Nem olvastam vissza a témában, csak ezt az oldalt futottam át, de nem értem, hogy miért kell ezt ilyen véresen komolyan venni.
Egyrészről van az elmélet, másrészről meg a gyakorlat. Úgy tűnik, hogy ebben az esetben ez a kettő nem esik teljesen egybe.
Nem vagyok dízelpárti, benzines autóim voltak, vannak. Most van két dízel is használatban, nagyobb távokhoz szerintem jobban passzol a karakterisztikája. Városban a benzines a kényelmesebb, ez tény. Lámpától gyorsuláshoz is a benzines viszi a pálmát. Országúton és pályán előzéshez viszont a (turbo)dízel jelentős előnyben van. Nem kell váltogatni, nem kell szétpörgetni, hogy menjen.
És továbbra is felhívnám a figyelmet a 2.0TDi és az 1.8T közötti gyakorlati különbségre, pedig hát az utóbbi sem szégyenkezik kraft-ügyileg.
De volt alkalmam gyakorlatban megtapasztalni az 1.4 VVTi és 1.4 D4D Corollákat, hosszabb távokon is.