Igen valóban lehet némi olajfogyasztás, de ez csupán lehetőség...az viszont tény, anno a Toyota túlzott olajfogyasztás miatt cserélt korábban blokkokat, igaz nem most....
Egy biztos, sajnos olyan világot élünk ahol mindenki ügyeskedni akar, nyerészkedni, több pénzt keresni, ha ez úgy megy, hogy drágábbnak mondjuk az olcsó olajat, akkor úgy....tisztelet a kivételnek, vagy megszakítjuk a menetet, és menettömítővel beragasztjuk a leeresztő csavart....ilyen is van márkaszervizben. Vagy csak nem cseréljük ki az olajszűrőt és az olajat, miközben kiszámlázunk 60eFt-ot olajcserére....az a szomorú igazság, hogy ez még napjainkban is működik.
Nem véletlenül vagyok én is szkeptikus, bár még minimum két olajcserém szervizes, csupán bízni tudok, és hinni az emberi szónak. De már az felveti a kérdést, mikor a márkaszerviz nem az autónak legjobbat ajánlja.
Amúgy ide vág, de a 80% városi üzem extrém használatnak számít, ott még akár indokolt lehet minimum 10e-ként az olajcsere. Baromi sok hideg indítás, nem optimális állapot, hosszú távon a kipufogógáz visszavezetésnek hála, szívóoldalon szépen szűkülhet a keresztmetszet.
Egyszer próbáltam egy 1.6 125 lovas Corolla-t....egész jól ment, bár az a hatodik nagyon kéne bele...