juj, nagyon szigorú vagy ![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Magyarországon lóerőben gondolkodunk, kw-t nem nagyon tudjuk helyi értéken kezelni.. egyből elkezdjük átszámolni.. erre vagyunk ráállva,
így még szép, hogy erről ír... emellett ha a német szaksajtóban kw -s ábrák vannak, akkor mit tegyen ![atolel :hug:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/06_atolel.gif)
én ebben semmi problémát nem látok....
Bakker, nem mond már, hogy neked mindegy, hogy 71LE-t, vagy 71KW-t írnak egy motor teljesítményére.
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
Végülis, csak 1,37x-ese az egyik a mársiknak...
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
De ez részletkérdés. Ott van a cikkben - az egyébként - lényeg, hogy egy-egy ábra alapján megítélni két autó dinamikáját lehetetlen, mert nem ismerjük hozzá a pontos váltóáttételezést, fokozatkiosztást.
Ahogy korábban írtam, az Auris 1,2T-ben rendkívül hosszú fokozatot vannak. Mind (1-2. kivétel). Hosszabb az Avensisénél. Így hiába a turbó motor, nem fog úgy menni, pláne akkor nem, ha sietni akar vele az ember, hirtelen kilőni egy kamion mögül. Kényelmes, stresszmentes vezetéshez, utazáshoz való, lehetőleg nem túl hosszú távokra.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Egy C52-es váltóval (E12 1,6 benzin) valszeg menne, mint a mérgezett egér.