Nézzétek meg a toyota honlapon az új reklámfilmet! Egész jó szerintem, ha már nem találták meg a Corolla új riválisát:
"A Corollának eddig nem találtunk igazi riválist, ezért készítettünk egyet. Íme az Auris, a Corolla hagyományok büszke követõje és egyben úttörõje. A kategória egyik legtágasabb és legbiztonságosabb utasterében kifinomult elegancia uralkodik, amit a szenvedélyt sugárzó, ívelt középkonzol tesz igazán egyedivé. Vezetésre csábítanak az új Toyota motorjai is, például az új 1,6 literes VVT-i benzines, vagy a csaknem 180 lóerõs D-4D dízel."
A rivális szöveg maradt, de legalább a jelmondat új: Több tér az élethez, több tér a vételhez! :nagymosoly:
Az elõzõ témához visszatérve, a filléreskedésrõl többször is szó esett itt a fórumon: mennyit lehet pl. spórolni azzal, hogy a dízel Aurisok popsijára nem teszik ki a D4D felíratot?! :hmm: egy közgazdász szerint biztos sokat, a marketinges nem tudom mit szólt hozzá! :mivan: A kulcs kérdés pedig buta hozzáállás egy presztízs márkánál...