Toyota Klub Magyarország Egyesület > Márkakereskedők

Kaizen

(1/4) > >>

Misi:
Ezen topic célja, hogy megpróbáljuk hasznos ötletekkel ellátni a hazai Toyota Márkakereskedéseket és Szervízeket, melyek segítségével tovább növelhetik a Toyota tulajdonosok elégedettségét.
A topicba kizárólag konkrét, használható ötletekkel kapcsolatban lehet hozzászólni, a KAIZEN szellemiségében.
Minden "OFF" jellegû hozzászólás külön értesítés nélkül törlésre kerül.
A topic saját ötlettõl vezérelve született, az abban felmerült javaslatok megvalósítására vagy azokra történõ hivatalos reakciókra semmiféle garancia nincs.

Misi:
Az elsõ javaslat:

Minden olyan javítás elött, amikor az autó áramtalanítva van, legyen kötelezõ felírni, hogy a rádió melyik állomására milyen adó van beállítva és a javítás elvégzése után a pontos idõ mellett programozzák azokat is vissza.
Az egész mûvelet maximum 10 perccel növeli a javítási idõt, ugyanakkor az Ügyfél számára hasznos.

Kgabe:
Esetleg szervízkor kérdezzék meg, hogy kívánsz-e a kocsid mellett lenni.

Xanyi:
A srác aki mellett szoktam lenni gyakszin itt Szombathelyen mindig felírja áramtalanítás elött a rádióadókat, szal van akinél ez magától értetõdõ  :10:

PParker:
A gépjármû belsõ tisztaságára nagyon ügyeljenek, nem csak hanyagul bedobott, félrecsúszott üléstakaróra gondolok, hanem, hogy tiszta kézzel nyúljanak a belsõ dolgokhoz. Illetve sokkal jobb érzés egy revízió után egy lemosott, kitakarított autót átvenni.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése