Felhasználónév: Jelszó:

Szavazás

Lecserélnéd a jelenlegi Corollád Aurisra?

Igen
40 (28.4%)
Nem
60 (42.6%)
Nem corollám van, de bevállalnám
24 (17%)
nemkéne, nekem kicsi; jobb, erõsebb kocsim van
17 (12.1%)

Összes szavazó: 129

Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45

Szerző Téma: AURIS - általános topik  (Megtekintve 632800 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
  • Autó: Mazda CX-7 2.2CD 2010
AURIS - általános topik
« Válasz #45 Dátum: 2006.10.31 22:15:47 »
Idézetet írta: "Sey"
Én nemmel szavaztam, bár tetszik elsõ látásra. De, majd ha lesz Auris Verso.... :mrgreen:

Én is nemmel szavaztam. Nekem is elsõ pillantásra kicsit a mostani Yarisra emlékeztet. Egyetértek Sey-jel: nem kizárt, hogy késõbb megjelenik a mai Corolla Verso utódaként az Auris Verso. Azt majd akkor megtekintjük... :nagymosoly: A képek alapján egyébként a vezetõ helyét kissé szûknek találom. A mûszerfal viszont tetszik. Az MP3 (+WMA) lejátszós rádió már nagyon idõszerû. Kár, hogy a mostani Corollákból és Versokból még hiányzik.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
AURIS - általános topik
« Válasz #46 Dátum: 2006.10.31 22:47:40 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Hát azért javaslom nézz utána , hogy hányféle változatban lehet megrendelni pl. az általad említett német piacon egy Golfot , és hányfélében egy Corollát . Föltéve ha van rá energiád meg türelmed .

A lõtéri döglött kutyát nem érdekli, hány verziót gyártanak a Golfból. A konfigurátorba belenéztem, abban annyi verzió volt, amit írtam. Elég lassan mûködött Firefox alatt, így nem is veszõdtem vele.
Corollából viszont egyáltalán nem olyan szûk a választék, mint ahogy sugallod, és a felszereltségek sem csak csomagban, csak bizonyos színekhez kaphatók..


Hát öregem . Most akkor erre megint írjam , hogy tény hogy többféle Golf van mint Corolla ? Nem írom mert bizisten nem akarlak bosszantani , meg már tényleg minden hülyeségbe belemászunk majdhogynem a vita kedvéért  :wink: ... a Toyota egyik kulcseszköze mindig is a precízen a fõ igényekre szabott , nem túl bõ modellválaszték volt , némely piacokon ez kevésbé , másokon fokozottan érvényes , de alapigazságként mindenképp megáll . Igen , ma bõvebb a választék mint régebben , de továbbra sem veszi figyelembe a nem-mainstream igényeket . A Golfhoz pl. van hatféle benzines és ötféle dízel motor , na mindegy , hagyjuk ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
AURIS - általános topik
« Válasz #47 Dátum: 2006.10.31 23:37:16 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Honda ? Civichez összvissz 3 motor ? Ez nem a legjobb példa ...


Nem vagyok nagy Hondás, de aszem van 1,4 1,8 és Type-S szintén 1,8-as de erõsebb verzióba, és ugye a csúcson a 2literes Type-R, de ha nem vesszük a csúcsmotort, akkor is legalább van egy 140lovas normális benzinmotor...


Idézet
de a Mazda 3 motorválasztéka sem jobb , mint a Corolláé .

Ezt gondolom Te se gondolod komolyan, megfogom nézni, de ha jól emlékszem van 1.4-1.6, egy 2literes 150lovas, és az MPS a 2.3turbóval, valahogy így kell kinézni egy motorkínálatnak... :roll:

Idézet
Egyébként pedig a Toyota ugye a világon a legnyereségesebb autógyártó , és ez baromira nem véletlen . Nem mondom hogy csak ennek tudható be , de jelentõs részben ennek IS .


Ez továbbra is hidegen hagy... :wink:
De amúgy ez nekem mint végfelhasználónak miért is jó... :figyellek:  
Nincs bõség zavara, nem kell a választással bajlódni... :?:  :)

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
AURIS - általános topik
« Válasz #48 Dátum: 2006.11.01 07:48:11 »
Nagyon is fogyni fog az Auris a marketing lecsap majd az emberekre, sok olyan ember lesz aki a régi corollát betolja csak azért , hogy birtokolja majd az újat. Nagyon kevesen gondolkoznak így, mint itt a fórumon az ésszerûség a vásálók 60 %-ból  hiányzik és trendi az új.
zegény vagyok

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9790
  • Autó: IS200 Sportcross
AURIS - általános topik
« Válasz #49 Dátum: 2006.11.01 10:21:11 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "fekosz"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Kgabe"
vajon az Auris hozza-e majd az 5 csillagot a Euro-NCAP teszten?

Biztosan fogja  :kacsint:  Ha az új Yaris hozta, az Auris is fogja.


Buta és egyben költõi kérdés:
Hány lufival hozta az új Yaris? :)  :nagymosoly:


Gondolom , a maximális lehetséges számmal . És ? A többiek is azzal hozzák . De a csillagok kiosztásánál korántsem csak ez számít , a légzsák nem sokat ér ha a karosszéria összegyûrõdik (lásd régi Swift , például) . Tehát a sok csillaghoz jól megtervezett , biztonságos karosszéria is kell .

A pontos válasz:
http://www.euroncap.com/images/results/superminis/car_246_2005/Toyota%20Yaris%20Datasheet%202.pdf
Igen, max lufiszámmal végezték a mérést.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
AURIS - általános topik
« Válasz #50 Dátum: 2006.11.01 10:35:12 »
Idézetet írta: "gyulagy"
Nagyon is fogyni fog az Auris a marketing lecsap majd az emberekre, sok olyan ember lesz aki a régi corollát betolja csak azért , hogy birtokolja majd az újat. Nagyon kevesen gondolkoznak így, mint itt a fórumon az ésszerûség a vásálók 60 %-ból  hiányzik és trendi az új.

Ha jól látom, friss autód van. Miért vettél újat?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9790
  • Autó: IS200 Sportcross
AURIS - általános topik
« Válasz #51 Dátum: 2006.11.01 10:35:44 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"

Honda ? Civichez összvissz 3 motor ? Ez nem a legjobb példa ...


Nem vagyok nagy Hondás, de aszem van 1,4 1,8 és Type-S szintén 1,8-as de erõsebb verzióba, és ugye a csúcson a 2literes Type-R, de ha nem vesszük a csúcsmotort, akkor is legalább van egy 140lovas normális benzinmotor...


Idézet
de a Mazda 3 motorválasztéka sem jobb , mint a Corolláé .

Ezt gondolom Te se gondolod komolyan, megfogom nézni, de ha jól emlékszem van 1.4-1.6, egy 2literes 150lovas, és az MPS a 2.3turbóval, valahogy így kell kinézni egy motorkínálatnak... :roll:

Idézet
Egyébként pedig a Toyota ugye a világon a legnyereségesebb autógyártó , és ez baromira nem véletlen . Nem mondom hogy csak ennek tudható be , de jelentõs részben ennek IS .


Ez továbbra is hidegen hagy... :wink:
De amúgy ez nekem mint végfelhasználónak miért is jó... :figyellek:  
Nincs bõség zavara, nem kell a választással bajlódni... :?:  :)

A Hondánál a Type-S tudtommal csak az 1.8-asssal szerelt 3 ajtóst jelenti (140le), a Type-R pedig 201 (:D) lovas lesz.
Mazda 3: tulképpen Toyotánál is volt hasonló motorcsomag: 1.4, 1.6, 1.8 vvtl-i, 1.8 compressor (csak ezt hozzánk nem hozták), a Mazda pedig hozza az MPS-t (mondjuk jut Mo-nak kb 5 db belõle az idén :()
De pl Golf: 1.4 (75le) 1.4 TSI(170le) 1.6 (100le) 1.6 FSI(115le) 2.0 FSI(150le) 2.0 GTI (200le) 2.0 GTI jubileumi modell (220le?) R32 (250le) dízel: 1.9 SDI (cca65le) 1.9 TDI (90le, 105le, 130le?) 2.0 TDI (140 és 170le) Ez 14 féle motor, ami nagyszerû, de ha belegondoltok, akkor ez egy 1200-1500kg közötti öntömegû autó motorválasztéka 65 és 250le között. MINEK?!?!?
Ugye nem kell utánaszámolni, hogy melyik a több? Japán v. európai?
Gabe 254.

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
AURIS - általános topik
« Válasz #52 Dátum: 2006.11.01 11:06:13 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"


Igen , a Toyota abban profi , hogy miként lehet minél nyereségesebben gyártani . A többi pedig bizony kezdõ kispályás e téren , fõleg a nagy modellválasztékot kínáló németek . Xopnak is miatta , aminek a vevõk isszák meg a levét , mert ez a kulcsa pl. a VW viszonylagos drágaságának és emelletti aránylag rossz megbízhatóságának is - egy legyártott Golf átlagosan jóval többe kerül a VW-nek , mint egy Corolla a Toyotának . A Toyota úgy ügyeskedik , hogy a fõ igényeket lefedje egy minél kisebb modell-spektrummal . Ez a magyarázata az igen kevéssé testre szabható , csomag-kötött felszereltségeknek , és a kis színválasztéknak is .


Akkor -hogy ne németet mondjak- :hmm:  pl a Mazda, Honda is megbízhatatlan, sz*r autókat gyárt... :roll:  

Õk miért tudják megcsinálni, hogy van egy minimálmotor, egy átlagos, egy sportos (vagy kettõ :wink: ) és egy ultrabrutál...
Ebben nem értek egyet, ez szimplán skót, pardon :arrow: költségkímélõ hozzáállás, az e11 is harmatos volt a kétszemélyes motorparkjával, hála az égnek az e12-be már véletlenül beleesett a vvtli, de egy 2007-es modellt két benzinmotorral kihozni, hát ne haragudj, egy logenbájrönónál még elmegy...bár már ott is kihoztak egy "sportos" 1.6-ost... :szemforgat:


Mondjuk a Honda Civic benzines motorpalettája kifejezetten sz*r.  
1,4 / 85 LE ??? Ez mondjuk vicces 15 mp-s gyorsulás.
1,8 / 140 LE : Ez király, de keveseknek kell 140 lóerõ benzinbõl.

Hol vannak már az 1.5-os DOHC VTi-k, amik a maguk 110 lóerejükkel prímán vitték a kasztnit? Japánban, mi??

Az E12-ben jó az 1.4, de az Auris vagy 150 kg-mmal nehezebb lesz. Ott már vékony. Olyan lesz, mint most egy E12, ha hárman ülnek benne.
D: 212

gyulagy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
AURIS - általános topik
« Válasz #53 Dátum: 2006.11.01 11:49:15 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "gyulagy"
Nagyon is fogyni fog az Auris a marketing lecsap majd az emberekre, sok olyan ember lesz aki a régi corollát betolja csak azért , hogy birtokolja majd az újat. Nagyon kevesen gondolkoznak így, mint itt a fórumon az ésszerûség a vásálók 60 %-ból  hiányzik és trendi az új.

Ha jól látom, friss autód van. Miért vettél újat?

Mert sokkal kedvezõbb volt a konstrukció így és a használtakkal nagyon megjártam.És szerintem ésszerû döntés  volt 3.4-ért 0 km autót venni. Azt hittem ,hogy nem lesz vele gondom de sajnos ez nem így lett.
zegény vagyok

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
AURIS - általános topik
« Válasz #54 Dátum: 2006.11.01 13:44:12 »
Idézetet írta: "gyulagy"
Nagyon is fogyni fog az Auris a marketing lecsap majd az emberekre, sok olyan ember lesz aki a régi corollát betolja csak azért , hogy birtokolja majd az újat. Nagyon kevesen gondolkoznak így, mint itt a fórumon az ésszerûség a vásálók 60 %-ból  hiányzik és trendi az új.


Nem véletlenül adtam el most a kocsim ( pedig a másik jó fél év mulva lesz csak) , megjelenik az Auris, azonnal esik 15-20% - ot az elõzõ generáció ára.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
AURIS - általános topik
« Válasz #55 Dátum: 2006.11.01 14:50:45 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Palaczk"

Honda ? Civichez összvissz 3 motor ? Ez nem a legjobb példa ...


Nem vagyok nagy Hondás, de aszem van 1,4 1,8 és Type-S szintén 1,8-as de erõsebb verzióba, és ugye a csúcson a 2literes Type-R, de ha nem vesszük a csúcsmotort, akkor is legalább van egy 140lovas normális benzinmotor...


Idézet
de a Mazda 3 motorválasztéka sem jobb , mint a Corolláé .

Ezt gondolom Te se gondolod komolyan, megfogom nézni, de ha jól emlékszem van 1.4-1.6, egy 2literes 150lovas, és az MPS a 2.3turbóval, valahogy így kell kinézni egy motorkínálatnak... :roll:

Idézet
Egyébként pedig a Toyota ugye a világon a legnyereségesebb autógyártó , és ez baromira nem véletlen . Nem mondom hogy csak ennek tudható be , de jelentõs részben ennek IS .


Ez továbbra is hidegen hagy... :wink:
De amúgy ez nekem mint végfelhasználónak miért is jó... :figyellek:  
Nincs bõség zavara, nem kell a választással bajlódni... :?:  :)


A Civichez jelenleg , ismétlem , kétféle benzinmotor van (közülük az egyik vicc kategória) , és egyféle dízel . MAJD lesz egy egy negyedik , a Type-R .

Mazda 3 : 4 féle benzines , 2 féle dízel .

Hogy miért jó neked , mint végfelhasználónak az , amit a Toyota csinál ? Mert ez a fõ oka annak , hogy képesek igen megbízható autókat gyártani , normális áron .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
AURIS - általános topik
« Válasz #56 Dátum: 2006.11.01 16:17:11 »
Idézetet írta: "czsiga"


Mondjuk a Honda Civic benzines motorpalettája kifejezetten sz*r.  
1,4 / 85 LE ??? Ez mondjuk vicces 15 mp-s gyorsulás.
1,8 / 140 LE : Ez király, de keveseknek kell 140 lóerõ benzinbõl.


Hát, ha a Sziviké sz*r akkor a Corolla e11/e12, Auris-é mi?????? :roll:
Nem védeni akarom a Hondát, de az Auris se lesz egy villám az 1.4es vvti-vel, az 1.6 meg pont arra lesz jó hogy semmire...
Akkor már ésszerûbbnek tartom azt a "keveseknek kellõ" 140lovas benzinest...  (nekem pl. tökéletes volna)
Amúgy a Toyota nem véletlen nem rakta be az e12-be az 1.8vvtit, dobhatták volna kukába az összes 1.6-os Corollát...

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
AURIS - általános topik
« Válasz #57 Dátum: 2006.11.01 16:33:26 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "czsiga"


Mondjuk a Honda Civic benzines motorpalettája kifejezetten sz*r.  
1,4 / 85 LE ??? Ez mondjuk vicces 15 mp-s gyorsulás.
1,8 / 140 LE : Ez király, de keveseknek kell 140 lóerõ benzinbõl.


Hát, ha a Sziviké sz*r akkor a Corolla e11/e12, Auris-é mi?????? :roll:
Nem védeni akarom a Hondát, de az Auris se lesz egy villám az 1.4es vvti-vel, az 1.6 meg pont arra lesz jó hogy semmire...
Akkor már ésszerûbbnek tartom azt a "keveseknek kellõ" 140lovas benzinest...  (nekem pl. tökéletes volna)
Amúgy a Toyota nem véletlen nem rakta be az e12-be az 1.8vvtit, dobhatták volna kukába az összes 1.6-os Corollát...


Nekem is kellene az a 140LE, de ez az újfajta teljesítményadó, kissé elvette a kedvemet tõle. De majd egyszer úgyis lesz nekem olyan!!  :nagymosoly: Sõt!

Nem tudom, hogy ki találja ki a motor-leosztást, de hogy itt büntet az 1.4 / 1.6 az biztos. Miért nem lehet a japán 1.5 / 1.8 mintát követni?

Ja, azt olvastátok, hogy a japán Toyota vásárlók átlagéletkora 60 év? HVG-ben volt. Õrület. Nyugdíjas autónk van, mi???  :nagymosoly:
D: 212

Peti

  • Vendég
AURIS - általános topik
« Válasz #58 Dátum: 2006.11.01 17:12:39 »
Idézetet írta: "czsiga"


Ja, azt olvastátok, hogy a japán Toyota vásárlók átlagéletkora 60 év? HVG-ben volt. Õrület. Nyugdíjas autónk van, mi???  :nagymosoly:


Hát a 60 "kicsit" sztem túlzás (még ott is)...
De tény ami tény: ha látok egy Toyotát, nagyvalószínûséggel egy 40/50-es, nyugis papa/nagypapa vezeti, ez az arány négyzetesen növekszik minél nagyobb a Toyota... :nagymosoly:

Yarisba sok fiatalt látni, Aygo-t hála az égnek keveset látok, de pl. Corollába már keresni kell a fiatalabb arcokat, úgyhogy van benne valami... :hmm:

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
AURIS - általános topik
« Válasz #59 Dátum: 2006.11.01 18:23:00 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "czsiga"


Ja, azt olvastátok, hogy a japán Toyota vásárlók átlagéletkora 60 év? HVG-ben volt. Õrület. Nyugdíjas autónk van, mi???  :nagymosoly:


Hát a 60 "kicsit" sztem túlzás (még ott is)...
De tény ami tény: ha látok egy Toyotát, nagyvalószínûséggel egy 40/50-es, nyugis papa/nagypapa vezeti, ez az arány négyzetesen növekszik minél nagyobb a Toyota... :nagymosoly:

Yarisba sok fiatalt látni, Aygo-t hála az égnek keveset látok, de pl. Corollába már keresni kell a fiatalabb arcokat, úgyhogy van benne valami... :hmm:


Hát lassan Neked is bot kell... :rohog:  :kacsint:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!