Ezt is el lehetett volna úgy intézni, hogy ne érezd magadban, hogy ide soha többet. Pl. "ne haragudjon, nincs itt a kolléga, aki a használt autókkal foglalkozik, és nem szeretnék belekontárkodni a dolgába, ő ismeri jól a járműveket. De ha megadja a nevét, telefonszámát, visszahívjuk és egyeztetünk időpontot, mikor lenne Önnek jó megnézni a kiszemelt autót!"
Vagy lehetett volna úgy intézni, hogy "Elnézést, nem ismerem a kocsikat, nem akarok belekontárkodni, de Ön az ügyfél, és ha már itt van nem dobnánk ki az idejét az ablakon és nézze meg a kocsit ha szeretné, aztán ha érdekli akkor a kolléga tud Önnel időpontot egyeztetni."
Vagy esetleg beül mellé és elviszi tesztvezetni, ahogyan az az újautók esetében is megy.
És akkor nem lett letojva az ügyfél, meg az ideje se lett elpazarolva. Az eladó meg építette a cég brand-jét és nem rombolta. Ha valaki idejön megnézni hogy ez milyen cég, akkor két azonos ajánlat esetén lehet emiatt megy el a konkurenciához. És lehet hogy egy kocsin csak 200.000 forint profit van, de az akkor is egy ilyen semmiség miatt nem fog hozzájuk befolyni.
Ha viszont Google értékelőjébe írja be Mondi a történteket az sokkal nagyobb nyilvánosság. Múlt hónapban voltam egy magániskola képzésén, náluk egy negatív Google értékelés után lefeleződött a forgalom. Igaz hogy ők akkor indítottak online és ez volt a harmadik értékelésük. Viszont elég jól látszik belőle, hogy az ügyfél lekezelése mennyire nem rentábilis üzletileg.