Szerző Téma: Kaizen  (Megtekintve 46142 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re: Kaizen
« Válasz #15 Dátum: 2009.12.08 14:59:54 »
- Hogy fordúlhat elő, hogy MO 4. legnagyobb városába nincs Toyta szakszervíz?  :nono:

Eközben bármelyik nagyobb márkánk legalább 2 de inkább 3db márkaszervize van, de még egy feltörekvő KIA/Hyundai tulaj se szív avval, hogy az assistance közli vele: Behuzzuk a kocsit Kaposvárra.....

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Kaizen
« Válasz #16 Dátum: 2009.12.08 15:14:54 »
És mi ebben a Kaizen????
Ez nem ide való!

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re: Kaizen
« Válasz #17 Dátum: 2009.12.08 15:42:40 »
És mi ebben a Kaizen????
Ez nem ide való!

Kaizen a folytonos fejlődés. A TQM és JIT mellett a harmadik ami Toyotat naggyá tette. És márkaszervíz nélkül hagyni MO egyik legnagyobb városát véleményem szerint a Kaizen súlyos megsértése.

De ha nem ide való töröljék a modik a hszem.

uttoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
  • 2002 Toyota Problema 1.4 VVTi Sedan fapad
Re: Kaizen
« Válasz #18 Dátum: 2010.01.03 13:59:02 »
Fade!

Inkább legyen márkaszerviz/képviselet kevesebb városban, de normális formában. Hidd el, még így is van pár amelyik rontja a szlogent (Bízhat a jelben).

Kérdezd meg Palaczkot, hogy áldás, vagy átok-e a pécsi megszűnése?

Ha úgy érzed ura vagy az autónak, egészen biztos, hogy lassan vezetsz.