Szerző Téma: Toyota Tsusho  (Megtekintve 160304 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #240 Dátum: 2016.08.09 12:22:26 »
Ajánlani tudom a  Gyáli úton lévő Tsusho szervizt.
Eddig jó tapasztalataim voltak velük kapcsolatban.
Fery

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #241 Dátum: 2016.08.27 23:25:01 »
Visszaolvasva a fórum bejegyzéseket, 2012 Szept. 1.-én csukták be a kaput a Szállás utcában. Már csak a Gyáli úton lévő Tsusho szalon létezik.
Hogy most mi működik a szalon helyén nem tudom, régen jártam arrafelé. Mindenesetre a google maps 2014 júniusi felvételén a kereskedés helyén egy taxik fóliázásával foglalkozó cég tevékenykedett.

Kb 2 hónapja jártam arra, üresen áll, néhány elszáradt virággal a kirakatban.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #242 Dátum: 2018.08.14 18:16:47 »
Ma bementem, mert egy, a honlapjukon szereplő autót szerettem volna megnézni, és nem szolgáltak ki... szóval nem ajánlott kereskedő!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #243 Dátum: 2018.08.15 08:41:45 »
Ma bementem, mert egy, a honlapjukon szereplő autót szerettem volna megnézni, és nem szolgáltak ki... szóval nem ajánlott kereskedő!
Az mit jelent, hogy "nem szolgáltak ki" ?
Nem válaszoltak kérdésedre? Nem akarták megmutatni az autót?
Fery

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #244 Dátum: 2018.08.15 13:21:03 »
Az mit jelent, hogy "nem szolgáltak ki" ?
Nem válaszoltak kérdésedre? Nem akarták megmutatni az autót?
Az esetről itt a teljes komment.
Itt meg a cég reakciójának összefoglalása.
Lehet nem ez a fő profiljuk és lehet hogy "csak" az ügyfél elégedettség növelésére árulnak használtautót is.  Viszont az nem világos, hogy az ügyfél idejének elpazarlása mennyiben növeli az általuk kitűzött ügyfél elégedettségi célt. Ha egy Toyotásértékesítő kolléga egyébként is bent volt és megkapta a fizetését, akkor érthetetlen hogy miért nem érdekük, hogy ez a dolgozó profitot termeljen a cégnek. Ők nem pénzből élnek? Nem egy elégedett ügyfél lenne az érdekük aki visszajár hozzájuk szervizeltetni? Érdekes lenne a japán anyavállalat véleménye a témában.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #245 Dátum: 2018.08.16 10:11:21 »
Uhhh, ez a válaszuk meglep!
Igaz régen voltam náluk, ilyen vagy hasonló ügyben.
Gondolom az értékesítők cserélődtek azóta.
Régen írtam egy mailt nekik, érdeklődve (árajánlatot kérve) esedékes szervizzel kapcsolatban.
Nem válaszoltak.

Fery

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #246 Dátum: 2018.08.17 14:35:47 »
Ma bementem, mert egy, a honlapjukon szereplő autót szerettem volna megnézni, és nem szolgáltak ki... szóval nem ajánlott kereskedő!
Ezt is el lehetett volna úgy intézni, hogy ne érezd magadban, hogy ide soha többet. Pl. "ne haragudjon, nincs itt a kolléga, aki a használt autókkal foglalkozik, és nem szeretnék belekontárkodni a dolgába, ő ismeri jól a járműveket. De ha megadja a nevét, telefonszámát, visszahívjuk és egyeztetünk időpontot, mikor lenne Önnek jó megnézni a kiszemelt autót!"
music     

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Toyota Tsusho
« Válasz #247 Dátum: 2018.08.18 09:59:24 »
Ezt is el lehetett volna úgy intézni, hogy ne érezd magadban, hogy ide soha többet. Pl. "ne haragudjon, nincs itt a kolléga, aki a használt autókkal foglalkozik, és nem szeretnék belekontárkodni a dolgába, ő ismeri jól a járműveket. De ha megadja a nevét, telefonszámát, visszahívjuk és egyeztetünk időpontot, mikor lenne Önnek jó megnézni a kiszemelt autót!"
Vagy lehetett volna úgy intézni, hogy "Elnézést, nem ismerem a kocsikat, nem akarok belekontárkodni, de Ön az ügyfél, és ha már itt van nem dobnánk ki az idejét az ablakon és nézze meg a kocsit ha szeretné, aztán ha érdekli akkor a kolléga tud Önnel időpontot egyeztetni."
Vagy esetleg beül mellé és elviszi tesztvezetni, ahogyan az az újautók esetében is megy.
És akkor nem lett letojva az ügyfél, meg az ideje se lett elpazarolva. Az eladó meg építette a cég brand-jét és nem rombolta. Ha valaki idejön megnézni hogy ez milyen cég, akkor két azonos ajánlat esetén lehet emiatt megy el a konkurenciához. És lehet hogy egy kocsin csak 200.000 forint profit van, de az akkor is egy ilyen semmiség miatt nem fog hozzájuk befolyni.
Ha viszont Google értékelőjébe írja be Mondi a történteket az sokkal nagyobb nyilvánosság. Múlt hónapban voltam egy magániskola képzésén, náluk egy negatív Google értékelés után lefeleződött a forgalom. Igaz hogy ők akkor indítottak online és ez volt a harmadik értékelésük. Viszont elég jól látszik belőle, hogy az ügyfél lekezelése mennyire nem rentábilis üzletileg.