Úgy soha nem állt meg az autó, hogy ott maradtam volna valahol az út szélén. Egyszer felforrt a vize, de kiderült, hogy azért, mert az előző olajcserénél a szerszámmal sikerült egy kis lyukat ütni a hűtőn és elfolyt a víz nagy része. Így is csak akkor, amikor hosszú autópályás száguldás után egy nagy dugó jött és araszoltunk egy fél órán át. Később beforrasztottam a lyukat, utána semmi gondja nem volt.
Egyszer leállt, amikor kifogyott a gáz és visszakapcsoltam benzinre, mintha benzin se lett volna benne. Már majdnem segítséget hívtam, amikor megmozgattam a benzint elzáró relén a sarukat, és az egyik laza volt. Utána beindult és semmi gond
A legjobban a futóműveket sikerült leamortizálnom, ugyanis építkeztünk, és nem egyszer 6-800 kilós terheléssel zötyögtem a földúton a házhoz (gyárilag kb. 450kg a max). Amikor aztán az egyik első rugó eltört egy ilyen úton, akkor a szervizben szembesültem vele, hogy szinte a komplett futómű cserére szorul. Szerencsére ekkor már a finisben járt a házunk, úgyhogy az új futóművet már nem zúztam szét ilyen aljas módon
A piszkos gázzal kapcsolatos szívásomat már korábban leírtam, de ahhoz a Toyotának egyébként sem volt emmi köze.
Tulajdonképpen ennyi volt, ebből is látszik, hogy elég megbízható jószág volt. Ráadásul sokak szerint (szerintem is) a rugózásában a legjobb kompromisszumot találták meg a stabilitás és a komfort között ebben a kategóriában. Ha most árulnám, ezek után biztos mindenki meg akarná venni
:twisted: