Szerző Téma: Benzin-Gáz kettös üzem  (Megtekintve 315733 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #90 Dátum: 2004.08.24 13:54:57 »
Hát nem keveset raktál bele ! A gázt te rakattad be igaz ? Sokat utaztatok vele, vagy hogy jött össze ez a sok km ? AZért gondolom nem hagyott cserben egyszer se, vagy romlott el valami komolyabb rajta ? Miket kellett rajta csináltatni ?
Bocs a sok kérdésért !   :roll:

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #91 Dátum: 2004.08.24 14:23:29 »
Idézetet írta: "S.Zola"
Hát nem keveset raktál bele ! A gázt te rakattad be igaz ? Sokat utaztatok vele, vagy hogy jött össze ez a sok km ? AZért gondolom nem hagyott cserben egyszer se, vagy romlott el valami komolyabb rajta ? Miket kellett rajta csináltatni ?
Bocs a sok kérdésért !   :roll:


Sokat tudnék mesélni, de a legtöbbet talán azzal mondom, hogy a következő autóm is corolla lett :)
Este, ha lesz időm, irok részleteket.
Ja, a gázt én rakattam bele 140ezer körül, azóta kb. négyszer behozta az árát  :lol:

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #92 Dátum: 2004.08.24 14:28:05 »
Akkor várom a mesét !! :lol:
Japánautó-mániás vagyok :D

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #93 Dátum: 2004.08.24 21:03:27 »
Úgy soha nem állt meg az autó, hogy ott maradtam volna valahol az út szélén. Egyszer felforrt a vize, de kiderült, hogy azért, mert az előző olajcserénél a szerszámmal sikerült egy kis lyukat ütni a hűtőn és elfolyt a víz nagy része. Így is csak akkor, amikor hosszú autópályás száguldás után egy nagy dugó jött és araszoltunk egy fél órán át. Később beforrasztottam a lyukat, utána semmi gondja nem volt.
Egyszer leállt, amikor kifogyott a gáz és visszakapcsoltam benzinre, mintha benzin se lett volna benne. Már majdnem segítséget hívtam, amikor megmozgattam a benzint elzáró relén a sarukat, és az egyik laza volt. Utána beindult és semmi gond :)
A legjobban a futóműveket sikerült leamortizálnom, ugyanis építkeztünk, és nem egyszer 6-800 kilós terheléssel zötyögtem a földúton a házhoz (gyárilag kb. 450kg a max). Amikor aztán az egyik első rugó eltört egy ilyen úton, akkor a szervizben szembesültem vele, hogy szinte a komplett futómű cserére szorul. Szerencsére ekkor már a finisben járt a házunk, úgyhogy az új futóművet már nem zúztam szét ilyen aljas módon :)
A piszkos gázzal kapcsolatos szívásomat már korábban leírtam, de ahhoz a Toyotának egyébként sem volt emmi köze.
Tulajdonképpen ennyi volt, ebből is látszik, hogy elég megbízható jószág volt. Ráadásul sokak szerint (szerintem is) a rugózásában a legjobb kompromisszumot találták meg a stabilitás és a komfort között ebben a kategóriában. Ha most árulnám, ezek után biztos mindenki meg akarná venni  :lol:  :twisted:

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #94 Dátum: 2004.08.24 21:47:26 »
Mennyibe került az új futómű ? Horror összeg volt ?

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #95 Dátum: 2004.08.24 21:50:20 »
Idézetet írta: "S.Zola"
Mennyibe került az új futómű ? Horror összeg volt ?


Ha jól emlékszem, 200 pénz körül lett volna, de a párom lealkudta 170-re :)
Ez az, ami egy ilyen idős autónál már nem érvényesithető az eladáskor. Az vigasztal, hogy azért még másfél évet én is használtam az újat  :lol:

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #96 Dátum: 2004.08.24 22:21:11 »
Idézetet írta: "xeri"
Idézetet írta: "S.Zola"
Mennyibe került az új futómű ? Horror összeg volt ?


Ha jól emlékszem, 200 pénz körül lett volna, de a párom lealkudta 170-re :)
Ez az, ami egy ilyen idős autónál már nem érvényesithető az eladáskor. Az vigasztal, hogy azért még másfél évet én is használtam az újat  :lol:

Hát nem semmi összeg  :pal2: . Mindent ki kellett cserélni ?
De motorikusan semmi gondja nem volt, igaz ?

Wartburg311

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #97 Dátum: 2004.08.25 08:01:04 »
Idézetet írta: "xeri"

Nem lenne rossz, de nekem kicsit alacsonynak tűnik a 2000-es fordulat, ahol vált. Gyakorlatilag az első gázadás után átkapcsol, és elég gyakran le is áll rögtön, talán mert még hideg a motor. Bár a következő beinditás után (ami elvileg már gázzal történik) nem áll le többet, de azért az alapjáratot meg fogom nézetni az ezres szervizen.


Xeri!

Az átváltási fordulatszámot lehet programozni, nekem is alacsony volt mikor próbakörre mentünk aztán állított rajta a srác, így most 2800-fölé kell pörgetnem, hogy váltson. Így teljesen ok.  

Végül is hol csinálták az átalakítást? Gyöngyösön? Képeket mikor kapunk? Tudom telhetetlen vagyok! :-)
-----------------------------------------
'97 Corolla Wagon 1.3 Xli benzin/gáz

Szabolcs

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #98 Dátum: 2004.08.25 08:06:28 »
Idézetet írta: "Wartburg311"
Idézetet írta: "xeri"

Nem lenne rossz, de nekem kicsit alacsonynak tűnik a 2000-es fordulat, ahol vált. Gyakorlatilag az első gázadás után átkapcsol, és elég gyakran le is áll rögtön, talán mert még hideg a motor. Bár a következő beinditás után (ami elvileg már gázzal történik) nem áll le többet, de azért az alapjáratot meg fogom nézetni az ezres szervizen.


Xeri!

Az átváltási fordulatszámot lehet programozni, nekem is alacsony volt mikor próbakörre mentünk aztán állított rajta a srác, így most 2800-fölé kell pörgetnem, hogy váltson. Így teljesen ok.  

Végül is hol csinálták az átalakítást? Gyöngyösön? Képeket mikor kapunk? Tudom telhetetlen vagyok! :-)


Tudom, hogy lehet állítani, csak nem gondoltam, hogy ilyen kevés lesz. Gyöngyösön csinálták és nemsokára megyek ezres beállításra, akkor átprogramoztatom. Mindjárt csinálok képeket, de feltenni csak délután lesz időm. Ja, és kamerával csinálom, úgyhogy nem lesznek olyan szép nagyok, mint a tieid  :)

Wartburg311

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #99 Dátum: 2004.08.25 08:07:49 »
Xeri!

Neked van légmennyiségmérőd?
-----------------------------------------
'97 Corolla Wagon 1.3 Xli benzin/gáz

Szabolcs

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #100 Dátum: 2004.08.25 13:32:23 »
Idézetet írta: "Wartburg311"
Xeri!

Neked van légmennyiségmérőd?


Ebben az autóban nincs, legalábbis nem tudok róla. Az a párom kocsija, amiről irtam. Három évvel fiatalabb és vvti-motoros.

Wartburg311

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #101 Dátum: 2004.08.25 14:07:30 »
Akkor jó! Már kezdtem furcsálni a dolgot!
-----------------------------------------
'97 Corolla Wagon 1.3 Xli benzin/gáz

Szabolcs

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #102 Dátum: 2004.08.25 22:59:14 »
Na, itten vannak a képek: http://kep.tar.hu/xeri/index.phtml?aid=27630595
A minőségért elnézést kérek, de csak ez van :)

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #103 Dátum: 2004.08.26 11:34:19 »
Idézetet írta: "xeri"
Na, itten vannak a képek: http://kep.tar.hu/xeri/index.phtml?aid=27630595
A minőségért elnézést kérek, de csak ez van :)


Ez hány literes tartály ?

Wartburg311

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #104 Dátum: 2004.08.26 11:52:36 »
Köszönjük a képeket!

Nekem teccik!  :D
-----------------------------------------
'97 Corolla Wagon 1.3 Xli benzin/gáz

Szabolcs