Hm.. hát az az igazság, hogy egyenlőre nem győztetek meg fiúk, hogy gond nélküli a gázosodás, bár a benzin ára egyre borzasztóbb...
Viszont amit korábbi szamarás korszakomból tudok, még mindig sok a kontár, nem értek hozzá.
Mikor a Samárba belerakattuk, utána hallottam egy Fiat Bravo-ról, amit nem tudtak 15 liter alá vinni, persze Kecskeméten csinálta valami kontár műhely, érdekes Páhi-t mindenki dicsőíti, én is többek között....
A Peugeot Partner-ünkben már kb 15ekm óta van gáz, hm... gond nélkül nyomul gázzal, simán benzinnel indít minden leálláskor, és mégsem használ sokat, inkább a mutató magától vánszorog a nulla irányába, ugyanis a francia az a megtett útból számolja az üzemanyagszintet, durva... mindig csippant,pedig simán van még benne jócskán....
Nincs olyan, hogy szaggat, meg dadog, meg hogy felmorog, hm... ezek elég fura dolgok, mondjuk a mienk állandóan garázsban áll, így nem hidegből indul, amúgy meg kérdezem én, aki rövid távra használja, az nem tudta előtte, hogy a gázos egy ideig benzinnel megy?
A mienknél 30 fok, 1500-as fordulat és 1 perc, ez a három dolog aminek meg kell felelni, és a 30 fok a reduktorra érvényes......
A Flash lube-ról meg szintén nem értem elektrónikust senki nem rakat, csak manuálisan csepegtetőt?
Hm... majd felhívom őket, meg majd próbálok beszélni a Kecsói gázossal ,mármint van egy piros amit szoktam látni, de eddig igen-igen kétesélyes a dolog, azért szívesen megnézném a feketét, milyen gázzal.
Az a durva, hogy ha valakinek a rendszer beszarik sose írja pedig nézette a szelephézagot 10k-ként, ja és még egy én úgy vallom, hogy olajcsere évente, vagy 10k-ként és nem több, ja és csak 0w30, eddig 5w40 és 5w30 volt benne, miután én 0w30-val kezdtem nem vettem észre semmit a motoron, csupán a Toyo-nál jegyezték meg hogy nagyon szépen jár ez a motor.