E örõõ! E örö é bodottá!
:nagymosoly: :pofa:
Szóval elkezdõdött az alvázvédõ projekt, egyelõre elég rosszul kezdõdött nekem a projekt, mert a melegvizes sterimóhoz gázolaj kell na már most én kannával próbáltam megoldani mindezt, közben gázolajos lett a cipõm, telefonom is sikerrel és már csak hogy teljes legyen az öröm a pénztárcám is gázolajfürdõt vett :pofa:. Ezenkivül a tegnap vett Hammerite festék is elõkerült a kocsiban, s sajnos az idióta kanyartempóimnak köszönhetõen szépen ki is repedt a hamerite festékesdoboz, s egy pici festék kifojt a szõnyegre, de hálistennek inkább egy mûanyag zacskóra ment a festék nagyrésze. Szóval öröm a köbön és a jókedv a munkához elõállt.
Aztán hálistennek B.C. mester is megérkezett a tett szinhelyére.
Egy kb 5 m hosszú rámpát feldobtunk egy platós ifa oldalára hogy én a rámpára felálva szépen hozzáférjek a carinka alvázához. Örömmel konstatáltuk hogy sehol egy rozsdafolt vagy akárcsak egy rozsdakezdemény az alvázat tekintve (de a fékdob stb. ellenben azért rozsdás) tehát az alja ilyen szempontból teljesen ok :pofa: viszont B.C. mesterrel (akinek köszönöm eddigi szives és szakszerû, lelkiismeretes, profi segitségét :magasztal:) nem tudtuk eldönteni hogy most az autó alján vmi féle olajsár vagy vmi viaszréteg helyezkedett e el. Ahogy tudtam brigéciolal lekenegettem, és a forró vizes sterimó is szépen dolgozta le a kütyüt, de tapintásra inkább vmi viaszos akármire hajazott mint olajsárra vagy vmi hasonló. Kérdés azt szerintetek próbáljam meg mindenáron lepuccantsam a kislányról?
Szépen az összes kerékjárati müanyagelem el lett távolitva (ez is inkább B.C. mesternek köszönhetõ, mint az én kézügyességemnek(adjatok egy számitógépet bármi baja van megoldom, ésszerû határok között, de az autószerelés számomra magasabb egységd)) A kerékjáratok is teljesen ki lettek pucolva, viszont szomorúság hogy 1 db lengéscsillapitó porvédõ gumiharangra lesz szükségem, mert a balhátsó biza kuka, (szóval remélem holnap tudok esetleg beszerezni egy ilyet és a hétvégén megpróbálunk erre is sort keriteni).
Szóval egyelõre kb itt járunk, egyébként B.C. mester sok sok apró eltérést figyelt meg az én elsõszériás ja és az õ utsószériás angol carinája között. De ezt majd õ szerintem a Carina topciban taglalni fogja.
Egyenlõre ennyi, holnap reggelre megérkezik Keri mester pestiából és az õ carinkáját is széjjelkapjuk. Tessenek imádkozni, hogy ne essen az esõ és gyorsan száradhasson a kocsi, mert az övével holnap végezni is szeretnénk. Szóval megfeszitett melóban lesz részünk. Holnap már ha minden igaz már fotókkal is dokumentáljuk a melót.