Szerző Téma: Képek  (Megtekintve 459019 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Fifi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 464
Képek
« Válasz #210 Dátum: 2005.11.14 14:22:18 »
Idézetet írta: "squiddy"
Fifi:
Ha közelebbről megnézted ezt akocsit, akor láthattad a feliraton, hogy ez csak egy replika :\

Tudom, de attól még szép ;)
A kép címében írtam is, hogy másolat.

Bye, Fifi
02 Toyota Avensis 1.6 Liftback Sol (No. 28)

rezol

  • Vendég
Képek
« Válasz #211 Dátum: 2005.11.14 21:06:45 »
ON

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Képek
« Válasz #212 Dátum: 2005.11.14 21:08:54 »
Corolla Mátrix, a kedvencem :D
Laco 73 :D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Képek
« Válasz #213 Dátum: 2005.11.14 21:15:28 »
Nézegettem én is ezt a kocsit a használtautó.hu-n, de nem győzött meg.
Jól néz ki, jól motorizált, de a hátsó dobfék (muhaha) és egy két ilyen amerikai furcsaság kissé elbizonytalanít, hogy jó
vétel lenne-e...

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Képek
« Válasz #214 Dátum: 2005.11.14 21:20:09 »
Idézetet írta: "Misi"
Nézegettem én is ezt a kocsit a használtautó.hu-n, de nem győzött meg.
Jól néz ki, jól motorizált, de a hátsó dobfék (muhaha) és egy két ilyen amerikai furcsaság kissé elbizonytalanít, hogy jó
vétel lenne-e...

Viszont 1000szer szebb, a műszerfala is. 1.8-as, tempomat, automata, stb...
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #215 Dátum: 2005.11.14 22:45:14 »
Idézetet írta: "Misi"
Nézegettem én is ezt a kocsit a használtautó.hu-n, de nem győzött meg.
Jól néz ki, jól motorizált, de a hátsó dobfék (muhaha) és egy két ilyen amerikai furcsaság kissé elbizonytalanít, hogy jó
vétel lenne-e...


Amire még számítani kéne , lévén US kivitel : puhább , billegősebb futómű (ez , akárcsak a gyengébb fékek , a jóval kisebb jellemző utazósebesség miatt van - hálásak lehetünk a németeknek , mert az ő limit nélküli Autobahnjuk miatt kell az összes , európai piacra szánt autó olyan legyen , hogy nagy sebességeknél is tapadjon az útra) ; egy-két , számunkra magától értetődő dolog (pl. utastérből állítható fényszóró , behajtható külső tükrök) hiánya ; 180-as tempónál leszabályozó motorelektronika ; páratlan (vagy páros ??) tizedesjegyre végződő rádió-frekik átugrása ; ha amerikai eredetű gumik vannak rajta , akkor azok szintén gyengébbek az európai átlagnál ; meg még talán egy-két dolog . De legalább ebben nem collosak lesznek a csavarok , mint az amerikai márkájú autókban ;) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #216 Dátum: 2005.11.14 22:55:54 »
Idézetet írta: "Fifi"
Palaczknak egy kis OFF:
A helyi plazaban ezt láttam. Sajna csak a telefon volt nálam :(


Köszi , kedves tőled :)

Azt viszont nem tudom , hogy miként gondolhatta komolyan , aki ezt az autót csinálta , hogy ez egy MÁSOLAT . Az eredeti ugyanis igencsak máshogy fest - ez itt egy originál , szintén 1929-es Mercedes SS (= Super Sport) kabrió :

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #217 Dátum: 2005.11.14 23:27:54 »
Ha már beszéltünk a legutóbbi repülésemről ... íme a gép amivel mentem , méghozzá oda-vissza ugyanezzel (!) - az easyJet G-EZIC lajstromjelű Airbus A 319-ese :



Emelkedés a ferihegyi felszállás után - ha jól látom , az ott lent a Margit-sziget :)



Utazómagasságon (39.000 láb) - hihetetlen látvány , mintha valami végtelen jégmező fölött menne a gép  :o

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Képek
« Válasz #218 Dátum: 2005.11.15 00:33:24 »
Valami ilyesmi szokott járni Budapest és Frankfurtközt is a Lufthansán. Az az érdekes, hogy tk. ennek a kis gépnek az ülése kényelmesebb, mint a Jumboé... Persze 9-10 óra ücsörgés után már semmi nem az.
music     

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Képek
« Válasz #219 Dátum: 2005.11.15 07:57:04 »
Fifi:
Opssz, sorry nem vettem észre, hogy a cím mezőben írtad, hogy másolat  :oops: Egyébként tényleg jól nézett ki. Az a 84'-es BMW viszont nagyon kilógott a sorból, nem?

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Képek
« Válasz #220 Dátum: 2005.11.15 08:06:13 »
Palaczk: Tudom kedveled a repcsiket, most hirtelen kettőt én is elő tudok bányászni, amivel idén repültem:

[a csatolmányt egy admin törölte]

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Képek
« Válasz #221 Dátum: 2005.11.15 08:08:02 »
Ez már jóval nagyobb volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #222 Dátum: 2005.11.15 11:30:23 »
Idézetet írta: "music"
Valami ilyesmi szokott járni Budapest és Frankfurtközt is a Lufthansán. Az az érdekes, hogy tk. ennek a kis gépnek az ülése kényelmesebb, mint a Jumboé... Persze 9-10 óra ücsörgés után már semmi nem az.


Az ülés kényelme nem géptípus- , hanem légitársaság-függő . Jellemzően a régi nagy légitársaságok kényelmesebb konfigurációban rendezik be a gépeiket , mint a fapadosok - tehát egy Lufthansás A 319-esben biztosan kényelmesebben ülsz majd , mint egy EasyJetesben , mert utóbbiba az olcsóbbik változatú üléseket rendeli meg a cég , és azokat is az adott géptípusba belezsúfolható legnagyobb számban (ami pl. az A 319 esetében asszem 124) .

Persze az is tény , hogy az interkontinentális óriásgépek turistaosztályain is inkább a nagy utaslétszám , mintsem a kényelem a döntő szempont ;) ... de itt is vannak különbségek légitársaság és légitársaság között .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Képek
« Válasz #223 Dátum: 2005.11.15 11:36:50 »
Idézetet írta: "squiddy"
Palaczk: Tudom kedveled a repcsiket, most hirtelen kettőt én is elő tudok bányászni, amivel idén repültem:


A polgári típusokat nem annyira vágom - a kisebbik légcsavaros gép mi is ? Fokker talán ?

Egyébként ami a tenyér-izzadást illeti : érdekes , nálam ez inkább fordítva van . Amikor pl. sétarepülésen voltam egy AN 2-essel , egyáltalán nem féltem előtte - pedig az aztán pöttöm , zajos és érzésre-ránézésre eléggé rozoga kis madár . Most viszont , megvallom , paráztam kissé , mikor Ferihegyen felszállni gurult az A 319-es . Ezeknél a nagy , modern gépeknél engem inkább hajlamos elkapni az az érzés , hogy be vagyok zárva valami csőbe , ami baromi gyorsan felvisz baromi magasra , ahol iszonyat hideg van , nincs oxigén meg ilyenek . Tudom , hülyeség , mert tökmindegy , hogy 300 méterről zuhansz le vagy 10.000-ről - de akkor is , nálam ez így működik  :roll:

Ja , amúgy az azért baromi nagy élmény , ahogy felszállnak ezek a nagy jetek  :o ! Ahogy nekilódul és beleprésel az ülésbe , nagyon állat  :D ... két dologra lennék kíváncsi : egyrészt hogy ez autóban milyen gyorsulásnak felel meg (tehát mennyi idő alatt nulláról százra gyorsuló autó tudja nyújtani ugyanezt a feelinget) , másrészt hogy milyen lehet ez az érzés mondjuk egy maximális utánégetéssel startoló F 15-ös vagy MiG 29-es esetében  :shock:  8) ???
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Képek
« Válasz #224 Dátum: 2005.11.15 12:12:50 »
Repülőőőők!

[a csatolmányt egy admin törölte]