Az 1,4 és 1,6 között igen jelentõs a különbség, ugyanis azonos az áttételezés, az 1,4 4200- nál van nyomatékmaximuma, az 1,6-3800-nál, és laposabb a nyomatékgörbéje, így nemcsak jobban gyorsul, hanem sokkal rugalmasabb, és jobban autózható.
A Gázolajosnak viszont sokkal jobb a hatásfoka, vaygis egységnyi üzemanyagból tõbb energiát tud a kerekekre juttatni.
-hobbyautónak egy feltöltõs benzines ( Supra 3,0 Turbo
)
-hosszútávra kis dízel, ha sokat kell elõzgetni, nagyobb dízel.
-Ha 3 éve nem az õsöreg 90 lovas 2,0 dízelt adják a corollához, akkor bizony eszembe nem jutott volna bezinest venni; évi 33 000 km az eddigi 3,5 év átlaga, bizony elviseltem volna, ha a 7,8 -as nagyátlag helyett 6,5 - körül megáll!!!
- Azt meg továbbra sem értem, hogy a kombihoz, vagy a sedanhoz miért nem lehet 2,0 dízelt rendelni, pedig azzal nagyon kellemes gép lenne!