Hát igen vannak előnyök és hátrányok.
Köszönöm, hogy legalább valaki elismeri, nem kell feltétlenül valamit Isteníteni, lám-lám kis magyarszki fórumocskában egyből támadnak az emberkék hordákban, ha valaki mást gondol mint ők.
Egy dolgot azért kiemelnék, (mielőtt még bárki fikázásnak venné, nem az, csupán egy gondolat, mely mellett lehet elmenni, lehet bárminek hívni, és lehet illő módon arra reagálni, minden más a válaszadókat minősíti és nem engem)
a Prius I. a Toyota Corolla padlólemezére épült, hm... tehát az egyes verziót én nem Isteníteném.....
ha erőlködnék találnék olyan tapasztalatot, a neten már találtam is csak nem akarom itt kelteni a feszültséget, melyben bizony az első generációs autó nem éppen prémium minőségű belső anyagairól híres.
Nem gondolnám, hogy a Priusban lévő autómata váltó símán ki fog bírni 300-400e km-t meghibásodás nélkül.
Itt jön majd mit okoskodik ez a hülye, hiszen egy Toyota nem romlik el, hmm.... höhöhö mese habbal... hiszen sokan tudják nem sok kell ahhoz hogy egy VVTI-t szétcsesszünk, csupán 10w40-es olaj.... 3-4 évvel ezelőtt ezt ki gondolta volna....
Gázra meg megint szerintem fals az infó, mivel a Skodákat, megint csak tudomásom szerint nem a gyárban szerelik át, utólagosan alakítják őket, hiszen nem eleve gázmeghajtásra készülnek, mivel ugye benzines motor.
A minap találtam példát gyárilag gázos Toyota-ra megpróbálom belinkelni, persze-persze nem Corolla-ra gondoltam,ahol a kis 1,4-es amúgy is éppen elégé ki van hegyezve... pill megkeresem
Ja és hiába a gyári gázosítás akár, ha az elállítódó szelephézag miatt károsodni fognak a szelepek, szétégetett szelep ugye további károkat okoz.
Amúgy a legtöbb német átalakítóműhely is a fő probémát a szelepüllékben és a szelepek anyagában látja, mivel főként ezek kopnak meg a gázüzem során, ha nem megfelelő az anyagminőség, nyilván a Flashlube ezt kívánja meggátolni.
A "szegény" kifejezésre azért még kitérnék egy mondattal, ez itt egy fórum, és nem hirdetési felület, a fórumban való részvétel nem pénztárcához kötött, szánalmasnak tartom aki még idézőjellel is másokat illet holmi jelzőkkel, szerintem ez nem méltó egy klubhoz....
Amúgy meg régen túl vagyunk már azokon az időkön, mikor státuszszínbólumot jelentett az autó.... legalábbis számomra mindenképp, nem ettől lesz valaki jó ember.. ha lehetne kérni a későbbiekben ne nyomasson senki se ilyen jellegű megnyilvánulásokat.