Szerző Téma: Kaizen  (Megtekintve 46266 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Kaizen
« Dátum: 2007.02.19 13:32:22 »
Ezen topic célja, hogy megpróbáljuk hasznos ötletekkel ellátni a hazai Toyota Márkakereskedéseket és Szervízeket, melyek segítségével tovább növelhetik a Toyota tulajdonosok elégedettségét.
A topicba kizárólag konkrét, használható ötletekkel kapcsolatban lehet hozzászólni, a KAIZEN szellemiségében.
Minden "OFF" jellegû hozzászólás külön értesítés nélkül törlésre kerül.
A topic saját ötlettõl vezérelve született, az abban felmerült javaslatok megvalósítására vagy azokra történõ hivatalos reakciókra semmiféle garancia nincs.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Kaizen
« Válasz #1 Dátum: 2007.02.19 13:36:17 »
Az elsõ javaslat:

Minden olyan javítás elött, amikor az autó áramtalanítva van, legyen kötelezõ felírni, hogy a rádió melyik állomására milyen adó van beállítva és a javítás elvégzése után a pontos idõ mellett programozzák azokat is vissza.
Az egész mûvelet maximum 10 perccel növeli a javítási idõt, ugyanakkor az Ügyfél számára hasznos.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Kaizen
« Válasz #2 Dátum: 2007.02.19 22:12:04 »
Esetleg szervízkor kérdezzék meg, hogy kívánsz-e a kocsid mellett lenni.
Gabe 254.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Kaizen
« Válasz #3 Dátum: 2007.02.19 22:31:19 »
A srác aki mellett szoktam lenni gyakszin itt Szombathelyen mindig felírja áramtalanítás elött a rádióadókat, szal van akinél ez magától értetõdõ  :10:
Xanyi

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Kaizen
« Válasz #4 Dátum: 2007.02.20 15:40:55 »
A gépjármû belsõ tisztaságára nagyon ügyeljenek, nem csak hanyagul bedobott, félrecsúszott üléstakaróra gondolok, hanem, hogy tiszta kézzel nyúljanak a belsõ dolgokhoz. Illetve sokkal jobb érzés egy revízió után egy lemosott, kitakarított autót átvenni.
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Kaizen
« Válasz #5 Dátum: 2007.03.11 08:11:35 »
Sõt ,ilyen kiszolgálásnál a pénz sem érdekelne. :toy:
zegény vagyok

kivantsy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
székek
« Válasz #6 Dátum: 2007.05.07 19:07:40 »
ez jó topik, gondoltam hozzászólok,
a rádiós felvetés vezette gondolataimat az ülésbeállításokhoz. ha azt visszaállítanák, az jó lenne. :)

K
a...holnap...toyota

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Kaizen
« Válasz #7 Dátum: 2007.05.08 09:46:11 »
Én tk. már annak is örülnék, ha elmondanák, hogy mit csináltak, és mit nem.
Azaz adnának egy listát arról, amit kicseréltek - az alkatrész beszállítójának/gyártójának megjelölésével, mert a munkalap ezt nem (mindig) tartalmazza és elmondanák, hogy amit nem cseréltek, milyen állapotban van, pl. mikorra várjam a fékbetétcserét, etc. - hogy lehessen kalkulálni a következõ szervizzel.
music     

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Kaizen
« Válasz #8 Dátum: 2008.07.05 16:53:36 »
Én tk. már annak is örülnék, ha elmondanák, hogy mit csináltak, és mit nem.
Azaz adnának egy listát arról, amit kicseréltek - az alkatrész beszállítójának/gyártójának megjelölésével, mert a munkalap ezt nem (mindig) tartalmazza és elmondanák, hogy amit nem cseréltek, milyen állapotban van, pl. mikorra várjam a fékbetétcserét, etc. - hogy lehessen kalkulálni a következõ szervizzel.
Hát igen,, én is kaptam munkalapot, rajta: külső-belső takarítás 0 ft, én nem kértem, de ha már azt mondták +csinálták, miért volt tele cukorkáspapírral a hamutartó, miért volt poros a szőnyeg? :wacko:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Kaizen
« Válasz #9 Dátum: 2008.07.06 09:51:30 »
Hát igen, van akinek semmi sem elég...
 ::)
Lemossák ingyen, de ha nem tökéletes, akkor jaj nekik.
 :devil: :devil: :devil:

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Kaizen
« Válasz #10 Dátum: 2008.07.09 22:21:08 »
Hát igen, van akinek semmi sem elég...
 ::)
Lemossák ingyen, de ha nem tökéletes, akkor jaj nekik.
 :devil: :devil: :devil:
Külső takarítással + voltam elégedve, a belső kimaradt, de a munkalapon szerepelt, na nem is ez volt a bajom, hanem, h nem vették a fáradságot, h +locsolják a tömítgetések után, ciki volt szvsz, h közölték nincs beázás, majd leengedtek 0,5l vizet a csomagtartóból :2guns:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

csaktibi64

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Kaizen
« Válasz #11 Dátum: 2009.06.21 17:39:42 »
Jó lenne, ha állapotfelméréskor a munkalapra nem csak a munkaórát és az árat, hanem a talált hibákat is feltüntetnék!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Kaizen
« Válasz #12 Dátum: 2009.06.21 18:10:56 »
Arra van egy külön lap. Én még eddig mindig kaptam olyan lapot, amin rajta volt, hogy mi az "eredmény".

csaktibi64

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Kaizen
« Válasz #13 Dátum: 2009.06.22 21:15:43 »
Sziasztok! Én is valami ilyesmire gondoltam, de csak a számlát kaptam...! ja és mellesleg megpróbáltak lehúzni, nem is akárhogy: kiváncsi lévén állapotfelméréskor a szerelő srác mellett lábatlankodtam. mikor végzett, monta, hogy nincs nagy baj, a katalizátor hibás értéket észlelt (vagy mi) ezért a műszerfalon világítani kezdett a sárga motor piktogramm (Yaris). A hibajelet törölte, majd el.Én mire a vevőszolgálathoz értem, arra a hiba már katalizátor csérévé érte ki magát! Zalaegerszeg Autófókusz KERÜLJÉTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nono:
csaktibi64

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Kaizen
« Válasz #14 Dátum: 2009.12.03 14:48:57 »
Ez tökjó szerintem csak valahogy értesíteni kéne a toyota kereskedőket is, hogy ha érdekli őket akkor nézzék a topicot... Vagy már megtörént? Lehetne havi összegzésként is elküldeni az ötleteket... hátha komolyan vennék és lenne egy kis változás...én pl szeretem azt amikor elmagyarázzák a problémát nem csak azt hogy ezt meg ezt cserélni kell akkor jólesz 168ezer forint a pultnál kell fizetni...