Nekem az első generációs Aurisom van.
Az is kapoot hideget-meleget a műszerfal miatt, hogy kopogós gagyi, meg milyen kapcsolók már, meg az ormány.
Hat éves a kocsi, 70e van benne, ma pont ugyanolyan a műszerfala, mint amikor kihoztam a szalonból. Nekem ez fontosabb, mint hogy kellemes legyen tapizni. (nem, nem minden autónak ugyanolyan a műszerfala 6 év után, pl nekem volt golf-om is, az sokkal jobban kopott)
Ma kissé túl van lihegve az a dolog, hogy például milyen anyagból van az a kapcsoló, amivel a külső tükröket lehet állítani.. én 6 éve egyszer beállítottam és azóta hozzá sem értem ahhoz a kapcsolóhoz. Mondhattam volna a fényszóróállító bizgentyűt is.
Én két dolgot használok sokat, a kormányt meg a váltót, azok bőrből vannak.
Amúgy meg a Toyota sosem a minőségi betereivel hódított.
Inkább azzal, hogy a műszerfal olyan marad sokáig, amilyennek megálmondták.
Nem mellesleg viszonylag olcsón előállítható, amivel lehet faragni az áron.
Mert lehet, hogy egy VII-es Golf csodapenge autó, de ki is kell perkálni érte másfél millával többet. Ettől kellemes puha lesz a műszerfal, meg lesz még egy két szebb dolog, ami látszik.
Oké, oké, a hibrid Auris is drága, nade ugye nem gondoljuk, hogy a hibrid kivitelnek külön gyártanak majd másféle műszerfalat... Azért alapvetően nem a hibridből fogy a sok, nem arra kell optimalizálni.