Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.
És szupertakarékosan fogyaszt az Outback 12.4-et (a háromliteres változat), az elsõ ülést jó lenne még egy kicsit hátrébb tolni 185 centis testmagasság felett, viszont amikor az ember áttekri a "sportosság kapcsolót" Sport Sharp állásba, akkor az egész család megkapaszkodik, és indul a móka, közben meg jönnek hátulról a kommentek, hogy olyan mint amikor felszáll az autó.
Amúgy a nagy hasmagasság miatt a rugózás érdekes. Sose ráz, sose üt fel, de folyamatosan himbál. A gumik miatt meg hamar ki lehet próbálni, milyen is az, amikor négy keréken csúszik oldalra a Subaru.
Összeségében - nagyon kéne!
Na ja. A fogyival még csak nem is leptél meg, én is valami 13-14 körülire tippeltem volna. Nagy batár, nehéz, magas, széles, benzines, erõs, gyors, boxer, háromezres - hát ez így együtt nem egy takarékossági program
... De ha lenne rá pénzem hogy ilyet vegyek, nem érdekelne. Ebben a mezõnyben minden benzines zabál, összkerékhajtású dízel japán emelt futómûves nagy kombi meg jelenleg ugye nincs. Ha lenne, azt venném
...
Ülés: 180 cm vagyok, szal nekem biztos jó lenne :nagymosoly: ...
Billegés: nem zavarna, Camryhez vagyok szokva, amerikai piacra tervezett, 83-as, mondjak még valamit
? Ja, elõtte meg Moszkvicsom volt, azt több barátom is dzsunkának hívta a menettulajdonságai miatt :kacag:
Szóval nekem is nagyon kéne :10: ... De vidám lennék egy jó kis (?) Foresterrel is. Most Ausztriában láttam egyet olyan köves földúton fölmenni, ahol gyalog a verejték csorgott rólam, olyan meredek volt. Ja, az úton 3 cm friss hó is volt.