Szerző Téma: 2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér  (Megtekintve 93577 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #75 Dátum: 2007.04.22 20:07:04 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézet
Az 1.4 diesel Corollával a legtöbb 1.4-es benzinest otthagyom (szériakivitelekre gombolok itt)


Ebbe egész biztos vagy?  :nagymosoly:

erre lesz jó a gyorsulásmérés, h kiderüljön mi a mennyiannyi :nagymosoly:
OFF
Idézet
Egyébként dombon felfelé a múltkor rányomtam egy autóhossz-t egy 1.8-as benzines Renault Laguna-ra...

én meg 3hete a lágymányosi hídon autóztam körbe egy lagunát...nem volt nehéz, ment vagy 30-cal hörgõ motorral  :sunyi: és olyan fehér füstöt húzott maga után,h azt hittem kigyulladt a híd :rohog: .... szegény :szomoru:

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #76 Dátum: 2007.04.22 20:18:07 »
Idézetet írta: "petesejt"
Ühümm... bocsi h ritka fehér hollóként beleugatok (micsoda képzavar, hehe) de szerintem egy picit igazságtalan az, hogy én az 1.4 diesel Corollával a legtöbb 1.4-es benzinest otthagyom (szériakivitelekre gombolok itt), ahogy az is igazságtalan, hogy engem meg egy 1.4-es diesel Yaris hagy ott a 70 kg-os sofõrrel (tekintettel arra, hogy én 130+ kg vagyok, és az autó is nehezebb).

Egyébként dombon felfelé a múltkor rányomtam egy autóhossz-t egy 1.8-as benzines Renault Laguna-ra...  :nagymosoly:

Talán (???) kellene valami mérõszámot gyártani hirtelen, ami mondjuk a nyomaték/jármûsúly hányadosából adódik. Talán így kerülhetne pölö egy 1.4-es diesel egy 1.6-os benzinessel egy kategóriába, ami tippem szerint (?!?) talán kábé egyforma lehet.

Ötletek?

Aúúú! Ezt most miért vágtátok hozzám?  :kacag:


a turbodieseleket 1.7 szorzóval szokták kategóriákba sorolni, ergo te az 1.4 d4d vel 1 kattal feljebb mennél!

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #77 Dátum: 2007.04.22 20:23:21 »
én még mindig azt tartom,hogy ha azt akarjuk,hogy a gyorsulásnak legyen egy kicsi rendje, meg,hogy legalább a nézõsereg tudja,hogy ki alatt mekkora cm3 van ezért mindenképp kellene a kategóriabesorolás!
lejjebb valaki leírta a kategóriákat! Úgy gondolom,hogy egy évben egyszer van nagyszabású toyota találkozó! Minden más autóstalálkozón meg tudják oldani a gyorsulási versenyeket rendesen, kategóriák szerinti díjazással, pontos méréssel stb akkor én hajlandó vagyok kicsivel több belépõt fizetni azért,hogy legalább a gyorsulási verseny is tuti szervezésben legyen lebonyolítva! csak egy kicsit többet kell vele dolgozni!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #78 Dátum: 2007.04.22 21:37:04 »
Az a baj, hogy nem kicsit kéne többet fizetni egy profi gyorsulásért. Tavaly 70000 HUF lett volna egy profi méréses verseny.
Idén 170+ÁFÁ-ért vagyunk bent a reptéren, erre jön még a mentõ, ami megint egy 70-es lesz kb, plusz ajándékok a versenyhez.
Ez már nem kevés összeg. A jelenlegi vagyonunk gyakorlatilag rámegy a nyári talira (belépõkkel együtt). Tavaly is néhányan dobtuk össze saját zsebbõl a hiányzó összeget (100000HUF-ot). Mivel a résztvevõk száma nem garantált, ezért sajnos nem nagyon tudunk bevállalni egy profi gyorsulást, stb.
A gyorsulás jelen állás szerint idén is olyan jelleggel fog mûködni, mint eddig.
Persze ha van valaki aki önszorgalomból megszervez egy gyorsulási versenyt, akkor hajrá!
Bár az eddigi tapasztalat az, hogy még pályaépítésre is alig jelentkezik valaki, nemhogy a találkozó nagy részét munkával töltse.
De cáfoljatok rám.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #79 Dátum: 2007.04.22 21:57:08 »
én pl eddig a szlalompálya építésében mindig segítettem, (kivéve a tavalyit :ordog: )

Misi! nem azt mondtam,hogy rajtgép, fotocella meg minden tuti dolog kell! csak kategóriák szerint legyenek szépen selejtezõk,meg döntõk és kész! semmi több! szerintem ez nem akkora plusz meló,hogy sorba tenni az autókat nevezési lap és rajtszám szerint! tényleg nem emészt fel szinte semmi plusz költséget,mert kell hozzá kb 1 m 50cm széles fehér öntapadós matrica, egy olló és egy fekete alkoholos filc! ez max 2500 Ft! gondolom mikrofon lesz szokás szerint!

Viszont jó lenne az ha nem lennének párhuzamos programok,mert akkor az nagyon megosztaná a népet!
vélemény?

ne értsen félre senki,nem arcoskodok,meg nem kritizálni akarok,csak segíteni, ötletet adni,hogy még jobb legyen!

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #80 Dátum: 2007.04.22 22:45:22 »
Idézet
Ezt már százszor kitárgyaltuk, az E12 kisdízelhez megadott adat rosszabb, mint amennyit a legtöbb példány tud, a valós érték olyan 11,8 körül van. A Palaczk által többször idézett AB tesztek (ha jól emlékszem) 11.5-öt és 11.9-et említenek


Akkor legyen a dízel 11,8. Az akkor is csak 2 tized elõny. Az azért nem az a "tutibiztosnyerõvagyok" különbség...  :nagymosoly:
No mind1, nem is lényeges igazából, fõleg nem a találkozós topicban  :kacsint:
Xanyi

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #81 Dátum: 2007.04.23 12:18:06 »
A druszámnak teljesen igaza van abban, hogy ne legyen párhuzamba szervezve a szlalom és a gyorsulási mérés.

A gyorsulás pályáján, ami ugye a hosszú egyenes kétsávos részen van, lehetne megcsinálni korrekten a szlalomot is. Egyrészt azért, mert az úttest széles, vagyis vissza lehet kanyarítani a szlalomot, és nem kellen egy kocka szerû terepen lebonyolítani.  Ez pályaépítési szempontból is fontos, sokkal jobb pályát lehet építeni, lásd az uccsó Japfest pályát.

A szlalomot kellene elsõ körben bonyolítani, majd a gyorsulásra a pályán lévõ bólyákat 1xûen középre tenni, és gyakorlatilag készen is van a gyorsulási pálya. A kezdõ és végpontokat is lehet bólyákkal jelölni.

A magam részérõl a pályaépítésben - mint eddg is - felajánlom segítségemet, és ha kell, akkor a bonyolításban is tudok segíteni.

(az egy helyszínen történõ rendezésnek az is az elõnye, hogy gyakorlatilag néhány önfeláldozó clubtag segítségével (pályabírók, idõmérõ) le lehet zavarni a két programot.)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #82 Dátum: 2007.04.23 12:37:42 »
így van!

az a szlalompálya tényleg jó lenne szerintem is és télleg így központosulna a program is!
a gyorsulásra továbbra is javaslom a kategorizálást! higyjétek el sokkal áttekinthetõbbé válik a kiértékelés is

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #83 Dátum: 2007.04.23 13:18:16 »
Idézetet írta: "Trotter66"
bonyolításban is tudok segíteni

ne bonyolits, inkább rendezz!
Jobb a rend mint a kuszaság. Minek bonyolitani az egyszerû dolgokat... :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :nana:  :partyman:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #84 Dátum: 2007.04.23 19:50:21 »
Versenyszámonként legyen legalább 6-6 ember aki szervez, épít, stb.
Aztán felõlem olyan versenyt csináltok amilyet akartok.
 :nagymosoly:
De aki elvállalja, az ne mondja vissza!!!!
Mert mindig ez van (És nem csak a szervezésénél, hanem a programoknál is. Amikor felvetõdik egy ötlet mindenki újjong, aztán szép lassan kiderül, hogy "Ó, köhög a nagyi, elfogyott a lóvé, melózni kell, stb.")

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #85 Dátum: 2007.04.23 19:56:04 »
Egy kivételével minden nyári talin ott voltam, és ha jól csalódom cepeltem ezt-azt.... :hmm:  :vag2:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #86 Dátum: 2007.04.23 20:04:48 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Egy kivételével minden nyári talin ott voltam, és ha jól csalódom cepeltem ezt-azt.... :hmm:  :vag2:

És ki mondta, hogy Te rossz kisfiú voltál?

Ha most mindenki aki, rendszeresen ott van a talin elkezdi ideírogatni, hogy Õ rendes gyerek, akkor lezárom a topicot és idén nem lesz nyáritali.
 :ordog:  :ordog:  :ordog:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #87 Dátum: 2007.04.23 20:10:19 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Trotter66"
Egy kivételével minden nyári talin ott voltam, és ha jól csalódom cepeltem ezt-azt.... :hmm:  :vag2:

És ki mondta, hogy Te rossz kisfiú voltál?

Ha most mindenki aki, rendszeresen ott van a talin elkezdi ideírogatni, hogy Õ rendes gyerek, akkor lezárom a topicot és idén nem lesz nyáritali.
 :ordog:  :ordog:  :ordog:

helyes, akkor alhatok 9-ig, hogy 10-re odaérjek a kapunyitásra...  :rohog:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #88 Dátum: 2007.04.23 22:07:26 »
Én ha ráérek, - ami a növendékeim esetleges felvételieitõl függhet, de ezt már legkésõbb június közepre tudni fogom - akkor ott leszek kora reggel segíteni pályát építeni. :kacsint:
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #89 Dátum: 2007.04.24 12:45:48 »
Természetesen én is ott leszek, Trotter mesternek szívesen segítek idén is.
Mivel elõreláthatólag a feketével fogok menni, így nem szándékozom gyorsulgatni sem.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61