Tényleg, Norbi! Mibe kerülhet vajon eljutni odáig, hogy meglegyen a PPL, és egy használt kis gépet (valami kis alapot, mondjuk egy 150-est) is a magadénak tudhass? 10 misibõl kijön vajon? És utána mi a fix költség, ami éves szinten jelentkezik? Nem tudsz errõl valami számokat?
Hmmm, olyan álmom ez, ami nyilván soha nem fog valóra válni ... :szemforgat: ... pedig cserébe simán vállalnám pl., hogy ne egy 6-7 milliós autóm legyen, hanem csak egy 6-700 ezres!
Pontos (naprakész) adatokat nem tudok, de az egyik barátom tavaly szerezte meg a motoros joggsit, ami 750eFt-ba fájt neki. Ebben az oktatás és a repült órák is benne vannak. Azt nem tudom jelentett-e valamit, hogy õ már D (vagy E???) vizsgás vitorlázó pilóta. A géppel kapcsolatban ha akarod hétvégére mondok árakat, de ha jól emléxem 3-4M körül megvan egy 150-es. Legalábbis egy jó állapotú használt biztosan. Az üzemeltetési költség pedig a repült óráktól függ ugyebár... :nagymosoly:
Valszeg számíthatott , hogy van vitorlázója , mert én már érdeklõdgettem , és a motoros PPL minimum misi körül van , az is csak akkor , ha ügyi vagy és kihozod a minimálisan elõírt repült órával .
Amit viszont a gép áráról írsz , az meglepõen kedvezõ
![Meglepődött :o](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/shocked.gif)
... azt gondoltam volna , hogy 6-7 alatt nincs semmi , ami repül ! 3-4 , az egész humánus :pofa: ... még akkor is , ha a 150-es sokak szerint "nem repülõgép" :szemforgat: ... én azért fene boldog lennék vele . Tényleg , és mibe fájhat egy OK állapotú AN 2-es :nagymosoly: ?
Költségek : rendben , akkor úgy kérdezem , hogy mondjuk egy 150-essel egy repült óra nagyságrendileg mibe fáj ? Nem csak az üzemanyagra gondolok , természetesen .