Szerző Téma: Differenciálzár utólag?  (Megtekintve 19635 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

NoGun

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 585
    • http://www.nogun.hu
Differenciálzár utólag?
« Válasz #15 Dátum: 2007.10.16 13:42:25 »
Valóban szinte sose használnám, csak ha elakadok, amikor megyek akkor ki lenne kapcsolva ...

Sajnos hosszú, nehéz autó, hátra is elég sok súly megy, ezért olyan mintha négykézláb mennék a lábaimat húzva magam után ... HA bármi csúszik, akkor már nem megy tovább.

A kézifék nekem hátul fog sajna.

Amit olcsón tehetek, az az, h megveszem a legjobb téligumit hozzá. Ezzel nem költök túl sokat ... meg majd kéne egy spider hólánc helyett ...
HORDD EL MAGADON!
____ www.nogun.hu ______

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Differenciálzár utólag?
« Válasz #16 Dátum: 2007.10.16 14:14:26 »
Idézetet írta: "NoGun"
Valóban szinte sose használnám, csak ha elakadok, amikor megyek akkor ki lenne kapcsolva ...

Sajnos hosszú, nehéz autó, hátra is elég sok súly megy, ezért olyan mintha négykézláb mennék a lábaimat húzva magam után ... HA bármi csúszik, akkor már nem megy tovább.

A kézifék nekem hátul fog sajna.

Amit olcsón tehetek, az az, h megveszem a legjobb téligumit hozzá. Ezzel nem költök túl sokat ... meg majd kéne egy spider hólánc helyett ...

Gumiban tudunk segíteni....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Differenciálzár utólag?
« Válasz #17 Dátum: 2007.10.16 19:37:16 »
Idézetet írta: "NoGun"
......
Amit olcsón tehetek, az az, h megveszem a legjobb téligumit hozzá. Ezzel nem költök túl sokat ... meg majd kéne egy spider hólánc helyett ...

Nekem csodahólánc van. Baromi jól kapaszkodik, szinte harapja a havat. Spidert még nem használtam, de ránézésre jóval kisebb vonóereje lehet.

NoGun

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 585
    • http://www.nogun.hu
Differenciálzár utólag?
« Válasz #18 Dátum: 2007.10.16 19:41:50 »
Az a bajom a csodahólánccal, h elásás esetén már nem mûködik. Tehát lehet vinni magaddal egy hagyományos és egy csoda verziót ...

Egyébként le a kalappal az ember elõtt, ahogy telematricázta az országot, mára már sárga alapon piros feliratok lepték el a táblák hátoldalát ...
HORDD EL MAGADON!
____ www.nogun.hu ______

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Differenciálzár utólag?
« Válasz #19 Dátum: 2007.10.16 20:35:03 »
Idézetet írta: "NoGun"
Az a bajom a csodahólánccal, h elásás esetén már nem mûködik. Tehát lehet vinni magaddal egy hagyományos és egy csoda verziót ...

Egyébként le a kalappal az ember elõtt, ahogy telematricázta az országot, mára már sárga alapon piros feliratok lepték el a táblák hátoldalát ...

Én többször felraktam elásott kerékre is, igaz akkor nem 20mp. Szeritnem nem több idõ elásottra a csoda, mint egy sima. Viszont ha az árakat nézzük, baromi nagy a különbség. Amúgy meg idõben kell feltenni a hóláncot, legyen az bármilyen. Amúgy a titkos tipp a 4WD!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Differenciálzár utólag?
« Válasz #20 Dátum: 2007.10.23 18:59:52 »
Idézetet írta: "Balu"
Idézetet írta: "NoGun"
Az a bajom a csodahólánccal, h elásás esetén már nem mûködik. Tehát lehet vinni magaddal egy hagyományos és egy csoda verziót ...

Egyébként le a kalappal az ember elõtt, ahogy telematricázta az országot, mára már sárga alapon piros feliratok lepték el a táblák hátoldalát ...

Én többször felraktam elásott kerékre is, igaz akkor nem 20mp. Szeritnem nem több idõ elásottra a csoda, mint egy sima. Viszont ha az árakat nézzük, baromi nagy a különbség. Amúgy meg idõben kell feltenni a hóláncot, legyen az bármilyen. Amúgy a titkos tipp a 4WD!


Az ám. Nagyon tetszik az autóállomány Ausztriának azon a részén, ahol nyaralni szoktunk: rengeteg a 4WD autó, VW-k, Toyoták, Audik, Suzukik és persze Subaruk. Sok régi Swift-kinézetû autó szaladgál, de ezek valójában Subaru Justyk, szintén 4WD-vel. Számos régi 4x4-es Fiat Panda is akad. Toyotából a mindenféle terepjárók mellett jópár Tercel kombi, meg Corolla (ott még az E11-es Corolla is volt négykerékhajtással).

Ez nekem nagyon szimpi, megnyugtató lenne a tudat hogy ott a négykerékhajtás, még akkor is ha teszem azt csak tucatnyi alkalommal használnám ki évente. Bár szerintem gyakrabban tenném, mert szeretek bemerészkedni földutakra meg mezõkre, csak épp ezt most ugye csak igen óvatosan tudom megtenni - ha lenne 4WD, kicsit bátrabban tehetném.

Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Differenciálzár utólag?
« Válasz #21 Dátum: 2007.10.23 21:00:33 »
Idézetet írta: "Palaczk"
............
Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.

Teljesen egyetértek veled! Már csak meg kéne venni az Outback-et, esetleg nem lenne rossz bele (majd) az új öngyulladós boxer. Hmmm. Fincsi lenne. ÁLOM.

Amúgy a 4wd az ilyen vacak csúszós, vizes idõben is hihetetlen jó. Amikor a 4wd után visszaülök a Carinába, bizony sokszor gyorsabban szeretnék elindulni, mint azt az elsõkerékhajtás lehetõvé teszi. Most ezt nem úgy értem, hogy a Carinával nem lehet gyorsan elindulni, csak figyelni kell rá, ésszel kell. A 4wd-t pedig vizes aszfalton is szinte lehetetlen kipörgetni. Nekem az "ésszerû" álom az egy E11-es Corolla.
Amúgy mi van a Carina 4wd-vel? Valahol olvastam, hogy létezett, de többet semmit nem tudok róla. Vennék egyet szívesen.  :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:
Ha tehetném csak 4wd-s autót vennék és vezetnék.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Differenciálzár utólag?
« Válasz #22 Dátum: 2007.10.23 23:03:16 »
Idézetet írta: "Balu"
Idézetet írta: "Palaczk"
............
Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.

Teljesen egyetértek veled! Már csak meg kéne venni az Outback-et, esetleg nem lenne rossz bele (majd) az új öngyulladós boxer. Hmmm. Fincsi lenne. ÁLOM.

Amúgy a 4wd az ilyen vacak csúszós, vizes idõben is hihetetlen jó. Amikor a 4wd után visszaülök a Carinába, bizony sokszor gyorsabban szeretnék elindulni, mint azt az elsõkerékhajtás lehetõvé teszi. Most ezt nem úgy értem, hogy a Carinával nem lehet gyorsan elindulni, csak figyelni kell rá, ésszel kell. A 4wd-t pedig vizes aszfalton is szinte lehetetlen kipörgetni. Nekem az "ésszerû" álom az egy E11-es Corolla.
Amúgy mi van a Carina 4wd-vel? Valahol olvastam, hogy létezett, de többet semmit nem tudok róla. Vennék egyet szívesen.  :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:
Ha tehetném csak 4wd-s autót vennék és vezetnék.


Létezett Carina (vagy Corona) 4WD, szerepel a korabeli katalógusokban, de azt nem tudom, hogy hol forgalmazták.

Na ja, az Outback, újonnan, jó sok pénz. Viszont Forestert Németországban már lehet kapni 5 ezer euro körül, ennyiért 9 éves autót adnak, amire még kb. 660 ezer a regadó. Mindennel együtt tehát 2 millió körül áll meg, ami csak addig tûnik soknak, amíg meg nem nézzük, hogy Magyarországon 2.1-2.2 alatt nincs ilyen autó - márpedig mûszaki állapot, kockázatmentesség szempontjából mindenképpen jobb ötlet kint venni autót, ha megteheti az ember.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Differenciálzár utólag?
« Válasz #23 Dátum: 2007.10.24 10:24:10 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.


És szupertakarékosan fogyaszt az Outback 12.4-et (a háromliteres változat), az elsõ ülést jó lenne még egy kicsit hátrébb tolni 185 centis testmagasság felett, viszont amikor az ember áttekri a "sportosság kapcsolót" Sport Sharp állásba, akkor az egész család megkapaszkodik, és indul a móka, közben meg jönnek hátulról a kommentek, hogy olyan mint amikor felszáll az autó.

Amúgy a nagy hasmagasság miatt a rugózás érdekes. Sose ráz, sose üt fel, de folyamatosan himbál. A gumik miatt meg hamar ki lehet próbálni, milyen is az, amikor négy keréken csúszik oldalra a Subaru.

Összeségében - nagyon kéne!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Differenciálzár utólag?
« Válasz #24 Dátum: 2007.10.24 16:52:36 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "Palaczk"


Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.


És szupertakarékosan fogyaszt az Outback 12.4-et (a háromliteres változat), az elsõ ülést jó lenne még egy kicsit hátrébb tolni 185 centis testmagasság felett, viszont amikor az ember áttekri a "sportosság kapcsolót" Sport Sharp állásba, akkor az egész család megkapaszkodik, és indul a móka, közben meg jönnek hátulról a kommentek, hogy olyan mint amikor felszáll az autó.

Amúgy a nagy hasmagasság miatt a rugózás érdekes. Sose ráz, sose üt fel, de folyamatosan himbál. A gumik miatt meg hamar ki lehet próbálni, milyen is az, amikor négy keréken csúszik oldalra a Subaru.

Összeségében - nagyon kéne!


Na ja. A fogyival még csak nem is leptél meg, én is valami 13-14 körülire tippeltem volna. Nagy batár, nehéz, magas, széles, benzines, erõs, gyors, boxer, háromezres - hát ez így együtt nem egy takarékossági program ;) ... De ha lenne rá pénzem hogy ilyet vegyek, nem érdekelne. Ebben a mezõnyben minden benzines zabál, összkerékhajtású dízel japán emelt futómûves nagy kombi meg jelenleg ugye nincs. Ha lenne, azt venném ;) ...

Ülés: 180 cm vagyok, szal nekem biztos jó lenne :nagymosoly: ...

Billegés: nem zavarna, Camryhez vagyok szokva, amerikai piacra tervezett, 83-as, mondjak még valamit :D ? Ja, elõtte meg Moszkvicsom volt, azt több barátom is dzsunkának hívta a menettulajdonságai miatt :kacag:

Szóval nekem is nagyon kéne :10: ... De vidám lennék egy jó kis (?) Foresterrel is. Most Ausztriában láttam egyet olyan köves földúton fölmenni, ahol gyalog a verejték csorgott rólam, olyan meredek volt. Ja, az úton 3 cm friss hó is volt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Differenciálzár utólag?
« Válasz #25 Dátum: 2007.10.24 22:37:25 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Na ja. A fogyival még csak nem is leptél meg, én is valami 13-14 körülire tippeltem volna. ....

Sajna az off 4wd-m 120 pacival ennyit eszik városban, igaz, ha én vezetem akkor nyomom neki. Alapból feleségem használja.
Idézetet írta: "Palaczk"

Ülés: 180 cm vagyok, szal nekem biztos jó lenne :nagymosoly: ...

Én közelebb a 190-hez, ajjaj...
Idézetet írta: "Palaczk"

Szóval nekem is nagyon kéne :10: ... De vidám lennék egy jó kis (?) Foresterrel is. Most Ausztriában láttam egyet olyan köves földúton fölmenni, ahol gyalog a verejték csorgott rólam, olyan meredek volt. Ja, az úton 3 cm friss hó is volt.

Ez a 4wd. Anno néztem 4wd-s autókat és volt egy Úr, aki nyárigumival járt erõs emelkedõkön a 4wd-vel, hóban. Normálisan felment. Persze lefele nem tudom mit csinált...

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Differenciálzár utólag?
« Válasz #26 Dátum: 2007.10.24 23:55:45 »
Idézetet írta: "Balu"
Idézetet írta: "Palaczk"
............
Sokszor írtam már, hogy nekem igazából a racionális álomautó (jó kis fából vaskarika :) ) a Subaru Outback. Az tökéletes lenne. De igazából bõven megfelelne egy Forester is. Tágas kombi kasztni, japán precizitás és megbízhatóság, strapabíró emelt futómû, négykerékhajtás - mi kell még? Felvértezve minden helyzetre.

Teljesen egyetértek veled! Már csak meg kéne venni az Outback-et, esetleg nem lenne rossz bele (majd) az új öngyulladós boxer. Hmmm. Fincsi lenne. ÁLOM.

Amúgy a 4wd az ilyen vacak csúszós, vizes idõben is hihetetlen jó. Amikor a 4wd után visszaülök a Carinába, bizony sokszor gyorsabban szeretnék elindulni, mint azt az elsõkerékhajtás lehetõvé teszi. Most ezt nem úgy értem, hogy a Carinával nem lehet gyorsan elindulni, csak figyelni kell rá, ésszel kell. A 4wd-t pedig vizes aszfalton is szinte lehetetlen kipörgetni. Nekem az "ésszerû" álom az egy E11-es Corolla.
Amúgy mi van a Carina 4wd-vel? Valahol olvastam, hogy létezett, de többet semmit nem tudok róla. Vennék egyet szívesen.  :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:
Ha tehetném csak 4wd-s autót vennék és vezetnék.


No igen, esõs idõben keresztezõdésnél kapcsolok 4wd-t és indul úgy, mint szárazon :D -szeretem :D
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

fram

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
mi ez?
« Válasz #27 Dátum: 2012.09.30 19:35:02 »
Üdv!

Tudja valaki mi (mármint azon túl, hogy lamellás sper) ez és melyik autóból van? C52-es váltóban működött.



A.