Szerző Téma: 2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér  (Megtekintve 95065 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #60 Dátum: 2007.04.19 13:43:20 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Idézetet írta: "SzzS"
remélem többen leszünk mint tavaly!
Jelezte az érkezést elõzetesen magyarország (számomra) legszebb és legkülönlegesebb yarisa is!!!


No. Mit tud a gép?


gyári ts,de optikailag kívül belül gyönyörû!!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #61 Dátum: 2007.04.19 15:41:53 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "SzzS"
szerintem a dieselek eddig is befértek a kategóriákba...Trotter meg megy ahol akar...ahová szól a forgalmija!


Dehát én nem is szoktam gyorsulni... :oops:  :rolleyes:  :rolleyes:
Másfél tonnával belekezdeni...... Zsolti barátom 100 méteren 200 métert ver rám..... :vezetes:  :mrgreen:  :tonqe:


"Gyengébbik" 1.9-es dci Scenic gyorsulása 0-100-on 11.4 a gyár szerint :nana:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #62 Dátum: 2007.04.19 20:14:22 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "SzzS"
szerintem a dieselek eddig is befértek a kategóriákba...Trotter meg megy ahol akar...ahová szól a forgalmija!


Dehát én nem is szoktam gyorsulni... :oops:  :rolleyes:  :rolleyes:
Másfél tonnával belekezdeni...... Zsolti barátom 100 méteren 200 métert ver rám..... :vezetes:  :mrgreen:  :tonqe:


"Gyengébbik" 1.9-es dci Scenic gyorsulása 0-100-on 11.4 a gyár szerint :nana:

Nekem a 88 kw-s, azaz a 120 LE-s változat van.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #63 Dátum: 2007.04.20 11:42:15 »
Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "Lymphater"
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.
miért?

0-1000
1001-1400
1401-1600
1600-2000
2000+
turbo

ennyi! kell összesen6 serleg, ami kb összesen 10000 ft!

Hát nem tudom, az enyémnek a gyári gyorsulási adata 9,5 mp körül van, Xtrem Avensiséé meg 12 körül, s nekem nem is kell a hármas a 100-hoz...
music     

leszilaci

  • Vendég
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #64 Dátum: 2007.04.20 12:20:45 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "Lymphater"
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.
miért?

0-1000
1001-1400
1401-1600
1600-2000
2000+
turbo

ennyi! kell összesen6 serleg, ami kb összesen 10000 ft!

Hát nem tudom, az enyémnek a gyári gyorsulási adata 9,5 mp körül van, Xtrem Avensiséé meg 12 körül, s nekem nem is kell a hármas a 100-hoz...

de most nemtökmindegy? :nagymosoly:
tegye fel a kezét, aki direkt a nyereményekért indul a gyorsuláson és összeveszne a másikkal, hogy nemér-anevem,káposzta-afejem, mert a nem jó a besorolás :kacsint: (ha jól emlékszem nem is volt díjazva ez a produkció)

Xtreme valószínûleg nem a Te eredményedet "veti össze" a sajátjával, hanem az 1.6-os carina-jét, vagy esetleg corollájét

szerintem ez az egész gyorsulás úgyis csak "tájékoztató jellegû". a kiváncsiság hajtja mindenkit, hogy "mit megy az autóm"...aztán esetleg összenézik a másik eredményével.

vagy vérre menõ küzdelem lesz?  [smilie=sm16.gif]  [smilie=sm31.gif]
 :mrgreen:

szerk.:
most sírjam össze magam, hogy Xanyi a 1.0yarisával jobb idõt ment a tavaszi-soproni-tali szlalomján, mint én az1.3-sal ültetve? :hmm:
 [smilie=sm52.gif] :sebaj:

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #65 Dátum: 2007.04.20 12:27:44 »
Idézetet írta: "leszilaci"
de most nemtökmindegy? :nagymosoly:

Dehogynem, én is ezt mondom. :kacsint:
SZVSZ tök fölösleges kategóriákat felállítani, úgyis mindenki "racionálisan" választ ellenfelet, bár abban is lenne poén, ha egy dízel Starlet indulna egy MR2 ellen...
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #66 Dátum: 2007.04.20 15:34:47 »
Gyorsulni én se azért szoktam a talin, hogy az elsõ legyek. Csak jól esik menni egyet, megtudni az idõeredményt, esetleg a gyorsulási adatokat.
Pl múlt nyáron a 2.4-essel voltam, de mentem dr.Gáz Hiace-jával, meg Tutivesztessel vagy 3x, nem a gyõzelem volt a fontos, vagyis nekem biztosan nem.  :kacsint:
Egy évvel elõtte meg a feketével voltam, és kiálltam egy Cori TS-el, nem is emlékszem már ki ért át elõbb a célvonalon.  :kacag:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #67 Dátum: 2007.04.20 15:49:27 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "leszilaci"
de most nemtökmindegy? :nagymosoly:

Dehogynem, én is ezt mondom. :kacsint:
SZVSZ tök fölösleges kategóriákat felállítani, úgyis mindenki "racionálisan" választ ellenfelet, bár abban is lenne poén, ha egy dízel Starlet indulna egy MR2 ellen...


szerintem meg igenis be kell sorolni kategóriákba azokat akik neveznek a versenyre...
más kérdés,hogy ki az aki csak brahiból gyorsul egyet pl a dízel corollával a turbos celica ellen! annak ott a délelõtt, meg a bemelegítések,ahol nincs tétje a dolognak! Aki szeret gyorsulni és kicsit komolyabban is gondolja az akkor már hadd érezhesse jól magát! mert ennyi erõvel akkor lehet menni a városban lámpától lámpáig!
meg akkor nem autózok 400 km-t hanem kimegyek este az illegálraé s ott is tudok bárki ellen menni! de lehet rosszul gondolom! :tonqe:

Ozvego

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #68 Dátum: 2007.04.21 10:44:53 »
Szerintem is mindenképp kéne katagorizálni, hiszen ireális lenne mr2-est össze engedni egy yarissal



Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "leszilaci"
de most nemtökmindegy? :nagymosoly:

Dehogynem, én is ezt mondom. :kacsint:
SZVSZ tök fölösleges kategóriákat felállítani, úgyis mindenki "racionálisan" választ ellenfelet, bár abban is lenne poén, ha egy dízel Starlet indulna egy MR2 ellen...


szerintem meg igenis be kell sorolni kategóriákba azokat akik neveznek a versenyre...
más kérdés,hogy ki az aki csak brahiból gyorsul egyet pl a dízel corollával a turbos celica ellen! annak ott a délelõtt, meg a bemelegítések,ahol nincs tétje a dolognak! Aki szeret gyorsulni és kicsit komolyabban is gondolja az akkor már hadd érezhesse jól magát! mert ennyi erõvel akkor lehet menni a városban lámpától lámpáig!
meg akkor nem autózok 400 km-t hanem kimegyek este az illegálraé s ott is tudok bárki ellen menni! de lehet rosszul gondolom! :tonqe:
04 Corolla 1.4 VVT-i HB SOL.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #69 Dátum: 2007.04.21 11:14:14 »
Mivel nincs olyan kiírás ami mindenkinek jó, és ez egy demokratikus klub....................

1.kat: 0-1000 ccm
2.kat: 1000-1400 ccm
3.kat: 1400-1600 ccm
4.kat: 1600 felett
5.kat: benzines turbós autók
disel a turbó ellenére a benzines szívókkal megy.
az 1,6-os "G" motoros autók a 4. katban mennek

Vagy maradjon a mindenki azzal megy akivel akar.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

MrIP

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12046
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #70 Dátum: 2007.04.21 11:31:50 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Mivel nincs olyan kiírás ami mindenkinek jó, és ez egy demokratikus klub....................

1.kat: 0-1000 ccm
2.kat: 1000-1400 ccm
3.kat: 1400-1600 ccm
4.kat: 1600 felett
5.kat: benzines turbós autók
disel a turbó ellenére a benzines szívókkal megy.
az 1,6-os "G" motoros autók a 4. katban mennek

Vagy maradjon a mindenki azzal megy akivel akar.

Én a következõképpen csináltam , mindenki azzal áll oda amivel akar, olyan párt választ ami sikerûl, vagy úgy gondolja jó lesz .
A regisztráláskor viszont nyilatkoznia kell mi van a kocsiban,
egyedül az eredmények összeírásakor, a végsõ sorrendnél kell csoportokba osztani az autókat.

Egy hátránya van,
mivel csak a nyertes autót tudtam mérni ezért aki ment pl. 3-at és mindig kikapott annak nem igazán volt mért ideje.
   .... namégegyszer  :   xenonosluxusLSlexusslusszkulcs 

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #71 Dátum: 2007.04.21 12:34:12 »
ha kategóriák vannak akkor abból nincs keveredés,mert ugye mindenki tudja,hogy mi van az autójába. kell egy mikrofon amibe be kell üvöltözni,hogy pl kérem a 2-es kategória képviselõit,hogy álljanak párban fel a rajtoltatáshoz és kész!
kell apró rajtszámokat gyártani , azt fel a szélvédõ jobb felsõ sarkába így mindjárt átláthatóbb az egész! ezt meg lehet oldani úgy hogy 10x10be felkockáztok fehér öntapadós fóliát, és alkoholos filccel rá kell írni a számokat,meg a kategóriát.
pl 1-es kategória menne 101-
2-es: 201-tõl, 3. 301-tõl és kész! mindjárt sokkal nyomon követhetõbb az egész dolog!
kategóriában mindenki megy mindenkivel, egyenes kieséssel azt jó napot!

petesejt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
    • http://www.studio37.hu
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #72 Dátum: 2007.04.22 16:05:09 »
Ühümm... bocsi h ritka fehér hollóként beleugatok (micsoda képzavar, hehe) de szerintem egy picit igazságtalan az, hogy én az 1.4 diesel Corollával a legtöbb 1.4-es benzinest otthagyom (szériakivitelekre gombolok itt), ahogy az is igazságtalan, hogy engem meg egy 1.4-es diesel Yaris hagy ott a 70 kg-os sofõrrel (tekintettel arra, hogy én 130+ kg vagyok, és az autó is nehezebb).

Egyébként dombon felfelé a múltkor rányomtam egy autóhossz-t egy 1.8-as benzines Renault Laguna-ra...  :nagymosoly:

Talán (???) kellene valami mérõszámot gyártani hirtelen, ami mondjuk a nyomaték/jármûsúly hányadosából adódik. Talán így kerülhetne pölö egy 1.4-es diesel egy 1.6-os benzinessel egy kategóriába, ami tippem szerint (?!?) talán kábé egyforma lehet.

Ötletek?

Aúúú! Ezt most miért vágtátok hozzám?  :kacag:

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #73 Dátum: 2007.04.22 18:08:02 »
Idézet
Az 1.4 diesel Corollával a legtöbb 1.4-es benzinest otthagyom (szériakivitelekre gombolok itt)


Ebbe egész biztos vagy?  :nagymosoly:
Corolla 0-100-ra gyorsulás:
1,4 benzin: 12 mp
1,4 dízel: 13,3 mp
Xanyi

djibril

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 337
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #74 Dátum: 2007.04.22 19:43:42 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézet
Az 1.4 diesel Corollával a legtöbb 1.4-es benzinest otthagyom (szériakivitelekre gombolok itt)


Ebbe egész biztos vagy?  :nagymosoly:
Corolla 0-100-ra gyorsulás:
1,4 benzin: 12 mp
1,4 dízel: 13,3 mp


Ezt már százszor kitárgyaltuk, az E12 kisdízelhez megadott adat rosszabb, mint amennyit a legtöbb példány tud, a valós érték olyan 11,8 körül van. A Palaczk által többször idézett AB tesztek (ha jól emlékszem) 11.5-öt és 11.9-et említenek. Ezt egyébként alátámasztják az E15 Auris megfelelõ adatai is:

1.4 dízel: 12 mp
1.4 benzines: 13 mp // Itt valószínûleg a benzines adata túl pesszimista :nagymosoly:
djibril #238
Corolla Hatchback 2006 1.4 D-4D Luna