:!: :!: :!: :!: :!:
HOPPÁ!!! :mivan:
Auris menetpróba: http://www.channel4.com/4car/di/toyota/auris/5074/1
Na , hát vannak itt érdekes infók ...
1 : "While the Japanese-speaking Auris doesn't get (...) manual boxes...(...)...the CVT box that's standard in Japan" - döbbenet , tehát ott a kocsit nem is csinálják kézi váltóval , csak fokozatmentes automatával
... viszont Európában ez lesz : "...five- and six-speed manuals for Euro duty, plus a MultiMode box with
paddle shifters." - vagyis öt- és hatsebességes kézi váltók , ezt ugye eddig is tudtuk , nyilván az erõsebbekben lesz a hatgangos , szerintem az 1.6-osban meg a 2.0 és 2.2 dízelekben ; az viszont megintcsak új infó , hogy eszerint az MMT váltós darabokban a váltó kapcsolható lesz a kormány mellé (mögé?) szerelt billentyûkkel is - ez jó
!
2 : "...the
new petrol 1.6 Dual VVT-i..." - azaz az 1.6-os benzines nem pusztán erõsebb lesz - ez egy új motor , amiben kettõs VVT-i vezérlés lesz !
3 : "...It stands
shorter in length, taller and usefully wider than the outgoing Corolla hatch..." - tehát az Auris magasabb és szélesebb lesz az E12-esnél - viszont nemhogy nem lesz hosszabb , de épp ellenkezõleg : rövidebb lesz
4 : "...it's based off an
all-new platform..." - vagyis a nagyon hasonló külsõ méretek ellenére , az autó egy teljesen új padlóvázat kapott , vagyis nem egy E12-es upgrade csupán
!
Ezek bizony nagyon jó hírek !
Ami pedig magát az autót illeti : hát egyre jobban tetszik - a belsõ különösen , fülig ért a szám mikor fölfedeztem hogy a középkonzol "lebeg" (mint a Volvonál) - ez igen , végre egy eredeti ötlet , kis merészség :10: ... ezt a belsõt nagyon-nagyon eltalálták
!!!