Szerző Téma: Képek  (Megtekintve 472917 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Képek
« Válasz #810 Dátum: 2006.11.23 09:30:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Peti500"
Egy MX-5öst én is bármikor bevállalnék...
De csak kupé/kabrióba: :nana:


Az nem ugyanaz  :nana: ... egy roadsternek legyen vászonteteje . Különben már nem roadster . Biztos jó ez a kupékabrió is , de az már filteres , fölvizezett , stb ... egyetlen elõnyét látom : hogy ott merném hagyni az utcán leparkolva hosszabb idõre is . De tényleg ennyi !




Palaczk nagyon iagazad van, egy igazi roadster 5 dolog miatt az ami: 2 személyes, orrban hosszában elhelyezett motor és váltómû a motor után helyezkedik el, vászontetõs és a hajtás az hátsókerék!  De azért lehet, hogy ezesetben kivételt tennék  és az mx5-öt így is elfogadnám, mert ez egy nagyon jól sikerült keménytetõ nem csak azért mert nem foglal helyet a csomagtartóból de ami a legjobb és engem ez zavarna a legjobban ha nem így lenne, hogy csak 12!  :10: másodperc a lecsukása vagy felnyitása.

Mindjárt itt is egy link, melyen megnézhetõ a gyári reklámfilm:
&mode=related&search=

Én személy szerint jobbat még sosem láttam. Egyrészt mert jó az autó  :nagymosoly:  másrészt mert a marketinges szakemberek biztosan csillagászati összeget akasztottak le érte de ilyen összeállítást, ami ennyire hatásvadász (és ez rossz szó de hirtelen nem jutott jobb az eszembe, mert nem kell itt hatásvadászkodni a kocsi tényleg ezt adja ami a képeken látszik  :vezetes:  ) ilyen képrészletek, felíratok és zene van benne biztos megérte megfizetni.
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #811 Dátum: 2006.11.23 10:23:04 »
Idézetet írta: "music"
Képek az új Corolláról. Sajnos elkerített pódiumon állt, így beleülni nem lehetett, és belsõ képet is csak nehezen, de próbálkoztam. Megjegyzem, a most futó (E-12) amerikai változathoz képest akkora a külcsínbéli változtatás, mintha csak ráncfelvarrás történt volna, én elõször azt is hittem, hogy az.


Jól néz ez ki nagyon :) ... hátulról is . Mondjuk abban csak annyi zavar , hogy kissé túl nagy osztatlan felületet képez a hátsó lökhárító , kissé bumszli lett - rakhattak volna bele valamilyen vízszintes vonalat középtájon , ami megtöri , elvékonyítja optikailag . De összességében nagyon klassz az autó .

Amúgy valóban jobban hajaz az eddigi USA/távol-keleti E12 szedánra , mint az európaira - de azért jobban megnézve látszik , hogy minden vonala , karosszéria-eleme más . De hasonlít rá (míg az európaira jóval kevésbé) , az tény .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #812 Dátum: 2006.11.23 10:23:41 »
Szóval, hogy mi mennyit változott. Ilyen volt a régi (értsd a mostani, E-12-es) sedan, ami nem Európának készült, mellesleg 4511 mm hosszú, tehát csak 5 centivel lett hosszabb az új, nem 15-tel, mint azt hittem:



és így néz ki az új hátulról:



Szerintem ez kb. akkora különbség, mint ami volt a Golf II és III között.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #813 Dátum: 2006.11.23 10:28:11 »
Idézetet írta: "OK fine"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Peti500"
Egy MX-5öst én is bármikor bevállalnék...
De csak kupé/kabrióba: :nana:


Az nem ugyanaz  :nana: ... egy roadsternek legyen vászonteteje . Különben már nem roadster . Biztos jó ez a kupékabrió is , de az már filteres , fölvizezett , stb ... egyetlen elõnyét látom : hogy ott merném hagyni az utcán leparkolva hosszabb idõre is . De tényleg ennyi !




Palaczk nagyon iagazad van, egy igazi roadster 5 dolog miatt az ami: 2 személyes, orrban hosszában elhelyezett motor és váltómû a motor után helyezkedik el, vászontetõs és a hajtás az hátsókerék!  De azért lehet, hogy ezesetben kivételt tennék  és az mx5-öt így is elfogadnám, mert ez egy nagyon jól sikerült keménytetõ nem csak azért mert nem foglal helyet a csomagtartóból de ami a legjobb és engem ez zavarna a legjobban ha nem így lenne, hogy csak 12!  :10: másodperc a lecsukása vagy felnyitása.

Mindjárt itt is egy link, melyen megnézhetõ a gyári reklámfilm:
&mode=related&search=

Én személy szerint jobbat még sosem láttam. Egyrészt mert jó az autó  :nagymosoly:  másrészt mert a marketinges szakemberek biztosan csillagászati összeget akasztottak le érte de ilyen összeállítást, ami ennyire hatásvadász (és ez rossz szó de hirtelen nem jutott jobb az eszembe, mert nem kell itt hatásvadászkodni a kocsi tényleg ezt adja ami a képeken látszik  :vezetes:  ) ilyen képrészletek, felíratok és zene van benne biztos megérte megfizetni.


Jó , hát én sem dobnám vissza a CC MX-5-öst sem ;) ... de azért számomra az a feeling , amikor az ember egy (és tényleg EGY!) gyors mozdulattal hátracsapja vagy épp magára húzza a zseniálisan megtervezett vászontetõt , talán ha 3-4 mp alatt - nos , ez a feeling nagyon fontos része a dolognak  :D ... és a vászontetõvel megvan az az érzésed , hogy csukott állapotában is továbbra is szoros a kapcsolatod a külvilággal , nem vagy "bekasztlizva" - márpedig ez a roadster-feeling igen lényeges összetevõje . Szóval - ha választhatnék , és NEM ez lenne az egyetlen autóm , akkor biztosan a roadstert választanám . Ha az egyetlen kocsim lenne egy ilyen , amit ott kéne hagynom erre-arra parkolókban a hétköznapokban - akkor jöhetne a CC .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #814 Dátum: 2006.11.23 10:33:31 »
Idézetet írta: "music"
Szóval, hogy mi mennyit változott. Ilyen volt a régi (értsd a mostani, E-12-es) sedan, ami nem Európának készült, mellesleg 4511 mm hosszú, tehát csak 5 centivel lett hosszabb az új, nem 15-tel, mint azt hittem:
(...)és így néz ki az új hátulról:
(...)
Szerintem ez kb. akkora különbség, mint ami volt a Golf II és III között.


Tényleg nem ! A különbség kábé akkora , mint mondjuk az E36-os és az E46-os BMW közötti . Felületes szemlélõ számára , elsõ ránézésre akár faceliftnek is tûnhet , modellváltás helyett . Stimmel ! Node ugye mi nem felületes szemlélõk vagyunk ;) ... és ha RÁNÉZÜNK alaposan a két autóra , hát minden más : a csomagtartó-tetõ , a hátsó ablak , a hátsó sárvédõ , a lökhárító , a rendszám-kivágás elhelyezése ... minden . Nem durván , de más .

Ezzel együtt , félre ne érts : igazad van , tényleg erõs a hasonlóság . Valszeg úgy dönthetett a Toyota , hogy ezentúl nem csinál két olyan mértékben eltérõ szedán kivitelt , mint ami eddig volt az E12-n belül . Szerintem jól tették - már föltéve , hogy valóban full ilyen lesz az európai szedán is . Állítólag igen ...

(Amúgy nem tudom , miért ide és nem az Auris/új Corolla topikba teszed föl ezeket a képeket  :szemforgat: ... ott lenne a helyük.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #815 Dátum: 2006.11.23 10:33:45 »
Mi jut az ember eszébe, ha ezt a képet meglátja?





Na igen, mindenkinek az. Pedig az orrán a logó valami más, a Greatwall nevû cégé. De hogy ne legyen akkora a hasonlóság, a kocsi háta így néz ki:




Oldalról meg már inkább a Suzuki SX4-re hajaz - apropó, abból már van sedan is...

music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #816 Dátum: 2006.11.23 10:37:44 »
De az is lehet, hogy ez kivételesn nem koppintás, hanem van szerzõdésük a Toyotával, mert itt van például ez a kocsi, ami megintcsak nagyon hasonlít valamire:

music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #817 Dátum: 2006.11.23 10:40:27 »
Még az emblémájuk is Toyota-koppintás  :kacag:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #818 Dátum: 2006.11.23 10:49:14 »
Na, akkor itt van még egy. Ez egy másik cég (BYD), és ez egy elektromotoros autó(!!). A mûszerfalát attól az autótól "vették", mint az orrát, a fara viszont egy az egyben a Jazz sedané (arról nincs fényképem, de hoztam egy csomó prospektust, lehet, hogy azokról is csinálok képeket, mert szkennerem nincs itt):

music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #819 Dátum: 2006.11.23 11:03:08 »
Ez már talán a 3. generáció? Mintha a hátsó lámpában lenne egy hajszálnyi Lexus GX beütés is...





Benne pazar a helyzet a térkínálat terén, egyszerûen lehengerlõ, mennyire tágas. Különösen, hogy elõtte beleültem ebbe a Camrynek nevezett valamibe (szerintem toyotásított Lexus ES),





ami méretéhez képest meglepõen szûknek tûnt, mindenhonnan körbevett az autó.  Szóval majdnem beleszerettem a Previába, mikor is megláttam az árcédulát: RMB 479,800. Egy jüan most az erõs forintból is 25-öt kóstál, azaz testvérek közt is 12 millka. Nem mondom, minden luxussal fel volt szerelve, de ez nem az én pénztárcámnak való. Pedig itt meglepõ árak tudnak lenni! (folyt köv.)
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #820 Dátum: 2006.11.23 11:22:21 »
Az árak. Szóval itt van példának okáért ez az autó:






Szerintem teljesen rendben van, különösen, hogy milyen rettenetesen ocsmány autókat tudnak itt csinálni. A méreteit tekintve 4,46m hosszú, tehát alsóközép sedan méret, csomagtartója 500 liter, az is rendben van, a belseje (talán itt van kép róla) is megüti legalább a Daewoo, bocs, Chevrolet Lacetti sedan szintjét. Ráadául Mitsubishi-motorjai vannak: a Carismát is hajtó 1.6-os 101 lovas és egy régi idõkre visszanyúló 1834 ccm-es 136 lovas. Ehhez képest az ára (forintba átszámítva) felszereltségtõl függõen 2,1 - 2,5 M. Nálunk az 1.6-os Lacetti 3,7-tõl indul, az 1.8-as pedig 4,444 millióba kerül. Ezalig több, mint a fele...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #821 Dátum: 2006.11.23 11:39:12 »
Idézetet írta: "music"

(...)elõtte beleültem ebbe a Camrynek nevezett valamibe (szerintem toyotásított Lexus ES) (...)


Ez a "Camrynek nevezett valami" az aktuális Camry ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #822 Dátum: 2006.11.23 11:40:33 »
Döbbenet amúgy ez a kínai autóinvázió  :o ... tulajdonképpen hány márkájuk van  :?: És némelyik tényleg kezd autónak kinézni ... mi lesz itt 20-30 év múlva , kínai autók nyüzsögnek majd az utcáinkon ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #823 Dátum: 2006.11.23 11:58:10 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
(...)elõtte beleültem ebbe a Camrynek nevezett valamibe (szerintem toyotásított Lexus ES) (...)
Ez a "Camrynek nevezett valami" az aktuális Camry ;)


Azért gyanús a dolog, mert van itt egy Toyota Reiznek nevezett autó, ami igencsak emlékeztet a Lexus IS-re, hátha még hozzáveszem azt is, hogy egy 2,5 és egy 3 literes benzinmotorral lehet kapni. Ugyanezekkel a motorokkal lehet megvenni a Crownt, ami szintén erõsen Lexus-gyanús, és engem a Camry is  emlékeztet a stílusra, igaz, ezt Toyota-motorokkal kínálják (2.0 és 2.4 literes).
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Képek
« Válasz #824 Dátum: 2006.11.23 12:07:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Döbbenet amúgy ez a kínai autóinvázió  :o ... tulajdonképpen hány márkájuk van  :?: És némelyik tényleg kezd autónak kinézni ... mi lesz itt 20-30 év múlva , kínai autók nyüzsögnek majd az utcáinkon ?

Fogalmam sincs, legalább 10 saját márka van, de ezek részint mégsem azok. Elég sokukban van még valami átvett elem. Az elõbb belinkelt BYD is kapható benzinmotorral, ugyanazzal a két Mitsuval, amivel a másik is. De idõ kérdése csak a saját autó ezeknél a gyáraknál is. Aztán ezeken túl van egy csomó európai/amerikai márka, aminek van kifejezetten ide kifejlesztett modellje (pl. Citroenek, VW-ek, sõt láttam most egy kvázi Albea-utód, kisméretû Fiat sedant Perla néven). Aztán vannak a koppintások - ízelítõül ott vannak a képek, és ezek csak a Toyota-utánzatok... - a félig-meddig legális utánzatok, (pl. a régebbi Roverek Roeweként látnak itt napvilágot, de kapható Yaris I sedan is kínai márkanév alatt, nyilván Toyota engedéllyel. És nem gyõzöm hangsúlyozni, ezek strapabíró autók, nem egy Citroen ZX taxiban ültem, ami 500.000 km felett járt, pedig egy kínai gyártású Citroentõl nem sokat vár az ember...
music