sorozatgyártásra - és miután odakerült, mennyi és milyen gyermekbetegsége lesz, és azokat mikorra és mennyire hatékonyan tudják majd orvosolni.

Tény, hogy az ötödik generációs típusokkal ezekben a dolgokban az amerikaiak is szívtak, illetve szívnak. Már a Raptor rendszerbe állítása is sokkal tovább tartott a tervezettnél, és jóval többe került - az F-35 pedig mindent felülmúl ezen a téren. Az időbeli csúszás óriási, a tervezett anyagi keret túllépése pedig egészen elképesztő mértékű.

Ez az oka annak is, amiért borítékolható, hogy a "komoly" harci repülőgépek gyártása Európában gyakorlatilag lezárult, illetve lezárul a jelenlegi legújabb típusokkal - vagyis a Gripennel, a Rafale-al és a Typhoonnal. Kész. Nem lesz pénz ötödik generációs típusra. Gyakorlatilag nem is létezik ilyen terv, szinte még a rajzasztalon sem. Amikor majd ezek a felsorolt típusok elavulnak és le kell őket váltani, Európának nem lesz más választása, mint az amerikaiakhoz fordulni - persze nem mintha ez rossz megoldás lenne, hisz jelenleg is nagyon sok amerikai harci gép repül európai színekben.

Hosszú távon csak az USA, Kína és az oroszok maradnak bent ebben a versenyben. Utóbbiak minden bizonnyal az indiaiakkal együttműködésben - már most gyakorlatilag eldöntött tény az együttműködés a T-50-es közös továbbfejlesztésében, rendszeresítésében és majd a gyártásában is.

----------------------

Az egyetlen kivétel Japán lehet: ott előrehaladott munkák folynak egy ötödik generációs harci gép, az ún. Mitsubishi ATD-X prototípusán, életnagyságú makett is létezik már róla, az első felszállást állítólag 2014-re tervezik; de a gép egyelőre csak "technology demonstrator", a sorozatgyártásra késszé tétele korántsem eldöntött tény - és ha ez mégis megvalósul, akkor is csak legkorábban 2027-re teszik a lehetséges időpontját. Ami megintcsak jól jelzi, hogy egy ilyen gép kifejlesztése még egy gazdaságilag potens, csúcstechnikával rendelkező, fejlett ipari ország számára is mekkora feladat!

Mitsubishi ATD-X életnagyságú makett




És egy ennek alapján készült grafika:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Repülés
« Válasz #613 Dátum: 2012.11.24 16:53:15 »
Néhány elfelejtett vadászrepülőgép, a 2. vh-ból...

Caudron 714, Franciaországból (német jelzésekkel) :



Commonwealth Boomerang, Ausztráliából:



Republic P-43, az USA-ból:



A közismert típusok mellett, ha kisebb számban is, de ők is kivették a részüket a harcokból.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Repülés
« Válasz #614 Dátum: 2012.11.27 16:52:44 »
Itt tartanak most: először szálltak fel harci gépek (J-15-ösök, ez a Szu-30 másolata) a kínai Liaoning (felújított, átépített ex-orosz Varjag) repülőgép-hordozó hajó fedélzetéről.



Persze attól, hogy az a pillanat kétségtelenül mérföldkő, még nem változik a tény, hogy innen még nagyon hosszú (évtizedes) út vezet egy ütőképes hordozó-flotta felállításáig; vagy akár csak egyetlen kötelék létrehozásáig is biztosan jópár évre lesz még szükségük. De haladnak, méghozzá elég gyorsan.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )