Az A2-es kapcsán amúgy kavarcnak van igaza, hogy ronda, merthát sztem ez lett a veszte. Az Audi terveihez képest baromi keveset adtak el. A TDI-nél pedig tényleg igaz, ha mûkszik, akkor nagyon keveset kér. Ha meg nem mûkszik, akkor nagyon sokat. És továbbra sem kellene.
Hát igen, elég csúnyácska. A másik dolog az úttartás. Egy ilyen magas építésû autóban azért félnék egy picit. Tudom, ott az elektronyika, meg a Rényszarvas teszt, de ott a fizika is. Magasabb súlypont, könnyebb borulás. :kacsint:
Az A2-esnek nincs az átlagnál magasabban a súlypontja , mert ami nehéz benne , az alacsonyan van . Csak maga a karosszéria magas , az meg alumínium . Én vezettem már amúgy , de jóbarátomék tapasztalata is az vele , hogy az autó hegyi szerpentineken is döbbenetesen stabil (meg lehet amúgy nézni , hogy mennyire kívül vannak a kerekei , milyen széles a nyomtávja) . A kis fogyasztásának amúgy a valóban rendkívül jó légellenállás mellett a kis tömeg is a magyarázata - az autó dízel motorral mindössze egy tonnát nyom .
Ez a kocsi amúgy abba bukott bele , hogy túl igényes konstrukció . Csak méretre kisautó (mármint kívül , mert belül bazi nagy) , a technikai megoldások , a ráfordított fejlesztési költség , a felhasznált anyagok stb. szempontjából viszont nem - így aztán ár tekintetében sem lett az . Ez okozta a vesztét - mert amúgy aki megismerkedik vele közelebbrõl , rájön , milyen zseniális mérnöki munka az a kocsi . Egyébként erre a típusra NEM érvényes az utóbbi idõk VW/Audi modelljeinek a gyenge megbízhatósága - épp ellenkezõleg , az átlagnál megbízhatóbb .