Mi a tapasztalatod a Szotyori utcásokkal?
Nekem Terdik szerelte az Arasz utcán. Nem igazán szeret bajlódni a beállítással. Nekem alapjáraton adott egy automata állítást, amire azt mondták durván 5-10%-on belül állít. Gondolkozok, hogy beszerzem a kábelt progi már van (Forwheel)
Tiszteletem Forwheel !
az én fejemben is már megfordult hogy beszerzek hozzá kábelt szoftvert, (egyébként rádiós jeladón keresztül csinált kapcsolatot az ECU és a laptop között), csak hát ugye gőzöm nincs a beállítás mikéntjéről, esetleg ha valaki tud valami gyors talpalót azt szívesen fogadnám
1:Beszerelés:
kicsit problémáztak a töltőcsonk elhelyezésével, mert először nem akartak besüllyeszteni a lökhárítóba, hanem egy külső konzollal akarták a lökhárítón kívülre tenni, de amikor pont ott voltam láttam, hogy egy OFF corsára is így rakták fel, és elég hányás kinézete volt. Így inkább a besüllyesztés mellé tettem le a voksomat, azért akarták külső konzollal felrakni mert az enyémen van vonóhorog, ami mélyen benyúl a lökhárító alá, és nem akartak bíbelődni vele.
+ fentebb írtam a gázinjektorok felfogatása
2:Programozás
a programozást szabó tamás csinálta szabad kézzel (nem bízik az automata beállításban). A programozás kicsit elhúzódott nekem, mert először nem kapott fordulatszám jelet a laptopja. Aztán meg további gond volt hogy ennél a motornál a benzinbekecsfedés a négy hengerre egyszerre történik, és gázzal is elsőre így akarta állítani, nah akkor állíta hangosan csattogtak a gáz injektorok (erről már fentebb), aztán átváltott inkább szekvenciálisra.
Egyébként a fent említett magas fordulat számon (leforgatás
) eltekintet problémától szépen megy, alapjárat is szép, és menet közben is szépen jár, gyorsításoknál nincsen torpanás, szóval ezzel a tartománnyal nincs probléma, amikor próbálgattam a rendszer terhelhetőségét (kicsi teljesítmény csökkenés érezhető)
viszont amikor nagy tempónál óra szerint 160 (forgalomtól elzárt körülmények között
) kitettem üresbe leállt a motor (gondolom a rövidke menet közbeni beállítás következménye), akkor egy kicsit beszartam, de utána benzinen már nem csinálta ugyanezt, sőt normál tempó mellett kitéve üresbe sem áll le gázon, de remélem minderre gyógyírt jelent egy rendes beállítás. Egy hónapon belül vissza akarok menni, hogy csinálják meg a műszakit, finomítsunk a beállításokon, és gázinjektor konzol pótolják.
egyébként nagyon megy a bolt, mert napi 2-3 átalakítást csinálnak, tehát azért csak van már tapasztalat, csak pont emiatt szerintem nem jut idő rendesen behangolni, meg kicsit hányaveti a munka (gázinjektorok rögzítése). Viszont legalább nem furkálták szét a motorteret.
Tehát így is eddig még elégedett vagyok a munkájukkal
Még egy fontos dolog: összekarmolászták a fényezést, ahogy behajoltak a motortérbe. Gondolom zippzáras felső volt rajtuk.
Le kell takartatni az autót velük, és felhívni a figyelmüket, hogy nehogy megtörténjen.
( nem volt rajtuk cipzáros felső= nincs karmolás
)
jah a 600x220 GZWM tartály állati magas, rendesen kilóg a padló síkjából, viszont legalább 39 litert beletankoltak (remélem nem csak az óra csalt Debrecen GázPont)
+ mankókereket keresek