Szavazás

Lecserélnéd a jelenlegi Corollád Aurisra?

Igen
40 (28.4%)
Nem
60 (42.6%)
Nem corollám van, de bevállalnám
24 (17%)
nemkéne, nekem kicsi; jobb, erõsebb kocsim van
17 (12.1%)

Összes szavazó: 133

Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45

Szerző Téma: AURIS - általános topik  (Megtekintve 1230186 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6780 Dátum: 2017.09.29 21:44:53 »
Szerintem töltsd le a hasznalati utmutatot, most fejbôl nem tom a linket, de valamelyik hozzászólás is hozta, és majd az abban látható ábrák alapján beazonosítod, mert más a kijelzô/menübeosztás.

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6781 Dátum: 2017.10.01 09:52:02 »
Ha még facelift előtti, abban a régi fejegység van, ami ha jól tudom nem érintős, hanem gombos. Nagy előny, hogy az ilyen fejegységeket lassan gombokért lehet venni az e-bay-en.
Touch 2 érintős verzió facelift Auris-ba enyhén használtan kb 120e--ft
Hahu-n szemmel észrevehető a különbség a facelift előtti és utáni modellek között.
Nagyon vigyáznék nehogy pörgetett órájút vegyél....legutóbb két francia Prius-ról hallottam, még a trailerezés előtt megtekerték mindkettőt...
Toyota-sok azt mondják, nem nagyon használják kint a digitális szervízkönyvet, nyilván ennek egyértelmű okai vannak...
Én is pályáztam egy Touch 2-re, de mióta a fórumtársak többsége görbülő szájjal beszél a navi képességeiről, elment a kedvem az egésztől....a hátsó kamera hiányzik, de sebaj majd megveszem 50e ft-ért egy pár év múlva.
Kérdés mennyi van a gépben, elég sok 100e km-t meghaladót látni mostanában a hahu-n.
Népitéletben olvastam egyet egyről melyben a vásárláskor ha  jól emlékszem 170ekm volt, azóta talán egy évet ment, és semmi baja.
Nem tudom, hogy a facelift előtti verzió mennyire tűnhet lomhának, az enyém elégé dinamikus, nincs baj a gyorsítással....még mostanában is olvasok olyanokat, hogy a Prius lomha.....mármint a 3-as.....hm..kissé nem érteni, mert az enyémben mintha a 3-as technikája lenne, és nem mondanám lomhának, persze lábfüggő...
Ha esetleg 17-es kerekekkel jön azokat érdemes kisebbekre cserélni fél litert mondanak a szépség kárára....teli van a net eladó Toyota 17-es alu kerekekkel..... behozott Prius-ok és Auris-ok használt termékei....
Auris HSD TS 2015.12

pecsivsk

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6782 Dátum: 2017.10.04 12:25:56 »
Ha még facelift előtti, abban a régi fejegység van, ami ha jól tudom nem érintős, hanem gombos. Nagy előny, hogy az ilyen fejegységeket lassan gombokért lehet venni az e-bay-en.
Touch 2 érintős verzió facelift Auris-ba enyhén használtan kb 120e--ft
Hahu-n szemmel észrevehető a különbség a facelift előtti és utáni modellek között.
Nagyon vigyáznék nehogy pörgetett órájút vegyél....legutóbb két francia Prius-ról hallottam, még a trailerezés előtt megtekerték mindkettőt...
Toyota-sok azt mondják, nem nagyon használják kint a digitális szervízkönyvet, nyilván ennek egyértelmű okai vannak...
Én is pályáztam egy Touch 2-re, de mióta a fórumtársak többsége görbülő szájjal beszél a navi képességeiről, elment a kedvem az egésztől....a hátsó kamera hiányzik, de sebaj majd megveszem 50e ft-ért egy pár év múlva.
Kérdés mennyi van a gépben, elég sok 100e km-t meghaladót látni mostanában a hahu-n.
Népitéletben olvastam egyet egyről melyben a vásárláskor ha  jól emlékszem 170ekm volt, azóta talán egy évet ment, és semmi baja.
Nem tudom, hogy a facelift előtti verzió mennyire tűnhet lomhának, az enyém elégé dinamikus, nincs baj a gyorsítással....még mostanában is olvasok olyanokat, hogy a Prius lomha.....mármint a 3-as.....hm..kissé nem érteni, mert az enyémben mintha a 3-as technikája lenne, és nem mondanám lomhának, persze lábfüggő...
Ha esetleg 17-es kerekekkel jön azokat érdemes kisebbekre cserélni fél litert mondanak a szépség kárára....teli van a net eladó Toyota 17-es alu kerekekkel..... behozott Prius-ok és Auris-ok használt termékei....

Szia,
ez aukciós kocsi, teljesen lecsekkolt, semmi trükk nem lehet vele. 57000 Km van benne.......:)) 17-es kerekek vannak hozzá mivel fullos, de az tetszik, én nem megyek rá a fogyasztásra, fontosabb a megbízhatóság :)

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6783 Dátum: 2017.10.04 13:15:01 »
Sziasztok!

Gyors körkérdés. Adott egy 1.6-os Auris benzines és nagyjából 60e KM, 2007-es. Lassan fél éve, hogy elkezdte kijelezni a motor hibakód lámpát a műszerfalon és azóta értekeztem pár emberrel, szerelővel mi lehet a gond. A ketyere kiírta hogy a 3-as hengernél van valami gyújtás gond. A hibakód sajnos most nincs előttem. Volt aki trafó cserét javasolt ( Toyota szerelő barátom ) és volt aki benzinhez STP tisztító adalék és meghajtás a pályán ( Toyota flotta üzemeltető ) . Tény van hogy a gyerek miatt a suliba járáshoz nem megy akár egy KM-t sem az autó többet. Ergo nem jó neki a rövid táv. Az utolsó megoldást válaszottam, kiütöttem a hibakódot , majd tisztító folyadék a 98-as friss benzinhez. Egész jól elvolt akár 2 hónapig is, aztán újra kezdte.
Ami engem érdekelne, hogy volt e már valakinek ilyen jellegű hibája és mi volt a megoldás. Jelenleg az autó gondolom vész üzemmódban ketyeg, ég a sárga kontroll lámpa és rángat és nem is megy rendesen.
szóval tapasztalatokat szívesen fogadok :) 
van már vagy 2 garnitúra gyertyám is de szerszám híján még nem cseréltem
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6784 Dátum: 2017.10.04 13:46:12 »
Nekem volt ilyen hibám. Hibakód P0352 volt, gyújtótrafót kellett cserélni, az autó akkor 6 éves volt és kb 70e km-t futott. (2008-as gyártás)
A trafó árára már nem emlékszem, de gyári került bele nem olcsón és rögtön 4 új gyertya, szintén nem volt olcsó. (irídiumos)
Ezek után én az irídiumos gyertyával sem fogok 60e km-nél többet menni, inkább előbb kicseréltetem, de legalábbis ellenőriztetem.
Most megnéztem Bárdi-ban 42e Ft a Denso gyújtótrafó, azt hiszem, hogy a gyárit is a Denso szállítja.

Lehet, hogy a gyújtótrafó hibát be lehet úgy is határolni, ha kettőt felcserél az ember (ehhez szerintem csak csavarhúzó kell), de felelősséget nem vállalok érte. Ekkor a hibakódnak változnia kell, másik hengerszámnál lesz a hiba. Az én esetemben a P0352 esetében talán a 2 jelentette a 2. hengert.
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.04 13:50:20 írta xpet »

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6785 Dátum: 2017.10.18 19:36:28 »
Srácok.

Első szervíz mibe fáj az Auris - on
15000 km- egy év


Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről


micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6786 Dátum: 2017.10.18 20:04:53 »
Srácok.

Első szervíz mibe fáj az Auris - on
15000 km- egy év


Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről



Rossz esetbe a zsebedben. Jó esetben a máséban.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6787 Dátum: 2017.10.18 22:44:48 »
Srácok.

Első szervíz mibe fáj az Auris - on
15000 km- egy év


Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről
Felhívod a szervizt, ahova viszed és megmondják.
Kis szerviz, olaj és szűrők, nem lesz drága.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6788 Dátum: 2017.10.19 03:35:51 »
Első szervíz mibe fáj az Auris - on
15000 km- egy év
- 0,5 óra munkadíj
- olajszűrő + csavar alátét
- 0W20-as olaj

Márkaszervíz 8000+ Ft/ l áron adja a Toyota olajat, és szeretnek rosszabb viszkozitásút beletenni. Érdemesebb bevinni (számlával). A Toyota -Denso szűrőt is aránytalanul drágán mérik ( kb. Mann listaár), de azon nem szabad spórolni, ráadásul ebben az esetben az eredeti Toyota valóban jobb.
Az alátét ziccer a szervíznek.
Időszakos szervízt a szektorsemlegesség miatt bárhol lehet végezni ahol bizonyítható a szakértelem és a gyári technológia betartása ( megfelelő képzettség esetén akár otthon is).
Érdemesebb a márkaszervízben végeztetni, mert a gyári garancia érvényesítéséhez nem kell semmit bizonyítani, és általában később is előnyös a km óra állás rögzítése a Toyota rendszerében.
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.19 03:37:50 írta Agyarka »

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6789 Dátum: 2017.10.19 07:49:02 »
Srácok.

Első szervíz mibe fáj az Auris - on
15000 km- egy év


Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről
Márkaszervizben:
Kisszerviz 15ekm-enként 25 eFt
Nagyszerviz 50-60 eFt

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6790 Dátum: 2017.10.19 08:12:07 »
Márkaszervíz 8000+ Ft/ l áron adja a Toyota olajat, és szeretnek rosszabb viszkozitásút beletenni.
Nekem 5000ft/liter alatt volt mikor vettem rátöltögetéshez plusz 1 literest. Kétszer ment bele eddig Toyota olaj, idén már Liqui Molly-t viszek, mert a Toyotától kb. 4000km után elég rezonáns lesz a motor. A különbség 3000rpm felett érezhető igazán.  Nem tudom hogy mennyire árt a motornak, de gondolom nem a legjobb. Ilyesmire gondoltál gyengébb viszkozitás alatt?

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6791 Dátum: 2017.10.19 09:45:58 »
Márkaszervizben:
Kisszerviz 15ekm-enként 25 eFt
Nagyszerviz 50-60 eFt

Köszi

Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről


Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6792 Dátum: 2017.10.19 10:59:57 »
Nekem 5000ft/liter alatt volt mikor vettem rátöltögetéshez plusz 1 literest.
Lehet nem ugyanolyan olajról beszélünk?
A 0W20-as TGMO 8000+, az 5W30 as olcsóbb.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6793 Dátum: 2017.10.19 11:12:09 »
Márkaszervizben:
Kisszerviz 15ekm-enként 25 eFt
Nagyszerviz 50-60 eFt
4+ akcióban, 5W30 olajjal. 1 éves autó nem fér bele a 4+ ba, ahogyan az 5W30 sem optimális egy HSD be.
Durván számolva inkább 10ezer ( munkadíj + szűrő + alátét) és ehhez jön még az olaj.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6794 Dátum: 2017.10.19 11:52:24 »
Márkaszervizben:
Kisszerviz 15ekm-enként 25 eFt
Nagyszerviz 50-60 eFt
Azért ennek sokkal nagyobb a szórása.