ezt kaptam:
"Sajnos a hagyományos differenciálmû az általad leírtak szerint mûködik.
Az elképzelésed, elektronikus differenciálzárra, mûszakilag nem is annyira lehetetlen.
Ugyanis, ha az ABS tudja a pedálerõtõl függetleníteni a kerékfékerõt ( azaz a tapadási viszonyokhoz mérten túlzott pedálerõ esetén, ami akerék blokkolását okozná, csökkenti a kerékfékerõt így a kerék nem csúszik meg) és ehhez elegendõ négy kerékfordulatszám érzékelõ, egy kiegészítõ hidraulikus rendszer és egy komjuter.
Az ESP pedig tudja kanyarban oly módon stabilizálni az autót, hogy elsõként a vonóerõt mérsékli és ha ez sem elegendõ, akkor attól függõen, hogy az autó alul vagy túlkormányzott a bal elsõ vagy a jobb hátsó kereket fékezi, és ezt meg tudja oldani az ABS nyomásérzékelõvel, a keréfordulatszám, és az autó függõleges tengely körüli elmozdulás érzékelõvel valamint egy kompjuterrel.
Akkor neked már csak arra van szükséged, ( mivel van ABS az autódban) hogy amikor a kerékfordulatszám érzékelõk jelzik a kompjuternek, hogy 3 kerék áll egy pedig pörög, akkor adjon jelet a kompjuter az ABS hidraulikánka, hogy a pörgõt fékezze le, ezáltal az addig álló hajtott kereked elindulna.
Bár kézenfekvõnek tûnik a megoldás, tudtommal ilyen rendszer széria gyártásban nem létezik."