Elhiszem, szerintem ebben te tájékozottabb vagy.
Sajnos, Magyarország elég kis piac ahhoz, hogy a világ legnagyobb autógyártója pont ezt a piacot vegye figyelembe, még európai szinten is.
De Magyarországon amúgy is csökkennek az autóeladások úgy általában is, nem?
Én egyébként kicsit csodálkozom az Auris fogadtatásán, tényleg az lehet a helyzet, hogy többet vártak az emberek. Megdöbbentõ számomra, hogy milyen tesztek születnek. Például ami a motort illeti, ez talán a legjobb 1.6-os szívómotor, ami most a piacon van, erõs, nyomatékos, alul is húz, felül meg megy, mint a veszedelem. 124 paci, pedig csak 1.6-os. Amikor autópályán 120-nál kicsit rálépek, mert ki akarok menni a kamion mögül és jönnek a belsõben, úgy megy fel 160-ra, hogy csak nézek. A lámpánál sem szoktam épp lemaradni. Miközben más kocsikban a 105 lóerõs motorokra simán azt írják, hogy bõven megfelelõ (lásd a totalcaron az új lancer tesztet). A mazda 3-asra is szokták írni, hogy micsoda sportos, csak épp az 1.6-os motorja messze nem hozza ugyanezt a teljesítményt - aztán mégis egekig magasztalják.
Bár talán az is hiba lehet, hogy sok helyen az újságírói tesztautó MMT váltós volt, ami jócskán levesz a teljesítménybõl. Meg persze az, hogy egy újságírónak a 3ezres bömös után ez persze gyengének tûnik, de talán nem azzal kellene hasonlítani...
Azt hiszem, talán a külsõ formáját nem találták el annyira.