A druszámnak teljesen igaza van abban, hogy ne legyen párhuzamba szervezve a szlalom és a gyorsulási mérés.
A gyorsulás pályáján, ami ugye a hosszú egyenes kétsávos részen van, lehetne megcsinálni korrekten a szlalomot is. Egyrészt azért, mert az úttest széles, vagyis vissza lehet kanyarítani a szlalomot, és nem kellen egy kocka szerû terepen lebonyolítani. Ez pályaépítési szempontból is fontos, sokkal jobb pályát lehet építeni, lásd az uccsó Japfest pályát.
A szlalomot kellene elsõ körben bonyolítani, majd a gyorsulásra a pályán lévõ bólyákat 1xûen középre tenni, és gyakorlatilag készen is van a gyorsulási pálya. A kezdõ és végpontokat is lehet bólyákkal jelölni.
A magam részérõl a pályaépítésben - mint eddg is - felajánlom segítségemet, és ha kell, akkor a bonyolításban is tudok segíteni.
(az egy helyszínen történõ rendezésnek az is az elõnye, hogy gyakorlatilag néhány önfeláldozó clubtag segítségével (pályabírók, idõmérõ) le lehet zavarni a két programot.)