Bocsánat, de az általad leírt motor még a régi szíjhajtásos ha nem tévedek.
Pontosan ezzel van a baj, hogy az új VVTI-knek nem tudni mikor lesz szelepbajuk, ha az ember gázzal jár,hiába a Flashlube, sajnos...
Mindenki beszél minden félét, egy biztos, még nem olvastam senkit se aki elment volna vele 100e km-t úgy, hogy közben nem lett volna vele gondja, igazából ha gond is volt a szelepbeégések miatt, az ugye normál esetben nem szabad féltengely cseréhez és sok más marhasághoz vezetni.
Nem egyértelmű a dolog, a beszerelő műhely úgyis azt mondja, hogy nem lesz gond.
Az is biztos, hogy ha 0w30 van benne, és a fordulat max 4000-ig van tornázva, illetve először 5e-ként, majd 10e-nél mindig ellenőrizve van a szelephézag, és közben állandóan használva van a flashlube, akkor valszeg megelőzhető a probléma.
Az a baj,hogy biztosat senki sem állít, mivel ugye ez már a spórmotor,amiben épp annyi anyag van, amennyi kell....
Épp amúgy most aktuális lehetett volna a dolog nálam, lévén Molnáréknál 180-ért beleraknák a koriba, de egyenlőre inkább infót gyűjtenék.
Sajna az átlag corollás még azt se tudja, hogyan gyilkolja szét a motort a 10w40, így baromira nehéz objektív infót kicsikarni a végfelhasználókból.....
Na mindegy majd próbálok beszélni a kecskeméti 1,4 vvti-s corollával, addig is a tél az infoszerzéssel tellik.
Azért elgondolkodtató,hiszen a 180e az viszonylag gyorsan megtérülhet, ha feltételezzük hogy a benyából eszik mondjuk szerényen 6-ot, mint enyém, gázból tegyük fel 6,7-et és akkor reális voltam, az ugye annyi mint 8Ft/km...
Átlagos dízel fogyasztás mellett ugye a dízel kb 18Ft jelenlegi állapotok mellett.....