Szerző Téma: Benzin-Gáz kettös üzem  (Megtekintve 318517 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #795 Dátum: 2012.03.14 19:06:39 »

De tapasztaltam, hogy friss toyota vásárlók azt gondolják, hogy ha toyota akkor nulla olajfogyi még idősen is.
nyilván ez a toyota nimbusz miatt van.



ami lehetseges is ha idoben van cserelve az olaj es oda van figyelve a kocsira....

kisse elment ez a tema... nem kell egymast bantani sracok, amugy sincs ertelme.

nekem elmeletileg hetfon szerelik be a gazt de most megint elbizonytalanodtam.legfokepp azert mert az alapjaratom ingadozik neha neha.. azt mondjak a gazuzemnel egybol kijonnek ezek a hibak.szerintetek?


lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #796 Dátum: 2012.03.14 19:11:44 »

... nem kell egymast bantani sracok, amugy sincs ertelme.

Mondom nem címezve írtam, inkább a jövőre vonatkozólag.

Én most szereltettem bele, 1.6-os motor 4AFE.
A lengyel AC STAG lett bele téve. Nekem gázzal egyenletesebben jár.
Ennek a lengyelnek a legjobb az elektronikája. A többiek már régóta nem fejlesztettek.
A párologtató az enyémben is zavoli zeta.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #797 Dátum: 2012.03.14 19:15:58 »
ehhez mit szoltok?

"Azt gondolom, a gázüzem a leggyilkosabb módszer valamennyi belsőégésű motor tönkretételéhez.
Van egy fórumtársunk, 1˙080˙000 km az autójában, ebből több mint 700˙000 km gázzal.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #798 Dátum: 2012.03.15 23:57:48 »
siraly :) ot legalabb nem birtak megszivatni a benzin araval. de a gaze is megy fel.ma lattam 258 ft-ert is.... :wacko: :eek: :cry:

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #799 Dátum: 2012.03.16 17:52:46 »
A fikázással én sem értek egyet. Személytelenül írom, nem címezve.
Ha indulat van, nem kell írni.
De tapasztaltam, hogy friss toyota vásárlók azt gondolják, hogy ha toyota akkor nulla olajfogyi még idősen is.
nyilván ez a toyota nimbusz miatt van.

Szerintem, ha egy Toyota motor megkapja a jó olajat és a jó szűrőket, meg a periódusok is be vannak tartva, akkor nem szabad ennie az olajat.
Persze ha bántják folyton és kitolódnak a periódusok, továbbá az olaj sem megfelelő, előfordulhat, hogy észrevehető az olajfogyi.

Ám meglátásom szerint az autó egy műszer, amire vigyázni kell, illetőleg mindent meg kell neki adni, amire szüksége van.

...mert ezt is meg lehet ölni :(



toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #800 Dátum: 2012.03.16 17:56:21 »
siraly :) ot legalabb nem birtak megszivatni a benzin araval. de a gaze is megy fel.ma lattam 258 ft-ert is.... :wacko: :eek: :cry:

Ne is mond, én is figyelgetem már, mert ahol eddig tankoltam, felszökött az ár 246-ra Grrr..
Horror, lassan elgondolkodom a CNG-n :)
toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #801 Dátum: 2012.03.16 19:25:57 »
Itt Debrecenben még 230-ért lehet kapni. De hát a benzin is felment 7 forintot.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #802 Dátum: 2012.03.16 23:18:02 »
igen most en is elgondolkodtam a cng-n.de alig van kut.raadasul az ugy tudom nem potkerekes ugye? marmint nem lehet a  potkerek helyere tenni? nagyon ki van ez talalva.mindenesetre furcsa h a gaz ara is ilyen mertekben megy fel.allitolag nincs szoros osszefugges a benzin es a gaz ara  kozott.vagy tevedek?nem annyira ertek hozza..... :no:

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #803 Dátum: 2012.03.17 10:41:56 »
igen most en is elgondolkodtam a cng-n.de alig van kut.raadasul az ugy tudom nem potkerekes ugye? marmint nem lehet a  potkerek helyere tenni? nagyon ki van ez talalva.mindenesetre furcsa h a gaz ara is ilyen mertekben megy fel.allitolag nincs szoros osszefugges a benzin es a gaz ara  kozott.vagy tevedek?nem annyira ertek hozza..... :no:

Az a fura, hogy az LPG egy melléktermék, amit sokáig "kidobtak", majd okos emberek rájöttek, hogy ez is lehet hajtóanyag.

Jó ötlet volt.

A MOL nagyhatalom, az diktál, azért drágul mindenhol az LPG, mert a MOL fokozatosan tolja az árat felfelé.

A CNG tartály nem megy (még) be pótkerék helyre.

Ahogy láttam eddig, 16-18 literes tartályokat tesznek be, ebből is 2-3 darabot.

Kút az elég kevés van, de ez is fejlődik, Pesten a Kőbányai úton van 1, Szegeden a központban, Debrecenben pedig a buszmegálló környékén.

Ám ahogy külföldön, úgy itthon is lassan el fog terjedni az otthoni tankolás.

Egy CNG kompresszor 6 kiló körül van, egy átalakítás 2 kiló, otthonról tankolni 60-80 Ft/ liter.

Azt hiszem, ilyesmiket olvastam a témáról.

Egyenlőre még nem ástam bele magam jobban, de érik ez a dolog, egyre jobban érik  :cool2: :hmmmm: :D :otlet:
toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #804 Dátum: 2012.03.17 22:53:56 »
Kétszer is tankoltam a Szentmihályi úton a kagylósnál, olyan "sokat" tett a tartályba, hogy 10,0-re jött ki a fogyi 8,5 helyett. Kerüljétek!!!
Prius 2 - a mosolygós autó.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #805 Dátum: 2012.03.18 20:41:04 »
Simán lehet, hogy csak erősebb a kompresszor, meg az időjárási körülmények (a tartály és a kocsi hőmérséklete) is befolyásolják. Vagyis simán lehet, hogy a következő fogyasztásod meg feltűnően alacsony lesz.

Szóval a fogyasztást így nem érdemes számolni. Csak az "átlagok átlagának átlaga" mond valamit, a konkrét értékek nem.

Coldplay

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 185
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #806 Dátum: 2012.03.18 21:08:48 »
jajj gyerekek most nagy bajban vagyok haromfele gazszerelotol 3 fele rendszer ajanlatot kaptam. egyik landirenzo mindenfele papirral muszakival flash lube-al 303k. masik szerelo lovato-t mond de nekem kell muszakira vinni 229k.esvan egy harmadik szerelomuhely ac stag 300-al szerelve 200k ajanlatot kaptam. nem tudom melyik rendszer lenne a legjobb,mert azt mondtak h a landi renzosok most kb egy evvel a beszereles utan igencsak visszajarnak mert hibas a rendszer.ill. meghibasodhat.meg azt is mondta az egyik csoka h a landi tul van reklamozva annyival nem jobb.jo lenne tudni h melyik rendszer tud tobbet a masiknal.melyik a jobb es miert.de ehhez en mar nem ertek.esetleg tudtok olyan emberket aki ert hozza es nem szerelo? ugy tunik mindenki mast mond.... vagy nem lohetek nagyon melle egyik szettel sem? szerintetek?

madmisi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #807 Dátum: 2012.03.21 09:32:54 »
Üdv!!!
Van valakinek tapasztalata Carina E (1.6, 4A-FE) "gázosítással" kapcsolatban??? Valószínüleg Landirenzo Super ECO rendszer kerül bele 2 hét múlva.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #808 Dátum: 2012.03.21 14:20:18 »
... Vagyis simán lehet, hogy a következő fogyasztásod meg feltűnően alacsony lesz.

Ha így lenne, én is arra gondoltam volna, hogy többet nyomtak bele. De minden más tankolásnál 8,5 a fogyi, kivéve, ha ott tankolok.
Szóval nem nagyobb sztem a nyomás, hanem a litert méri rosszul.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #809 Dátum: 2012.03.21 14:25:29 »
jajj gyerekek most nagy bajban vagyok haromfele gazszerelotol 3 fele rendszer ajanlatot kaptam. egyik landirenzo mindenfele papirral muszakival flash lube-al 303k. masik szerelo lovato-t mond de nekem kell muszakira vinni 229k.esvan egy harmadik szerelomuhely ac stag 300-al szerelve 200k ajanlatot kaptam. nem tudom melyik rendszer lenne a legjobb,mert azt mondtak h a landi renzosok most kb egy evvel a beszereles utan igencsak visszajarnak mert hibas a rendszer.ill. meghibasodhat.meg azt is mondta az egyik csoka h a landi tul van reklamozva annyival nem jobb.jo lenne tudni h melyik rendszer tud tobbet a masiknal.melyik a jobb es miert.de ehhez en mar nem ertek.esetleg tudtok olyan emberket aki ert hozza es nem szerelo? ugy tunik mindenki mast mond.... vagy nem lohetek nagyon melle egyik szettel sem? szerintetek?
"Fiatal" gázos vagyok, de előtte sokat olvasgattam róla.
Mindegyik szerelő azt fogja ajánlani, amit ő szerel.
Az AC STAGról tudom mondani ,hogy az elektronikája a legfejlettebb, a többiak régóta nem nyúltak hozzá. több és finomabb állítási lehetőséget enged. A lengyel csak az elektronikát gyártja, a párologtatót a többi gyártmánytól szerzi be, Így nekem az zavoli zeta.
A landiról azt mondták régebben nagyon jó volt, most egy kicsit elq*vultak. De lehet, hogy nem.
Sztem igazából mindegyik jó, az árat kell nézni.
Prius 2 - a mosolygós autó.