Azért ez erős. Honnan kéne tudnia egy vizsgaállomásnak, hogy nem kölcsönalkatrészekkel rendbehozott gépet tolnak oda? És azt, hogy az utána következő mondjuk 18-ik hónapban milyen állapotban lesz az autó? Azt gondolom, akkor lehetne vizsgaállomást elmarasztalni, ha bizonyíthatóan vacak állapotban lévő autót engedtek át.
Jóhiszemű vagy
... és/vagy nem látsz bele ebbe a kérdésbe.
Mert csakugyan: szinte bármilyen fost le lehet vizsgáztatni. Ha épp nincs teljesen a szétesés határán, nem tátonganak a küszöbjén öklömnyi lyukak, és van rajta némi fék, akkor levizsgázik. Csak pénz kérdése. És nem is túl sok pénzé ám. Max 35-40-ért szinte nincs az az ótvar, amit át ne nyomnának a vizsgán.
És hogy mikor kéne elmarasztalni a vizsgaállomást? Hát mondjuk, mikor megfognak egy kocsit, 2 hetes friss vizsgával, komolyan korrodált kasztnival, xar lengéscsillapítókkal, olajat csurgató motorral, füstöt okádó kipufogóval.
-------------------
Közben meg, a KF vizsgaállomáson, a tiptop, 8 éves, 80 ezret futott Avensisünket az utólag beszerelt, nem szabványos DRL miatt nem voltak hajlandók átengedni
... na, EZ a kettősség (is) a gáz
!