Komolyan nem szabad nagynyomású mosóval motorteret mosni, van autokozmetikát üzemeltető haverom, tudna mesélni. Jajj mennyit hívogatott régen, hogy Zoli motort mostunk és nem indul....meg világít ez meg az.
Pl. elég ha annyit mondok, hogy az Opelek ECU-ja kint van a hengerfejen ill. szívósoron több modellnél....
1 autóval van tapasztalatod,l ehet hogy a Toyotád "kevésbé" érzékeny rá, de abszolút nem ajánlott egy "modern" autó motorterénél gőzborotvával hadonászni.
Én se merném a sajátomat azzal mosni, becsurog itt-ott a zárt kábelkötegbe, majd szépen elkezd dolgozni a korrózió amint egy tűhegyni nem szigetelt vezetéket talál, aztán lesz rejtett hiba kocsin amit lehet napokig-hetekig keresgélni.
De az is elég amit 1-2 hete írtam a beázott Scenic II-ről az egyéb autók topikba, a villamossági szerelőm 1 teljes napon át forrasztgatta a kábelköteget.