Szerző Téma: 2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér  (Megtekintve 95554 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #45 Dátum: 2007.03.31 23:24:31 »
Mivel több privit is kaptam gyorsulás témában gondoltam föl lehet dobni tárgyalásra a témát.
Mivel vannak akik még nem voltak nyári talin érdemes az elején kezdeni.

A gyorsulási versenyek lebonyolítása a következõ szokott lenni, eredendõen (Toyota talin ilyen még nem volt)
Kvalifikáció: mindenki megy idõmérõket. Itt csak a nettó idõ számít, azaz tök mindegy mennyit álsz a zöld lámpa után, az autó indulásától kezdõdik (ez csak majdnem igaz) az idõmérés és a célig tart.
döntõ:Az idõmérõ után a legjobb x autó valamilyen beosztású egyenes kieséses módon, a végén egy döntõben megmérkõznek. Ebben az esetben a bruttó idõ a lényeg, tehát az idõmérés a zöld fényre indul, és az nyer, aki a célvonalon elõbb halad át.

Természetesen katagóriákra osztva folyik a verseny, annyi csoporttal ahány kategória van.

Ehhez a fajta versenyhez szükséges egy komoly idõmérõ berendezés (természetesen ez használható a szlalomnál is). Ennek az ára valahol 80-150e Ft/nap lehet kezelõ személyzettel együtt. Ez elég sok pénz.

Ha egyszerû utcai verseny stílusban van a verseny, akkor már az elején felállítjuk a fenti döntõnek megfelelõ besztást, innen tovább nincs szükség idõmérésre, csak figyelni kell ki nyer.

A kettõ lehetõség közül lehet választani, illetve egyszerûbben megfogalmazva pénz kérdése az egész. :hmm:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És most pár személyes szubjektív vélemény, egy kicsit az elmúlt évek tapasztalatával vegyítve.

-Mivel nem szoktak elõrre regisztrálni annyian (csak beesnek), hogy ne legyen anyagi csõd szaga a dolognak az idõméres elég bátor dolog.
-Sajnos az emberek fegyelmezettlensége miatt az utcai versenyre a továbbjutási fát nem lehet felállítani rendesen. A 3. továbbjutási kör után jön oda a mókus, hogy ne legyek már genyó és engedjem versenyezni. Mivel sem a pszihológusa sem az anyukája nem vagyok, meg fogom a társadalmi iratlan szabályokra felhívni a figyelmét, azért engedni kell menni.
-Ha nem hirdetünk meg jó programokat nem jönnek ki az emberek.
-A gyorsulás állat módon szokták élvezni az emberek. Az adrenalinsokk odáig megy, hogy komolyan elcsodálkozom  :shock:
-A széria autók közötti nettó idõkülönbség átlagos söfõröket feltételezve elenyészõ.
-A légszûrõ és kipufogó tuning nem okoz szignifikáns nettó idõ javulást. A lendkerék könnyítése gyakorlatlan pilóta esetében ront az idõn.
-Két hasonló súly/le indexû autó sofõrt nem számítva kb ugyanúgy megy, ha a mérés távolságra történik és nem idõre (pl:gyorsulás 100-ra). Természetesen értelmes váltókat feltételezve.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teljesítnény mérés nem függ össze a gyorsulással, és hogy miért nem vállallom személyesen bárkinek elmondom.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vélemények?
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #46 Dátum: 2007.03.31 23:29:48 »
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #47 Dátum: 2007.04.01 14:53:25 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.


miért?

0-1000
1001-1400
1401-1600
1600-2000
2000+
turbo

ennyi! kell összesen6 serleg, ami kb összesen 10000 ft!

Tegnap voltunk Kaposújlakon gyorsuláson, kb 10 kategória volt,hogy mindenkinek jó legyen és nem szóét senki!

Az meg ha  az ember akkora fácán,hogy nem ér oda idõre, akkor SORRY!
Meg kell hirdetni,hogy gyorsulás 13:00- 16:00-ig és kész!
a szlalom meg nyilvánvalóan elõtte kell legyn és akkor nem oszlik meg a csapat annyira!

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #48 Dátum: 2007.04.01 18:23:57 »
A próféta szóljon belõled.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Dr.Gáz

  • Szervezők
  • Alap-tag
  • *****
  • Hozzászólások: 386
  • F1 Hiace TF 109
    • http://www.drgaz.hu
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #49 Dátum: 2007.04.01 21:18:49 »
Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "Lymphater"
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.


miért?

0-1000
1001-1400
1401-1600
1600-2000
2000+
turbo

ennyi! kell összesen6 serleg, ami kb összesen 10000 ft!

Tegnap voltunk Kaposújlakon gyorsuláson, kb 10 kategória volt,hogy mindenkinek jó legyen és nem szóét senki!

Az meg ha  az ember akkora fácán,hogy nem ér oda idõre, akkor SORRY!
Meg kell hirdetni,hogy gyorsulás 13:00- 16:00-ig és kész!
a szlalom meg nyilvánvalóan elõtte kell legyn és akkor nem oszlik meg a csapat annyira!


No akkor a két gokart a 0-1000-es kategóriába abszolút nyerõ lesz :nagymosoly:  :ordog:

Dr.Gáz

  • Szervezők
  • Alap-tag
  • *****
  • Hozzászólások: 386
  • F1 Hiace TF 109
    • http://www.drgaz.hu
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #50 Dátum: 2007.04.01 21:24:09 »
Van már szóróanyag jövõ héten gyorsulás 8-án vinném hirdetni.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #51 Dátum: 2007.04.06 07:53:08 »
Idézetet írta: "SzzS"
Idézetet írta: "Lymphater"
Ja és még annyi, hogy a kategóriák felállítása egyszerûen lehetetlen  :nagymosoly: , amit az is mutat, hogy a hazai 3 nagy versenyen is 3 féle kategória felosztás van.


miért?

0-1000
1001-1400
1401-1600
1600-2000
2000+
turbo

ennyi! kell összesen6 serleg, ami kb összesen 10000 ft!

Tegnap voltunk Kaposújlakon gyorsuláson, kb 10 kategória volt,hogy mindenkinek jó legyen és nem szóét senki!

Az meg ha  az ember akkora fácán,hogy nem ér oda idõre, akkor SORRY!
Meg kell hirdetni,hogy gyorsulás 13:00- 16:00-ig és kész!
a szlalom meg nyilvánvalóan elõtte kell legyn és akkor nem oszlik meg a csapat annyira!

Mi van a tak tak püf püf csühhögõkkel pl mi van ha off Trotterótó akar indulni?
Mer ugye vannak olyan olajkályhák amik igencsak meredek teljesitményekre képesek.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #52 Dátum: 2007.04.06 13:23:12 »
szerintem a dieselek eddig is befértek a kategóriákba...Trotter meg megy ahol akar...ahová szól a forgalmija!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #53 Dátum: 2007.04.06 16:31:04 »
Idézetet írta: "SzzS"
szerintem a dieselek eddig is befértek a kategóriákba...Trotter meg megy ahol akar...ahová szól a forgalmija!


Dehát én nem is szoktam gyorsulni... :oops:  :rolleyes:  :rolleyes:
Másfél tonnával belekezdeni...... Zsolti barátom 100 méteren 200 métert ver rám..... :vezetes:  :mrgreen:  :tonqe:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #54 Dátum: 2007.04.08 14:05:53 »
a dieselek különben eddig sem ugattak,hogy nekik kategória kell! mentek ahol tudtak!

talán addigra nekem is kész lesz a motorom...! :kacsint:

rezol

  • Vendég
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #55 Dátum: 2007.04.08 18:57:10 »
Idézetet írta: "SzzS"
szerintem a dieselek eddig is befértek a kategóriákba...Trotter meg megy ahol akar...ahová szól a forgalmija!
Én is úgy gondoltam, hogy elõször bepróbálkozom az olajkályháknál és ha megy, akkor lépek feljebb. :oops:  :rolleyes:  :kacsint:

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #56 Dátum: 2007.04.18 21:12:21 »
remélem többen leszünk mint tavaly!
Jelezte az érkezést elõzetesen magyarország (számomra) legszebb és legkülönlegesebb yarisa is!!!

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #57 Dátum: 2007.04.19 11:44:22 »
Idézetet írta: "SzzS"
remélem többen leszünk mint tavaly!
Jelezte az érkezést elõzetesen magyarország (számomra) legszebb és legkülönlegesebb yarisa is!!!


No. Mit tud a gép?
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

rezol

  • Vendég
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #58 Dátum: 2007.04.19 12:34:02 »
Nem az a bordó az, amit belinkeltem?

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
2007.06.30. Nyári találkozó, Tököli repülõtér
« Válasz #59 Dátum: 2007.04.19 13:18:28 »
hova linkelted be??