Szerző Téma: Benzin-Gáz kettös üzem  (Megtekintve 318703 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #615 Dátum: 2011.09.22 20:53:28 »
Ne haragudj, de kicsit felületesen olvastad el amit írtam. Az 1.8-as Avensis - amit átalakíttattam gázossá - fut napi 220 km-t, és mivel általában ezzel megyünk hosszabb utakra, kímélni tudjuk a Priust. A hozzászólásod többi részére érdemben nem szeretnék reagálni, amíg ki nem próbálsz egyet huzamosabb ideig (értsd minimum 100 km). Addig elég annyi ide, hogy tényszerűen valótlan állításokat tartalmaz. /ha ez most így nagyképűen hangzik, megnyugtatlak nem az volt a cél, csak már rég meguntam a hadakozást olyanokkal, akik mindenféle tapasztalat nélkül mondanak ítéletet a hibridek felett/

Egyébként az én használatomban a két autó nagyjából ugyanannyi Ft-ot "égetne el" 100km-en, az Avensis kb. 8,5l gázt, a Prius pedig valamivel kevesebb mint 5l benzint.

A sportosságot pedig végképp nem tudom értelmezni mondjuk Avensis/Corolla és Prius vonatkozásban. Egyik sem sportos egy kicsit sem. Nekem spec. tökéletesen megfelelnek így.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #616 Dátum: 2011.09.22 22:26:18 »
Egy biztos akinek van rá 8 mikulása, ott már nem biztos, hogy fontos szempont a környezettudatosság, és hogy mennyi egy liter üzemanyag...
Szal szerintem a két dolog üti egymást, drága ár, alacsony fogyasztás.
Ez úgy hülyeség, ahogy van, már bocs!  :flowers:
A szegény ember környezet tudatos, a gazdag (ha egyáltalán a 8M-es autót vásárló embert annak lehet nevezni) meg kőbunkó pazarló és szórja a pénzt  :hmmmm: Fura gondolatmenet  :flowers:

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #617 Dátum: 2011.09.24 20:28:57 »
Bocsánat, nem akartam párhuzatom vonni  a szegény ember-gazdag ember irányvonal fele.

A tény ettől még mindig tény marad.

"2010. januárjában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók átlagos bruttó keresete 210 200 forint volt, ezen belül a vállalkozásoknál dolgozóké 213 800, a költségvetési szervezeteknél alkalmazásban állóké 204 600 forint volt – olvasható a KSH által kibocsátott elemzésben."

Szóval nekem ne állítsa senki sem, ha valaki akár hitelből, akár kp-ből új Priust vesz az átlagember, érdemes a hiteldoktorra vetni a Totalcar-on néhány pillantást.Az átlagembernek nem az a gondja, hogy miből tankolja a Prius-t, hanem mit tegyen, ha a hitelre vásárolt 6 éves autóját ellopják, vagy totálkárra töri, és a bank egy  összegben akarja a lóvét.
Elég csupán a magyarországi forgalomba helyezett autók átlagéletkorát nézni.

Mindezektől függetlenül fejet hajtok a japánok méltán népszerű Prius-a felett, a tény továbbra is áll, bár rendkívül strapabíróak az akujai, mégsem használ nekik,ha folyton folyvást lemerülnek, tehát nem hosszú távú használatra vannak kitalálva.A  130 meg azért nem állja meg a helyét, mert ha valaki átlagember felmegy a pályára az tapasztalhatja az átlag nem 130-val megy, hanem inkább beáll 140-150-re lévén innen büntetnek, hiszen 150 alatt csupán helyszíni bírság szabható csak ki, bár cáfoljon meg valaki, ha rosszul tudom.
Auris HSD TS 2015.12

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #618 Dátum: 2011.09.24 20:31:52 »
Bocsánat az offokért.......

Gázra visszatérve jelenleg úgy látom, inkább először megy bele a pajzs, utána meglátjuk....
Auris HSD TS 2015.12

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #619 Dátum: 2011.09.24 20:32:36 »
Rosszul tudod, na nem a sebességhatárt, hanem az összes többit.
Már ne is haragudj, de megint annyi hülyeséget hordtál össze amire már reagálni sem érdemes.  :flowers:

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #620 Dátum: 2011.09.25 13:02:48 »
Az átlagjövedelem annyi amennyi, azt, hogy az átlagember Prius-t vesz, vagy 1,4 Fabia-t, 1,4 Twinport Astra-t, esetleg 1,3 Suzuki-t, 1,4 Sandero-t...azt elég úgy eldönteni, ha az ember elmegy egy forgalmasabb napon egy nagy áruház parkolójába, és megnézi melyikből lát többet...
De elég, ha a használtauto.hu-n megnézzük melyikből van több, 1,6-os Corolla-ból,vagy 1,4-ből....
A sebességhatárok autópályán annyi amennyi, az hogy a honpolgárok mennyivel mennek, az megint csak tény....
Tény gyakorlati tapasztalatok nélkül elképzelhető, hogy az 1.8-as Prius-nál már nem gond az autópálya, de mikor felhoztam a dolgot, akkor még az 1.5-ösről írtam, az nem szereti....
Ezzel a vitát lezártam....
Térjünk vissza az autógázra, csak azt sajnálom, hogy túl kevés a tapasztalat, amit megosztanak velünk a userek....
Auris HSD TS 2015.12

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #621 Dátum: 2011.09.25 13:11:43 »
130 meg azért nem állja meg a helyét, mert ha valaki átlagember felmegy a pályára az tapasztalhatja az átlag nem 130-val megy, hanem inkább beáll 140-150-re lévén innen büntetnek, hiszen 150 alatt csupán helyszíni bírság szabható csak ki, bár cáfoljon meg valaki, ha rosszul tudom.
Azert nem allja meg a helyet a 130, mert manapsag az atlagember 110 korul poroszkal az autopalyan ;) Ceges autok zuznak mar csak 140-150 kozott.  ;) Meg en  :lol:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #622 Dátum: 2011.09.27 18:00:26 »
Az átlagjövedelem annyi amennyi, azt, hogy az átlagember Prius-t vesz, vagy 1,4 Fabia-t, 1,4 Twinport Astra-t, esetleg 1,3 Suzuki-t, 1,4 Sandero-t...azt elég úgy eldönteni, ha az ember elmegy egy forgalmasabb napon egy nagy áruház parkolójába, és megnézi melyikből lát többet...
De elég, ha a használtauto.hu-n megnézzük melyikből van több, 1,6-os Corolla-ból,vagy 1,4-ből....
A sebességhatárok autópályán annyi amennyi, az hogy a honpolgárok mennyivel mennek, az megint csak tény....
Tény gyakorlati tapasztalatok nélkül elképzelhető, hogy az 1.8-as Prius-nál már nem gond az autópálya, de mikor felhoztam a dolgot, akkor még az 1.5-ösről írtam, az nem szereti....
Ezzel a vitát lezártam....
Térjünk vissza az autógázra, csak azt sajnálom, hogy túl kevés a tapasztalat, amit megosztanak velünk a userek....


számold ki, hogy megéri-e, és hogy kel az a hely, amit a gázpalack elvesz hátul aztán kész. az átalakításra is szoktak garanciát vállalni. a gázos autó reális alternatívája egy dízelnek. sőt, talán jobb is, ha azt a pár kompromisszumot vállalni tudja az emberfia

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #623 Dátum: 2011.09.27 21:24:45 »
számold ki, hogy megéri-e, és hogy kel az a hely, amit a gázpalack elvesz hátul aztán kész. az átalakításra is szoktak garanciát vállalni. a gázos autó reális alternatívája egy dízelnek. sőt, talán jobb is, ha azt a pár kompromisszumot vállalni tudja az emberfia
Ezt azért nem osztom. Egyrészt a tartálynak nem 0 a térbeli kiterjedése, tehát a csomagtérjelentősen  kisebb lesz, másrészt a legtöbb mélygarázsból, parkolóházból ki vagy tiltva - hiába hülyeség, de ez van.
music     

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #624 Dátum: 2011.09.28 07:44:41 »
Ezt azért nem osztom. Egyrészt a tartálynak nem 0 a térbeli kiterjedése, tehát a csomagtérjelentősen  kisebb lesz, másrészt a legtöbb mélygarázsból, parkolóházból ki vagy tiltva - hiába hülyeség, de ez van.

Ezért kell a pótkeréktartály, ráadásul mivel minden rejtve van, "gusztusosabb" is. A pótkerék helyett meg defektjavító és készen is vagyunk. Valahol olvastam, hogy október elsejétől itthon is be lehet állni mélygarázsokba, nem csak Nyugat-Európában.

OFF

Amúgy ma olyannyira 150-nel téptek a honfitársak a pályán, hogy a határig összesen 1 azaz egy jármű előzött meg, egy motoros (óra szerint 130-cal megyek). :) Ok, reggel még a menedzserkék, miniszterek alszanak, de jól mutatja az átlag honpolgár sebességét (meg az árérzékenységét ugye).

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #625 Dátum: 2011.09.30 07:43:56 »
Az átlagjövedelem annyi amennyi, azt, hogy az átlagember Prius-t vesz, vagy 1,4 Fabia-t, 1,4 Twinport Astra-t, esetleg 1,3 Suzuki-t, 1,4 Sandero-t...azt elég úgy eldönteni, ha az ember elmegy egy forgalmasabb napon egy nagy áruház parkolójába, és megnézi melyikből lát többet...
De elég, ha a használtauto.hu-n megnézzük melyikből van több, 1,6-os Corolla-ból,vagy 1,4-ből....
A sebességhatárok autópályán annyi amennyi, az hogy a honpolgárok mennyivel mennek, az megint csak tény....
Tény gyakorlati tapasztalatok nélkül elképzelhető, hogy az 1.8-as Prius-nál már nem gond az autópálya, de mikor felhoztam a dolgot, akkor még az 1.5-ösről írtam, az nem szereti....
Ezzel a vitát lezártam....
Térjünk vissza az autógázra, csak azt sajnálom, hogy túl kevés a tapasztalat, amit megosztanak velünk a userek....


Sziasztok!

Én nem okoskodnék ebbe a témába bele, vannak itt sokat látott, tapasztalt emberek, akik tudják, mi a dörgés, szerintem fogadd el.

A gázos témáról:
Ne akard, hogy meggyőzzenek téged.
Döntsd el, mit akarsz itt ennyi a kérdés: 405 Ft / 205 Ft /liter

Amennyiben sokat mész az autóddal (értsd havi több mint 2000 km-t), akkor már érdemes bele rakatni.
Ha meg évi 10-12 e km-t mész, okafogyottá vált a beszélgetésünk :)


Amin jót derültem:
"azt sajnálom, hogy túl kevés a tapasztalat, amit megosztanak velünk a userek...."

Mit szeretnél, mit írjunk?

Momentán én leírtam a saját tapasztalataimat, átszerelés -kezdeti/közbeni nehézségek, =tökéletes működés 20 e km

Gondold végig, mivel tudunk téged segíteni, mire vagy igazán kíváncsi, ami miatt hezitálsz, írd le, aztán megpróbáljuk azokat a dolgokat helyretenni benned :)
toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra

vodi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
    • http://www.kehidafahaz.hu
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #626 Dátum: 2011.09.30 19:17:12 »
Sziasztok, 2 hete van benn a gáz kis hűséges kombiban és lenne egy kérdésem. A beszerelőműhelyben nem a szelepkenő adalékot hanem a sűrűbb szelephézag ellenőrzést preferálják, nekem is ezt javasolták. A kérdésem az hogy az én járgányom ha minden igaz nem hidrotőkés, tehát a sűrűbb ellenőrzés nem árthat. Toyota Corolla 1998.10 havi 1332 cm3 4e-fe E111 wagon. Jól tudom nem hidrotőkés ugye? Egyébként mekkora meló egy ilyen ellenőrzés egy ilyen verdán?
üdv

odi

Játék közben az erkölcsök őszintébben nyilatkoznak meg. (Quintiliamus)

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #627 Dátum: 2011.09.30 20:54:23 »
Arra céloztam,hogy van itt 3-4 ember aki írogat, ez számomra elég szűk kersztmetszet...
 :tt2:

A gáztartályos téma tényleg fölösleges beszéd, hiszen pótkeréktartály rulezz....
Gázos témában nem kell tanítani, lévén a családban már több mint 10 éve megy a LPG-s közlekedés, csak az autó változott.

Továbbá végigolvastam az egész témát, és ugye olvastam szegény fórumtársunk problémás esetét, ráadásul  máshol is olvastam hasonlót, igaz ettől ez még lehet egyedi eset...
Egy biztos, itt a fórumban nem látom azt a több száz vvti motoros corolla-t, amelyről a beszerelőműhelyek beszélnek....
Olyan tapasztalatot sem tudok sajnos olvasgatni, hogy mi a tapasztalat mondjuk 100ekm után, ezek számomra a beszédes dolgok, inkább mint az értelmetlen vitatkozás....
Az ár kicsit csalfa, a benzin 388, a gáz 225 körül van....plusz induláskor is fogyaszt egy kevés benzint, ezt is hozzá kell adni...

Nem megváltani akarom én a világot,de nem fogok azért csak úgy fejet hajtani mások előtt mert elmentek mondjuk 20ekm-t gázzal, majd ha 100e után vannak, talán akkor illene komoly tapasztalatokról beszélgetni. Persze ez csupán az én véleményem, más másként gondolkodik, ez egy szabad ország mindenkinek joga van hozzá.... :clap: [rohog]
Auris HSD TS 2015.12

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #628 Dátum: 2011.10.01 09:12:01 »
Egy biztos, itt a fórumban nem látom azt a több száz vvti motoros corolla-t, amelyről a beszerelőműhelyek beszélnek....
Hááát, ezen a fórumon van 8850 regisztrált tag, ennek 10%-a aktív. Ebbe nehéz, hogy beleessen az a több száz VVTi motoros gázos Corolla. ;)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re: Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #629 Dátum: 2011.10.02 12:44:53 »
Arra céloztam,hogy van itt 3-4 ember aki írogat, ez számomra elég szűk kersztmetszet...
 :tt2:

A gáztartályos téma tényleg fölösleges beszéd, hiszen pótkeréktartály rulezz....
Gázos témában nem kell tanítani, lévén a családban már több mint 10 éve megy a LPG-s közlekedés, csak az autó változott.

Továbbá végigolvastam az egész témát, és ugye olvastam szegény fórumtársunk problémás esetét, ráadásul  máshol is olvastam hasonlót, igaz ettől ez még lehet egyedi eset...
Egy biztos, itt a fórumban nem látom azt a több száz vvti motoros corolla-t, amelyről a beszerelőműhelyek beszélnek....
Olyan tapasztalatot sem tudok sajnos olvasgatni, hogy mi a tapasztalat mondjuk 100ekm után, ezek számomra a beszédes dolgok, inkább mint az értelmetlen vitatkozás....
Az ár kicsit csalfa, a benzin 388, a gáz 225 körül van....plusz induláskor is fogyaszt egy kevés benzint, ezt is hozzá kell adni...

Nem megváltani akarom én a világot,de nem fogok azért csak úgy fejet hajtani mások előtt mert elmentek mondjuk 20ekm-t gázzal, majd ha 100e után vannak, talán akkor illene komoly tapasztalatokról beszélgetni. Persze ez csupán az én véleményem, más másként gondolkodik, ez egy szabad ország mindenkinek joga van hozzá.... :clap: [rohog]

No comment!
toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra