Felhasználónév: Jelszó:

Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 38

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 2161702 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4052
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Egyéb autók
« Válasz #29805 Dátum: 2019.10.13 09:28:01 »
őszinte Audis..

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a7/audi_a7_3_0_v6_tdi_dpf_quattro_tiptronic_ic_full_full_hiba-11738855
Ebben az a durva, hogy már VW, Volvo , Jaguar, KIA, Opel, Mazda, Toyota tulajtól is olvastam ilyet márkaszervízről. Egyszerűen tehetetlen az ember az ilyenekkel szemben, lényegében kiröhögik. Ezért is vagyok úgy vele, hogy jó szívvel nem mernék 2 millió forintnál többet tenni egy autóba. Ha 2 milliós autóval bármi van, akkor megrántja az ember a vállát, esetleg kicsit szomorkodik. Nade ha egy 10-20-30 milliós autónál azzal szembesülsz, hogy már náluk van a pénzed és nem érdekli őket?
A 10 éves T25 Avensisünk gondos felmérés után lett megvéve 2 millió ft összköltséggel és a használati értéke semmiben nem maradt el az anno újonnan szalonból kihozott T25-től. Az árkülönbség viszont vásárlóértéken 4x-es volt. A 10 éves járgányra 4 év alatt a tervezett szervizeken felül kb. 250.000 forintot kellett összesen költeni. Ez váltócsapágy, féltengely, perdületi szenzor volt. Plusz 6 millió forint biztosította volna, hogy gondmentes autóm legyen, de a költséget nem éreztem volna arányosnak a kapott nyugalom mennyiségéért.

Mondjuk eddig is tudtuk, hogy igencsak bőséges a felára annak, hogy a német trió valamelyikével furikázzon az ember, kezdve az árán, a sokszor nem alapáras rendelhető extrákon át a szerviz és alkatrészdíjakig.  :hmmmm:
Nekem nem volt panasz a Passatra. Mondjuk a szerelőm mondta, hogy 2006 utáni VW csoportos kocsiktól óvakodjak. Horror sztorikat koreai és japán márkákról is lehet sajnos találni, bármennyire is szeretjük azt hinni, hogy a keleti kocsi a szent grál minden tulajdonosnak.


1. Azért csak elkér 11.000.000-t egy szerinte romhalmazáért, és ezzel az árral az évjáratában középáras.
2. Mióta lehet venni egy Audira több, mint 5 év garanciát?
A hirdetés alapján egyértelmű, hogy a hirdetés célja nem az eladás. A garancia pedig szerintem vagy kiterjesztett, vagy a Weltauto 1 éves vállalása.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.13 09:31:20 írta Silent »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11647
Re:Egyéb autók
« Válasz #29806 Dátum: 2019.10.13 15:54:18 »
Egyszerűen tehetetlen az ember az ilyenekkel szemben, lényegében kiröhögik. Ezért is vagyok úgy vele, hogy jó szívvel nem mernék 2 millió forintnál többet tenni egy autóba.
A 10 éves T25 Avensisünk gondos felmérés után lett megvéve 2 millió ft összköltséggel és a használati értéke semmiben nem maradt el az anno újonnan szalonból kihozott T25-től. Az árkülönbség viszont vásárlóértéken 4x-es volt.

Én másképp gondolom:  ::)
Úgy gondolom hogy a német gyárilag hibás autókat gyárt.  Mivel egy hengerfejet és egy blokkot képtelenek normálisan összerakni , szerinted egy csilivili DSG váltónak meg ilyeneknek mennyi esélye van?  nulla.  hagyjuk.. :sorcerer:

Egy 10 éves autó használati értékben lehet nem marad el egy újtól de sok mindenben igen.
Nekem most lett új autóm  és ezzel az autóval tiszta lappal indultam.  Én járattam be, nem a mama  vagy a hűlyegyerek első tulaj
üveghangon hidegen,  én mosom mosókesztyűvel a fényezést  elsőnek , stb stb.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9498
Re:Egyéb autók
« Válasz #29807 Dátum: 2019.10.14 09:22:23 »

Nekem nem volt panasz a Passatra. Mondjuk a szerelőm mondta, hogy 2006 utáni VW csoportos kocsiktól óvakodjak. Horror sztorikat koreai és japán márkákról is lehet sajnos találni, bármennyire is szeretjük azt hinni, hogy a keleti kocsi a szent grál minden tulajdonosnak.

Természetesen a japán autó is el tud romlani, és minél több benne a kényelmi extra és elektronika, annál valószínűsíthetőbb a dolog - no és persze az se mindegy ki gyártotta és volt a beszállítója az alkatrésznek.
Én elsősorban azt a pofátlanságot nem szerettem a németeknél, hogy hiába védekeztek mindig azzal, hogy egyesével meg lehet vásárolni minden extrát az alapfelszereltségű autóikhoz is, míg a japánok csak csomagban kínálják, de amikor - maradva a Passatnál - nem fértek bele olyan apróságok a búsás alapárba, mint rádiós magnó, dönthető üléstámla, akkor jöhetnek nekem azzal, hogy egyesével személyre szabhatom az autóm extráit, ha szinte mindenért fizetnem kell...  :hmmmm: Gyakorlatilag kaptál ajtókat meg gumikat, a többiért meg fizethettél. Azért ha már elköltök 4-5M Ft-t, akkor abban legyen már némi extra, persze tudom van, akinek a név és a jelvény, amit vezet mindig is többet jelentett, meg a szomszéd előtt se lehet mindennel villogni - ugyebár.  :innocent:
Persze ha a szomszéd vetett volna egy közelebbi pillantást az "irigyelt" autó belsejére, és meglátja a hátsó kurblis ablakokat, a nem létező első kartámaszt, a nem bőrözött kormánykereket, akkor lehet röhögőgörcsöt kapott volna, és nem enné a fene, hogy milyen csilivili autója is van a szomszédjának.  :D :lol:

Kedvenc példám a sokak által magasztalt E46-os BMW, ahol a hátsó elektromos ablakemelők csakis a 320i-től kezdve voltak alapárasak (azaz 316, 318, 318d és társaiban nem), tehát a kb 8M Ft-os alapárba még ez sem fért bele. Vagy a BMW 335i Cabriója, amit még a vezessnek hála én is kipróbálhattam anno - abba huszonX Millió Ft-ért még első pohártartó sem járt, az is "pipás extra" volt!  :eek:  :szemez: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25223
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Re:Egyéb autók
« Válasz #29808 Dátum: 2019.10.14 11:02:41 »
Annak idején a 90-es években az E Merci volt az utolsó, ahol széria lett az 5 (!) sebességes váltó...
music      

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8797
  • Autó: 2016/11 Auris TS HSD Executive Skyview
Re:Egyéb autók
« Válasz #29809 Dátum: 2019.10.14 15:28:45 »
Annak idején a 90-es években az E Merci volt az utolsó, ahol széria lett az 5 (!) sebességes váltó...
Mercedesnél sokáig egészen fapados autókat is lehetett venni, mert minden fizetős volt. 10-15 éve még a központi zár vagy a zárható kesztyűtartó, esetleg a dönthető hátsó üléstámla (csomagtér növelés miatt).
Amúgy ha megnézed a konfigurátorban most is lehet olyan fapados autókat venni, ami más márkánál már nem létezik.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...