Senki nem jár erre, aki akár csak gondolkodott volna egy ilyen átalakításon? Na mindegy, én azért csak irogatok itt magamban
Mondjuk ahogy néztem, elég sok fórumozónak viszonylag új autója van, azoknak meg már nemigen éri meg (kb. 300k megtérülési ideje több mint 50e km lenne, és csak utána lenne olcsóbb).
De a 2000 előtti kocsikba általában max. 160k összegért berakják az egészet, nagyjából 25e km alatt visszajön az ára, és minden további 25ezren újra és újra megspórolunk ugyanannyit...
Legnagyobb hátránya a hely, amit a tartály elfoglal (általában a csomagtérből), de ez pl. sedannál szerintem nem olyan vészes, mint egy LB vagy HB esetén a variálhatóság elvesztése. Erre ugyan kitalálták a pótkeréktartályt, de az egyrészt kicsi, másrészt akkor meg a pótkereket kell folyton a csomagtartóban hurcolni
De ha ezzel az egy hibával együtt tud élni az ember, nagyon sokat spórolhat vele, ráadásul még a környezetet is kíméli